abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35798150
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 01:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Stoer Genjuro.

Kone voor je neus.
Hij was nog niet bekend in die tijd, we dachten na de wedstrijd eigenlijk dat hij de broer was van Aruna Dindane(ex-Anderlecht, en Arouna/Aruna erbuiten gelaten), pas ik zijn naam terughoorde op TV dacht ik van heeee die ken ik...
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_35798224
Jammer dat een blessure je genoopt heeft tot stoppen, zie je toch wel veel bij jeugdkeepers valt me op.
That's all folks!
pi_35799797
Veel jeugdkeepers krijgen problemen omdat ze bescherming niet stoer vinden en het ook niet gebruiken.
Zelf heb ik het probleem ook wel een beetje, keepte paar jaar geleden nog op trainingen met een enkel shirtje en een lange broek. Inmiddels is dat nu toch minimaal een extra broek met zeem op de heupen en een extra dikke trainingsbroek met daarboven een extra dikke trui en nog een paar dunne laagjes onder. Om eerlijk te zijn zouden knie en eleboog beschermers tot een bepaalde leeftijd bij de jeugd zelfs verplicht moeten worden op trainingen, dat zou echt veel blesures schelen.

Keepers moeten volgens mij ook enige vorm van arrogantie hebben, probeer maar eens op een training. Als je denkt "die bal gaat er gewoon niet in", dan heb je hem ook vaak. Denk je ook maar 1 seconde "die gaat erin", dan hangt hij ook. Ook moeten keepers idd niet teveel denken en gewoon doen. Coaching is idd ook belangrijk, wat je met je mond doet hoeft niet me je handen. En wat ik heel belangrijk vind is enige lenigheid gecombineert met kracht, want 1 van die 2 appart werkt niet.

btw, Sells en Adidas zijn ook geen kleine merken kwa handschoenen.

[ Bericht 27% gewijzigd door Zjwegel op 07-03-2006 08:29:04 ]
  dinsdag 7 maart 2006 @ 10:00:49 #29
67174 Dos37
Come on Twente
pi_35801110
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 01:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[afbeelding]

Sander Boschker, held
Precies. Ongelofelijk dat ie bij Ajax geen wedstrijd heeft gevoetbald deze man is echt beter als wat er toen stond.

Maarja hij hoort dan ook weer bij Twente.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_35802430
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 10:00 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Precies. Ongelofelijk dat ie bij Ajax geen wedstrijd heeft gevoetbald deze man is echt beter als wat er toen stond.

Maarja hij hoort dan ook weer bij Twente.
Vak-P gunde hem toen ook een heel mooi afscheid, dat Sander van Twente naar Ajax ging na 16 jaar trouwe dienst....
volgende wedstrijden:
pi_35804797
Vind toch dat deze gast wel een interland verdient had, vond hem persoonlijk beter dan een Timmer die nu 2e keeper is in het Nederlands elftal.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 13:47:48 #32
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_35807488
Toch nog ff lekker een lijstje

Nationaal:
1. Joost Terol

Internationaal:
1. Edwin van der Sar
2. Buffon
3. Jerzey Dudek
Ado is the pride of Holland!
pi_35809780
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:47 schreef bergkampf het volgende:
Toch nog ff lekker een lijstje

Nationaal:
1. Joost Terol

Internationaal:
1. Edwin van der Sar
2. Buffon
3. Jerzey Dudek
Is dit een grap???

Terol
volgende wedstrijden:
pi_35810940
Terol vond ik een jaar geleden een hele goeie keeper, hij is wat ingezakt, ik denk dat Grandel nu de betere is in Utrecht.
pi_35810996
Terol vind ik zo onzeker in het doel, je hebt het idee dat het doel alleen maar groter wordt als hij erin staat. Een gevoel dat je zelfs door hem heen kan schieten.
That's all folks!
pi_35811224
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 01:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[afbeelding]

Sander Boschker, held

Die 3 penalty's op rij die hij stopte in de AC-finale, Held
Цой жив
  Moderator / Redactie FP dinsdag 7 maart 2006 @ 15:31:48 #37
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_35811326
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 15:28 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Die 3 penalty's op rij die hij stopte in de AC-finale, Held
Hij keek Waterreus strak aan en stopte zijn penalty
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_35811775
Hebben veel mensen last van ku(ns)tgras hier?

Wij hebben 2 kunstgras: 1 gewone kunstgras en 1 halve (half kunst/half gewoon). Die gewone vind ik wel ok, maar die halve is echt schuurpapier.
pi_35812194
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 15:45 schreef Borkydude het volgende:
Hebben veel mensen last van ku(ns)tgras hier?

Wij hebben 2 kunstgras: 1 gewone kunstgras en 1 halve (half kunst/half gewoon). Die gewone vind ik wel ok, maar die halve is echt schuurpapier.
Dit is volgens mij een topic over keepers en niet over kunstgras....
volgende wedstrijden:
pi_35812267
Veel keepers vinden het klote.
pi_35814067
Heb 3 keer op kustgras gekeept. 3x Positieve ervaringen mee gehad, maar dat komt ook vooral omdat het vroor en je dan blij bent dat je eens kan spelen + het veld was redelijk vochtig waardoor je niet veel merkt van dat schuren.

Meevoetballend is het voor een keeper zelfs zeer gunstig, lekker vlak veld waardoor een bal geen rare dingen zal doen.
pi_35814428
1 keer op kunstgras gekeept, mn nieuwe keepersbroek kapot, en mn knieen open
100 euro weggesmeten voor 1 partijtje...
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_35829243
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 17:12 schreef Genjuro het volgende:
100 euro weggesmeten voor 1 partijtje...
Hopelijk heb je hem gewonnen
pi_35862701
Net getraind, in de regen, kutzooi, niks gepakt
pi_35865237
Ik keep trouwens de komende weken niet meer. Misschien wel niet meer, driemaal je kuitspier scheuren in 1,5 jaar is niet echt gewoonlijk. Binnenkort maar laten onderzoeken...
Hoi.
pi_35869291
Succes ermee Pekel. Fietsen schijnt goed te zijn als je weer wat kan doen.

Zondag weer eens een wedstrijd keepen na de vele afgelastingen, en dan dinsdag zorgen dat ik in een oefenwedstrijd met het 1e het weer goed doe. Schijnt namelijk dat ze me de voorkeur willen gaan geven, omdat ik het na de winterstop goed deed in oefenwedstrijden.
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:33:28 #47
95576 geenaam
Met één N ja!
pi_35886462
Ik heb nu meerdere keren op kunstgras gekeept en vind het over het algemeen beter dan gewoon gras. Op gewoon gras heb je meer last van grote schaafwonden en dergelijke dan op kunstgras hoewel dat ook ligt aan wat voor kunstgras het is. Wat ook een voordeel is, zoals zjwegel al zei, is dat de bal geen rare dingen doet.
Not that dangerous!
Wat een eer, wat een eer.. Teveel eer voor mij:
Op donderdag 28 juni 2007 17:06 schreef Biogarde het volgende:
Ah, vroeg me al af waar onze FOK!-clown was :')
pi_35887476
De bal is wel voorspelbaar idd.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 18:11:48 #49
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_35917724
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 22:48 schreef Borkydude het volgende:
Net getraind, in de regen, kutzooi, niks gepakt
Daar had ik gisteravond ook last van. Ik was na een kwartier doornat, toen boeide het me ook geen zak meer. Ging voor alles en het ging nog lekker ook. Op den duur wel mijn trainingspak uitgetrokken want dat ging vanzelf al uit. (had daaronder een t-shirt en een korte keepersbroek). Heb gelijk ff laten zien aan de andere 2 keepers waarom ik wel in het eerste sta. Dat was ook wel weer is lekker.
Live life to the Ender :D
pi_35918189
Hopen dat het doorgaat morgen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')