hahaquote:Op zondag 5 maart 2006 11:51 schreef VaderJacob het volgende:
Voor je tanden![]()
Het is goed voor je seksleven dat kan ik je wel zeggen![]()
en ik heb wel een tattoo over me hele rug bijna en dat mag dan wel als je net zestien bent zeker..quote:
Ja dat weet ik niet, maar het lijkt me sterkquote:Op zondag 5 maart 2006 11:52 schreef VivOo. het volgende:
[..]
haha
maar als ik kan bewijzen dat het niet schadelijk is voor je tanden enzo, dan krijg ik hem misschien wel!![]()
Foto!quote:Op zondag 5 maart 2006 11:54 schreef VivOo. het volgende:
[..]
en ik heb wel een tattoo over me hele rug bijna en dat mag dan wel als je net zestien bent zeker..
wat maakt een tongpiercing dan uit![]()
Als je vulinen hebt kan het slecht zijn. Hoop dat je vroeger je tandjes goed gepoetst hebt.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:54 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet, maar het lijkt me sterk![]()
vast zo'n "mijn dochter mag geen tongpiercing dus ik verzin wat" excuus!!
Het KAN, inderdaad.. maar als je er goed mee om gaat, zal dat tog wel mee valen.. dacht ik zo tenminstequote:Op zondag 5 maart 2006 11:54 schreef beestjuh het volgende:
Het kan zeker schadelijk zijn voor je tanden.
Oh, je wilde gerustgesteld worden.
Het zit in haar bakkes. Je ziet daar niets van.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:56 schreef zoalshetis het volgende:
begin er niet aan. het staat zo trailerpark.
Voor je ouders een heleboel zie ikquote:Op zondag 5 maart 2006 11:54 schreef VivOo. het volgende:
[..]
en ik heb wel een tattoo over me hele rug bijna en dat mag dan wel als je net zestien bent zeker..
quote:Op zondag 5 maart 2006 11:54 schreef VivOo. het volgende:
[..]
tvp.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:57 schreef VivOo. het volgende:
[..]
effe kijke hoe ik die erop zet dan.. momentje
http://tinypic.com/quote:Op zondag 5 maart 2006 11:57 schreef VivOo. het volgende:
[..]
effe kijke hoe ik die erop zet dan.. momentje
quote:Op zondag 5 maart 2006 11:56 schreef MidnightRambler het volgende:
[..]
Als je vulinen hebt kan het slecht zijn. Hoop dat je vroeger je tandjes goed gepoetst hebt.![]()
Als je er goed mee omgaat, wat moet ik me daar bij voorstellen ?quote:Op zondag 5 maart 2006 11:56 schreef VivOo. het volgende:
[..]
Het KAN, inderdaad.. maar als je er goed mee om gaat, zal dat tog wel mee valen.. dacht ik zo tenminste
Hippe omaquote:Op zondag 5 maart 2006 11:57 schreef Sjoem het volgende:
[..]
![]()
Dat ziet er kei cool uit als je 60 bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |