Die Lambert Jager is keeperstrainer bij Vitesse. Maar om nou te zeggen dat ik zijn expertise terugzie op het veldquote:Op maandag 6 maart 2006 22:37 schreef Borkydude het volgende:
Expert Lambert Jager http://www.keeperstrainer.nl/index2.html
Uhlsport is ook een veelgebruikt merk handschoenen geloof ik...quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 23:51 schreef pekel het volgende:
Wat verstaan jullie trouwens onder een goede keeper? Het keepen, de techniek, is best veranderd ten opzichte van de tijd van Piet Schrijvers. Mensen als Piet Schrijvers en Lambert Jager bevallen me gewoon niet, gezien hun technieken en verhalen op hun website.
Keepers in Nederland horen goede voetballers te zien, aangezien vooral in de opbouw de keeper een van de belangrijke pionnen is. Inschattingsvermogen en lef tonen in de "vijf" is een goede aanvulling op de top 3 van kenmerken waaraan je een goede keeper kunt herkennen.
Was een sterke lijnkeeper, helaas houdt dat een keer op als je niet elke week voluit moet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:14 schreef Elvislives het volgende:
Harald Wapenaar is echt geen schim meer van de keeper die hij ooit is geweest, en is tegenwoordig een ONzekerheidje bij ons in de goal, helaas. Wel een mooie persoonlijkheid.
Sja, ik ken Wapenaar naast de tv-beelden voor geen meter qua keeper. Z'n uitstraling komt wel goed over, niet onbelangrijk voor een keeper. In z'n tijd bij Utrecht had 'ie het keepende aspect: ballen stoppen, baas in de 5 meter en sterk in 1 vs. 1. Voetballend was hij toen al niet al te sterk, en dat speelt in het hedendaagse voetbal ook wel een rol. Misschien dat hem dat parten speelt, tegenwoordig moet je de bal al hebben voordat het schot is gelost.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Wapenaar lijkt nog heel wat, maar is weinig meer inderdaad. Jammer, klopt de instelling niet of is hij echt over z'n top?
Hij was nog niet bekend in die tijd, we dachten na de wedstrijd eigenlijk dat hij de broer was van Aruna Dindane(ex-Anderlecht, en Arouna/Aruna erbuiten gelaten), pas ik zijn naam terughoorde op TV dacht ik van heeee die ken ik...quote:
Precies. Ongelofelijk dat ie bij Ajax geen wedstrijd heeft gevoetbald deze man is echt beter als wat er toen stond.quote:
Vak-P gunde hem toen ook een heel mooi afscheid, dat Sander van Twente naar Ajax ging na 16 jaar trouwe dienst....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Precies. Ongelofelijk dat ie bij Ajax geen wedstrijd heeft gevoetbald deze man is echt beter als wat er toen stond.![]()
Maarja hij hoort dan ook weer bij Twente.
Is dit een grap???quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:47 schreef bergkampf het volgende:
Toch nog ff lekker een lijstje
Nationaal:
1. Joost Terol
Internationaal:
1. Edwin van der Sar
2. Buffon
3. Jerzey Dudek
Hij keek Waterreus strak aan en stopte zijn penaltyquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:28 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
![]()
Die 3 penalty's op rij die hij stopte in de AC-finale, Held![]()
Dit is volgens mij een topic over keepers en niet over kunstgras....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:45 schreef Borkydude het volgende:
Hebben veel mensen last van ku(ns)tgras hier?
Wij hebben 2 kunstgras: 1 gewone kunstgras en 1 halve (half kunst/half gewoon). Die gewone vind ik wel ok, maar die halve is echt schuurpapier.
Hopelijk heb je hem gewonnenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:12 schreef Genjuro het volgende:
100 euro weggesmeten voor 1 partijtje...
Daar had ik gisteravond ook last van. Ik was na een kwartier doornat, toen boeide het me ook geen zak meer. Ging voor alles en het ging nog lekker ook. Op den duur wel mijn trainingspak uitgetrokken want dat ging vanzelf al uit. (had daaronder een t-shirt en een korte keepersbroek). Heb gelijk ff laten zien aan de andere 2 keepers waarom ik wel in het eerste sta. Dat was ook wel weer is lekker.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:48 schreef Borkydude het volgende:
Net getraind, in de regen, kutzooi, niks gepakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |