Dat is een tijger geen lemmingquote:Op maandag 6 maart 2006 19:10 schreef Shirley het volgende:
Whehe. Stomme lemming.
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:10 schreef milagro het volgende:
je vriendin draagt te kleine bh's, man!
kijk dan naar die witte lijnen, man
volgens mij is dat van een (foute) bikiniquote:Op maandag 6 maart 2006 19:10 schreef milagro het volgende:
je vriendin draagt te kleine bh's, man!
kijk dan naar die witte lijnen, man
neeheeeeeeee, dat is van haar bikini, die lijnen, en die is te kleeeeeihein!!!!!!quote:Op maandag 6 maart 2006 19:11 schreef Thrilled het volgende:
waarom doet ze haar bh zo af eigelijk? aan de witte strepen te zien lopen haar bandjes gewoon naast en onder haar tattoo
Nee, een echte die 450 euro heeft gekost.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:12 schreef Grimm het volgende:
plakplaatje
Mijn schoonma wil nu nie meer over strand lopen met ons. Tenzei ze een batpak aantrekt.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:12 schreef Grimm het volgende:
plakplaatje
Ben jij de gf van de ts?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:12 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, een echte die 450 euro heeft gekost.
whehequote:Op maandag 6 maart 2006 19:07 schreef Devlinsect het volgende:
Mijn vriendin wil tatoe laten verweideren, maar ut mag niet van ha moeder.![]()
Deze tatoe:
*lelijke tatoo*
Kheb zoiets van, jah het is toch je eigen ligaam. Nu mocht ik het weekend niet meer kome, omdat ik haar een tongpiersing wil geven. Gisteren zijn we stiekum naar Amsterdam gereden met de VW Golf en hep ik ha één gegeven, omdat we een jaar verkering hebbe![]()
Schoonmoeders![]()
whehequote:Op maandag 6 maart 2006 19:13 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Mijn schoonma wil nu nie meer over strand lopen met ons. Tenzei ze een batpak aantrekt.
Pa vint het wel mooi. Vooral die vuur.![]()
Ben je niet goed? Ik zou nooit zo'n afzichtelijk ding op m'n lijf zetten. Nee, dat vertelde het slachtoffer zelf in haar topic. Lees lekker op je gemak dit topic door: Ik wil een tongpiercing maar...quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ben je niet goed? Ik zou nooit zo'n afzichtelijk ding op m'n lijf zetten. Nee, dat vertelde het slachtoffer zelf in haar topic. Lees lekker op je gemak dit topic door: Ik wil een tongpiercing maar...
whehequote:Op maandag 6 maart 2006 19:16 schreef Devlinsect het volgende:
Let nie op mijn nedelands. Is nie leuk disleksie![]()
Ma wat vinden jullie ervan? Ik vint um wel mooi. Zonder die tatoe mis ik best wel wat aan mijn meisie![]()
Zekerquote:Op maandag 6 maart 2006 19:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik wil het alleen maar duidelijk voor je maken. Is toch aardig van mij?
Ik let toch ook niet op jou spelfouten.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:17 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Let toch ook nie op jou spelfouten
![]()
jouWquote:Op maandag 6 maart 2006 19:19 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik let toch ook niet op jou spelfouten.
Whehe
Nee, die was een stuk goedkoper.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Zeker. Kostte die van jou ook 450 eurootjes?
Doe eens niet zo flauw allemaal de TS kan er ook niks aan doen,quote:Op maandag 6 maart 2006 19:22 schreef LasTeR het volgende:
Dit is echt te siellugg man.
Idd... de ervaren mannen hierquote:Op maandag 6 maart 2006 19:15 schreef diertjuh het volgende:
volgens mij zijn dat lijnen van een badpak en niet van die bh.
joh!quote:Op maandag 6 maart 2006 19:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Wat een gare trailer-trash tattoo. Die zou ik ook snel weg laten halen. Sterkerr nog, ik zou hem nooit laten zetten.
Bezittelijk voornaamwoord. Het is ook ZIJN huis in plaats van ZIJ huis.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:30 schreef Thrilled het volgende:
[..]
+w is toch juist de domme fout, zonder w is goed?
De correcte vergelijking zou zijn: "Het is ook ZIJN huis in plaats van HEM huis."quote:Op maandag 6 maart 2006 19:38 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Bezittelijk voornaamwoord. Het is ook ZIJN huis in plaats van ZIJ huis.
ik neem je serieus !quote:Op maandag 6 maart 2006 19:51 schreef Devlinsect het volgende:
Wort nooit serieus genomen.Hep ook al ruzie met vriendin, omdat ze nie wil dat ik ha mooie tatoe laat zien op fok
![]()
Julie zijn gewoon jaloers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |