staat genoteerd. Ik zat meer aan de prijs van 600,- te denken. Voor die prijs mag hij direct van eigenaar wisselen. Een demonstratie is mogelijk.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:00 schreef BiMeWet het volgende:
500 geboden.
rond de 400,-quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:07 schreef BiMeWet het volgende:
Wat kost een nieuwe lamp voor dit model?
resolutie 1280x1024quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:38 schreef BiMeWet het volgende:
Wat is de resolutie eigenlijk?
sorry hoor, allereerst vraag ik mij af wat de toegevoegde waarde is van jouw reactie.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:04 schreef Pompsnol het volgende:
Deze beamer is helemaal niet geschikt voor home theatre. Kun je beter een Infocus of Sanyo oid kopen.. ik heb net een Infocus SP4800 800x600 voor maar 380 euro.Veeeel beter dan welke philips dan ook.
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=16191.0
Wel leuk voor presentaties overigens.
Kan je er goed mee gamen (offtopic) & waar heb je die gekocht? (nog meer offtopic)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:04 schreef Pompsnol het volgende:
Deze beamer is helemaal niet geschikt voor home theatre. Kun je beter een Infocus of Sanyo oid kopen.. ik heb net een Infocus SP4800 800x600 voor maar 380 euro.Veeeel beter dan welke philips dan ook.
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=16191.0
Wel leuk voor presentaties overigens.
520 staat nog steeds hoor.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:50 schreef N-tertainment het volgende:
prijs verlaagd van 600,- naar 550,- , omdat ik op korte termijn een LCD tv koop.
Lager ga ik niet en ik doe ook geen consessies met arme studentjes.
530,- als je hem dit weekend komt halen dan. Ik vind het eigenlijk te zonde hem voor deze prijs weg te moeten doen, maar als ik er iemand mee blij kan maken dan doe ik dat graag.quote:
Verkoop je het scherm niet erbij? Anders doe ik je een beter bod.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:14 schreef N-tertainment het volgende:
[..]
530,- als je hem dit weekend komt halen dan. Ik vind het eigenlijk te zonde hem voor deze prijs weg te moeten doen, maar als ik er iemand mee blij kan maken dan doe ik dat graag.
je kunt me mailen op sdmoviez bij hotmail
Waar woonde je ookalweer?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:14 schreef N-tertainment het volgende:
[..]
530,- als je hem dit weekend komt halen dan. Ik vind het eigenlijk te zonde hem voor deze prijs weg te moeten doen, maar als ik er iemand mee blij kan maken dan doe ik dat graag.
je kunt me mailen op sdmoviez bij hotmail
Scherm zit er niet bij. Dus alleen deze beamer in uitstekende staat en werkend te zien.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Verkoop je het scherm niet erbij? Anders doe ik je een beter bod.
Hm...hoeveel kost zo`n scherm normaliter?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:19 schreef N-tertainment het volgende:
[..]
Scherm zit er niet bij. Dus alleen deze beamer in uitstekende staat en werkend te zien.
dat ligt er natuurlijk eraan welke eisen je stelt. Zoals je peperdure beamers heb, heb je dus ook peperdure (electrische) schermen. Je kunt hem ook tegen een witte wand projecteren. Het is maar wat jouw voorkeur is.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hm...hoeveel kost zo`n scherm normaliter?
Hm...ik zit echt te twijfelen of ik 550 ga bieden....ik moet overleggen met 2 maten...wanneer wil je het uiteindelijke ja/nee horen? Over 2 uur ofzo?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:27 schreef N-tertainment het volgende:
[..]
dat ligt er natuurlijk eraan welke eisen je stelt. Zoals je peperdure beamers heb, heb je dus ook peperdure (electrische) schermen. Je kunt hem ook tegen een witte wand projecteren. Het is maar wat jouw voorkeur is.
Dat zou idd ook voor mij een goeie indicatie kunnen zijn!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:27 schreef BiMeWet het volgende:
Kun je geen foto maken van de beeldkwaliteit van een DVD?
ik ben nu op mijn werk en kan helaas niet meer foto's maken, maar een voorbeeld zie je hier: http://www.imagefap.com/gallery.php?gid=13777quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:27 schreef BiMeWet het volgende:
Kun je geen foto maken van de beeldkwaliteit van een DVD?
Als je hem vanavond nog wil ophalen, dan is ie verkocht. Morgenmiddag ga ik weg en ben pas weer zondagavond thuis.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hm...ik zit echt te twijfelen of ik 550 ga bieden....ik moet overleggen met 2 maten...wanneer wil je het uiteindelijke ja/nee horen? Over 2 uur ofzo?
Ja maar het geld voor vanavond bij elkaar krijgen wordt problematisch denk ik.... ik ga even bellenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:31 schreef N-tertainment het volgende:
[..]
Als je hem vanavond nog wil ophalen, dan is ie verkocht. Morgenmiddag ga ik weg en ben pas weer zondagavond thuis.
Natuurlijk kan dat, er zitten meerdere aansluitingen (zie foto's) en xbox en andere consoles kun je probleemloos op aansluiten.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:31 schreef Scorpie het volgende:
En de xbox kan hier gewoon op aangesloten worden? Xbox heeft een SCART en/of rood/wit/gele aansluiting...
Het halen is geen enkel probleem, ben zelfs op dit moment in Rotterdam aan het werkquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:35 schreef N-tertainment het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, er zitten meerdere aansluitingen (zie foto's) en xbox en andere consoles kun je probleemloos op aansluiten.
Het liefst doe ik hem zsm weg, dus degene die het meest biedt en hem komt halen, mag zich de trotse eigenaar noemen van een bijna nieuwe beamer.
nou dan... ik ben rond 18u thuis, dus na dat tijdstip ben ik bereid om een demonstratie te geven (en neem evt. je xbox mee als je zin hebt).quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het halen is geen enkel probleem, ben zelfs op dit moment in Rotterdam aan het werk![]()
Net even gebeld, maar 1 van de 2 heeft geen interesse, dus houdt het helaas op. BiMiWet, veel succes ermee!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:42 schreef N-tertainment het volgende:
[..]
nou dan... ik ben rond 18u thuis, dus na dat tijdstip ben ik bereid om een demonstratie te geven (en neem evt. je xbox mee als je zin hebt).
nee heb al een laptop en dat is omdat het verplicht is voor mijn werk. Rotdingen zijn het en in de stad waar ik woon kun je er alleen over straat als je het in een onopvallende Bas vd Heijden of Aldi tas hebt verstopt. Evt. wil ik hem wel ruilen tegen een goede desktop met tft monitor.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:11 schreef eerke het volgende:
Ruilen tegen een latop + bijbetaling van mijn kant?
[TK] Targa Visionary XP Laptop deze laptop...
je hebt weer mail trouwens.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:19 schreef N-tertainment het volgende:
[..]
nee heb al een laptop en dat is omdat het verplicht is voor mijn werk. Rotdingen zijn het en in de stad waar ik woon kun je er alleen over straat als je het in een onopvallende Bas vd Heijden of Aldi tas hebt verstopt. Evt. wil ik hem wel ruilen tegen een goede desktop met tft monitor.
maar het liefst wil ik er geld voor hebben. Hij mag wat mij betreft vanavond al van eigenaar wisselen. Dus wie maakt me los?
maar natuurlijk ziet ie er gelikt uit. En in het echt ga je helemaal smullen. Het is nu geprojecteerd op een klein stuk, maar je kunt hem zo groot maken als je wil. Ik zou hem ook niet weg doen als ik de ruimte ervoor had.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:07 schreef Scorpie het volgende:
fucking hell, het ziet er toch wel ernstig mooi uit...ik ga ze de foto`s laten zien...
Ik denk niet dat een foto van dichtbij beter wordt aangezien je van dichtbij geen reet ziet want het is geen gewone tv maar het wordt tegen de muur geprojecteerd. Dus hoe verder je ervan af zit, hoe mooier het beeld.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:50 schreef BiMeWet het volgende:
Ik heb ECHT interesse hoor. Ook gemailed. Tering, goed beeld he. kan je nog een foto'tje maken van dichterbij? (vlak bij de muur dus?).
Vrouwlief vindt het namelijk wel interessant maar is nog niet helemaal overtuigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |