Voor die gasten zijn die USB sticks produceren nagenoeg gratis...quote:Op maandag 6 maart 2006 20:00 schreef Tafkahs het volgende:
het is een beetje dom dat je je land moet in vullen als ze toch niet daarbuiten verschepen . Overigens is het normaal dat dit soort relatiegeschenken 64 mb hebben.
Maar nee heb je, ja kun je krijgen toch?! MS heeft mijn gegevens toch al door de MCSE-certificeringen.quote:*This offer is available in the U.S. only while supplies last. Limit one per customer. Please allow 6-8 weeks for delivery.
We zien het wel. Ik verwacht niet dat BREIN op de stoep staat iegquote:Op maandag 6 maart 2006 20:08 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Voor die gasten zijn die USB sticks produceren nagenoeg gratis...
Ik heb gewoon het adres van mijn werk gebruikt. Wij zitten boordevol legale windows licenties, en Microsoft heeft mijn adres al.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:42 schreef ClioSporT het volgende:
euhh en dan weet microsoft even fijn waar je woont etc ?
Altijd handig. Wij hebben hier veel diskless workstations, en af en toe is het wel handig om even een paar filetjes van/naar een computer te kopieren. Zoals netwerk drivers als die het niet doen.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:45 schreef TheFrankey het volgende:
zeker zon 32mb ding met gare info erop
Veels te veel gekloot voor 2,50 euro.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:29 schreef __Saviour__ het volgende:
ook maar ingevuld.
altijd handig, zo'n opslagmedium.
zelfs al is het maar 64mb ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |