ik heb ook 10 vragen ofzo moeten overslaan, maar goed:quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:44 schreef Airelle het volgende:
En wat komt eruit voor Arnhem?
jááá alle Irakezen het land uitquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:12 schreef Dizer het volgende:
Uit de test kwam bij mij: Leefbaar Purmerend
Bronquote:201.000 kijkers voor Hotel Big Brother
Hotel Big Brother Finale (Talpa, 20:31) – "Hotel Big Brother werd maandagavond in stijl afgesloten met een gala met tal van Nederlandse artiesten", schrijft Telegraaf Privé vandaag. Hoofdredacteur Wilma Nanninga organiseerde het gala als 'big boss' van het Big Brother-Hotel. Het Nederlands publiek heeft volgens de krant 'massaal' gegeven voor het Mappa Mundo-huis in Waalre. "De telefoonlijnen waren overbelast." Mappa Mundo, een initiatief van het Rode Kruis, is een huis voor kinderen met een levensbedreigende ziekte.
Het gala werd geopend door Willeke Alberti die, met hulp van archiefbeelden, met haar vader Willy Alberti, De Glimlach Van Een Kind ten gehore bracht. De hele dag heeft Willeke de beelden van haar overleden vader op haar in laten werken, omdat ze anders in tranen zou uitbarsten.
Willeke in De Telegraaf: "Ik had het niet gedaan als dit niet voor het goede doel was. Maar het is een eer dat dit mooie nummer van mijn vader deze gala-avond voor het Rode Kruis mag openen." Idols-sterren Jim en Jamai zongen verder voor het eerst sinds drie jaar weer samen. Al vanaf half negen ’s ochtends waren ze aan het repeteren om Sway goed op de bühne te brengen. Ernst Daniël Smid moest op het laatste moment helaas verstek laten gaan, omdat het niet goed gaat met zijn schoonvader. De hele avond werd geproduceerd door Joop van den Ende, in samenwerking met Talpa en Endemol. Het slot van Hotel Big Brother werd door 201.000 kijkers (madl: 2.8%) bekeken.
ik heb er nog geen minuut van gezienquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:18 schreef pberends het volgende:
Eindelijk is deze succesvolle serie afgelopen:
CDA gaat een kwart tot 1/3 van de raadszetels verliezen vandaag, mark my wordsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou ja, dat vind ik moeilijk uit te leggen. Het is vooral dat ik de ministers van het CDA verschrikkelijk vind, met Tha Don als dramatisch dieptepunt (of hoogtepunt, het is maar hoe je het ziet). Het onderwijs gaat ook niet echt vooruit onder madam van der Hoeven. En over Balkenende hoef ik helemaal niks te zeggen.
Ja, ik wóu idd posten:quote:
Maar ik was aardig en deed het niet.quote:Bedankt voor jullie overweldigende hulp!!!!![]()
![]()
Nee, het betekent "reclyclen", toch?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:07 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Was dat trouwens niet het compost logo?
:dquote:
Shit... je hebt het Groter Plan door...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:59 schreef pberends het volgende:
Al die slowchats zijn op sterven na dood volgens mij door die nieuwe methode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |