Kazaaquote:Op maandag 6 maart 2006 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee vuile hoer als ik een liedje zocht had ik kazaa wel opgestart
Dat bedoel ik dusquote:Op maandag 6 maart 2006 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik niet.. Wel dat het voor een orderpickbaan isLijkt wel een leidinggevende functie
ale het is zeker en vast niet zo eenvoudig om een propere BoJo uit te voeren he!quote:Op maandag 6 maart 2006 22:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als hij nu reageert is het wel een hele slechte BoJo
Nee, ik weet niet wat een hemelfietser isquote:Op maandag 6 maart 2006 22:22 schreef vlad het volgende:
[..]
tief op joh hemelfiester![]()
voel je je aangesproken![]()
![]()
hoe moet ik nou in godsnaam aandouwen als ze nog niet hier isquote:Op maandag 6 maart 2006 22:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toffe praat, maar aandouwen ho maar
ik ben team leider, het is niet mijn taak om calls te nemenquote:Op maandag 6 maart 2006 22:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heh, bah, werk doen waarvoor je bent aangenomen
Ah zenne, als ge ne propere BoJo uitvoeren wilt moet ge met meer bombarie vertrekken.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
ale het is zeker en vast niet zo eenvoudig om een propere BoJo uit te voeren he!
(spreek uit op z'n Belgisch)
overdag kom ik er meestal niet aan toequote:Op maandag 6 maart 2006 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kan bbest, als ik zie hoevaak je op fok zit
*screenshot naar mevrouw vlad stuurt*quote:Op maandag 6 maart 2006 22:23 schreef vlad het volgende:
[..]
hoe moet ik nou in godsnaam aandouwen als ze nog niet hier is![]()
dan is het gewoon een kwestie van haar op de rug leegen, keer aanzetten en afkloppen. niet te moeilijk doen![]()
Ja godervdomme stelletje paupers zoek maar een andere modquote:Op maandag 6 maart 2006 22:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah zenne, als ge ne propere BoJo uitvoeren wilt moet ge met meer bombarie vertrekken.
zoiets?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja godervdomme stelletje paupers zoek maar een andere mod![]()
![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah zenne, als ge ne propere BoJo uitvoeren wilt moet ge met meer bombarie vertrekken.
Ga maar lekker talpa kijken, Volvobootfapperquote:Op maandag 6 maart 2006 22:25 schreef hermandeperman het volgende:
Oke, ik reageer niet meer op de reacties van mijn kutopmerkingen
(ja lees dat maar eens 3 keer over ja)
Ik ben weer ff tv hangen, want ik merk dat ik enigzinds onzin uitkraam
je vergeet je avatar weg te halen, profiel leeg te halen, TF te mailen dat je je avatar uit de OP wil hebben enzoquote:
goed ideequote:Op maandag 6 maart 2006 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
*screenshot naar mevrouw vlad stuurt*
en vooral Peu te SMSsen dat het maar een grpaje isquote:Op maandag 6 maart 2006 22:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
je vergeet je avatar weg te halen, profiel leeg te halen, TF te mailen dat je je avatar uit de OP wil hebben enzo
die begon mij te smsenquote:Op maandag 6 maart 2006 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en vooral Peu te SMSsen dat het maar een grpaje is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |