staat genoteerd. Ik zat meer aan de prijs van 600,- te denken. Voor die prijs mag hij direct van eigenaar wisselen. Een demonstratie is mogelijk.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:00 schreef BiMeWet het volgende:
500 geboden.
rond de 400,-quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:07 schreef BiMeWet het volgende:
Wat kost een nieuwe lamp voor dit model?
resolutie 1280x1024quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:38 schreef BiMeWet het volgende:
Wat is de resolutie eigenlijk?
sorry hoor, allereerst vraag ik mij af wat de toegevoegde waarde is van jouw reactie.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:04 schreef Pompsnol het volgende:
Deze beamer is helemaal niet geschikt voor home theatre. Kun je beter een Infocus of Sanyo oid kopen.. ik heb net een Infocus SP4800 800x600 voor maar 380 euro.Veeeel beter dan welke philips dan ook.
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=16191.0
Wel leuk voor presentaties overigens.
Kan je er goed mee gamen (offtopic) & waar heb je die gekocht? (nog meer offtopic)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:04 schreef Pompsnol het volgende:
Deze beamer is helemaal niet geschikt voor home theatre. Kun je beter een Infocus of Sanyo oid kopen.. ik heb net een Infocus SP4800 800x600 voor maar 380 euro.Veeeel beter dan welke philips dan ook.
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=16191.0
Wel leuk voor presentaties overigens.
520 staat nog steeds hoor.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:50 schreef N-tertainment het volgende:
prijs verlaagd van 600,- naar 550,- , omdat ik op korte termijn een LCD tv koop.
Lager ga ik niet en ik doe ook geen consessies met arme studentjes.
530,- als je hem dit weekend komt halen dan. Ik vind het eigenlijk te zonde hem voor deze prijs weg te moeten doen, maar als ik er iemand mee blij kan maken dan doe ik dat graag.quote:
Verkoop je het scherm niet erbij? Anders doe ik je een beter bod.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:14 schreef N-tertainment het volgende:
[..]
530,- als je hem dit weekend komt halen dan. Ik vind het eigenlijk te zonde hem voor deze prijs weg te moeten doen, maar als ik er iemand mee blij kan maken dan doe ik dat graag.
je kunt me mailen op sdmoviez bij hotmail
Waar woonde je ookalweer?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:14 schreef N-tertainment het volgende:
[..]
530,- als je hem dit weekend komt halen dan. Ik vind het eigenlijk te zonde hem voor deze prijs weg te moeten doen, maar als ik er iemand mee blij kan maken dan doe ik dat graag.
je kunt me mailen op sdmoviez bij hotmail
Scherm zit er niet bij. Dus alleen deze beamer in uitstekende staat en werkend te zien.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Verkoop je het scherm niet erbij? Anders doe ik je een beter bod.
Hm...hoeveel kost zo`n scherm normaliter?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:19 schreef N-tertainment het volgende:
[..]
Scherm zit er niet bij. Dus alleen deze beamer in uitstekende staat en werkend te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |