Die van mij hadden ze alquote:Op maandag 6 maart 2006 18:44 schreef dikkedorus het volgende:
Op een of andere manier heb ik geen zin om mijn gegevens aan MS te geven voor een dom stickie...
ach google weet ook wat jij snachts om 2 uur zoektquote:Op maandag 6 maart 2006 18:44 schreef dikkedorus het volgende:
Op een of andere manier heb ik geen zin om mijn gegevens aan MS te geven voor een dom stickie...
Proxy gebruiken heeft ook niet zoveel zin aangezien ze mijn echte ip al kennen via de .net passport aanvraag. En dat ip is al een keer gelogged toen ik iets wilde downloaden met een illegale windows xp versiequote:Op maandag 6 maart 2006 18:44 schreef dikkedorus het volgende:
Afwachten dusquote:Mystery Solved
Thank you for requesting the Mystery Solved USB drive loaded with valuable information. Please allow 6-8 weeks for delivery.
Return to Mystery Solved
daar gaan ze echt niet zomaar achteraan ofzo hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 18:46 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Proxy gebruiken heeft ook niet zoveel zin aangezien ze mijn echte ip al kennen via de .net passport aanvraag. En dat ip is al een keer gelogged toen ik iets wilde downloaden met een illegale windows xp versiemaja ik heb hier ook een legale dus als ze werkelijk gaan kutten dan laat ik gewoon de legale versie zien
![]()
Gaat prima zonder IE....quote:Op maandag 6 maart 2006 18:31 schreef the_jasper het volgende:
http://www.microsoft.com/(...)ed/corp/default.mspx
check de link
Klik op het plaatje aan de rechterkant
ik kwam het op tweakers tegen maar ik wou jullie het niet onthouden
de antwoorden waren 2 true true true
.net account en IE nodig voor de site
psss laat ze het niet wetenquote:Op maandag 6 maart 2006 18:59 schreef XL het volgende:
[..]
Gaat prima zonder IE....
Heb het zojuist op een Mac aangevraagd, is handig voor me... Die veiligheidsinformatie van Windows![]()
Dit is gratisquote:Op maandag 6 maart 2006 19:09 schreef ryan_atwood het volgende:
6 tot 8 weken??? pfff, apple is sneller met leveren
Waarop?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:14 schreef the_jasper het volgende:
tonks is erop teruggekomen?
Beetje oudquote:Op maandag 6 maart 2006 19:18 schreef the_jasper het volgende:
Oud? ja.
Ik weet niet hoe oud het is hoor, ik deel alleen maar
Of gaat dat niet daarover (hier onderaan)quote:*This offer is available in the U.S. only while supplies last. Limit one per customer. Please allow 6-8 weeks for delivery.
quote:*This offer is available in the U.S. only while supplies last. Limit one per customer. Please allow 6-8 weeks for delivery.
kloptquote:Op maandag 6 maart 2006 19:47 schreef estranged het volgende:
blijkbaar voor niks in zitten vullen...![]()
[..]
Ja dus?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:42 schreef ClioSporT het volgende:
euhh en dan weet microsoft even fijn waar je woont etc ?
quote:
Thank you for requesting the Mystery Solved USB drive loaded with valuable information. Please allow 6-8 weeks for delivery.
Voor die gasten zijn die USB sticks produceren nagenoeg gratis...quote:Op maandag 6 maart 2006 20:00 schreef Tafkahs het volgende:
het is een beetje dom dat je je land moet in vullen als ze toch niet daarbuiten verschepen . Overigens is het normaal dat dit soort relatiegeschenken 64 mb hebben.
Maar nee heb je, ja kun je krijgen toch?! MS heeft mijn gegevens toch al door de MCSE-certificeringen.quote:*This offer is available in the U.S. only while supplies last. Limit one per customer. Please allow 6-8 weeks for delivery.
We zien het wel. Ik verwacht niet dat BREIN op de stoep staat iegquote:Op maandag 6 maart 2006 20:08 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Voor die gasten zijn die USB sticks produceren nagenoeg gratis...
Ik heb gewoon het adres van mijn werk gebruikt. Wij zitten boordevol legale windows licenties, en Microsoft heeft mijn adres al.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:42 schreef ClioSporT het volgende:
euhh en dan weet microsoft even fijn waar je woont etc ?
Altijd handig. Wij hebben hier veel diskless workstations, en af en toe is het wel handig om even een paar filetjes van/naar een computer te kopieren. Zoals netwerk drivers als die het niet doen.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:45 schreef TheFrankey het volgende:
zeker zon 32mb ding met gare info erop
Veels te veel gekloot voor 2,50 euro.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:29 schreef __Saviour__ het volgende:
ook maar ingevuld.
altijd handig, zo'n opslagmedium.
zelfs al is het maar 64mb ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |