Hier staan nog wat meer foto's http://www.patrick.fm/ Ze ziet er wel aardig dronken uit op sommige foto'squote:Op maandag 6 maart 2006 22:08 schreef Ayaxola het volgende:
http://www.idolsonline.nl/?ppage=read&id=158
Mag niet ontbreken natuurlijk!
Dit is trouwens dezelfde TT als het topic van Raffaëla![]()
Alleen deze TT kloptquote:Op maandag 6 maart 2006 22:08 schreef Ayaxola het volgende:
Dit is trouwens dezelfde TT als het topic van Raffaëla![]()
Tsja, ik gegrijp het ook niet dat er nog mensen hier zijn die er in geloven dat Raffaela kan winnen van Floortje. Zaterdag a.s. krijgen we gewoon een saaie finale omdat de winnares (Floortjequote:
Raffaëla toch stukken leukerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:17 schreef MociN het volgende:
Hmm, heb idols dit jaar totaal niet gevolgd, maar zag d'r zondag bij Carlo & Irene. Was toch wel leuk hoor.
Saaie finale zal ik het niet willen noemen, misschien wat spannender gemaakt door Idols zelf, maar Floortje zal gewoon winnenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:13 schreef Danzig het volgende:
[..]
Tsja, ik gegrijp het ook niet dat er nog mensen hier zijn die er in geloven dat Raffaela kan winnen van Floortje. Zaterdag a.s. krijgen we gewoon een saaie finale omdat de winnares (Floortje)al bekend is
oh, op een saaie finale zou ik niet rekenen, ik hoop natuurlijk dat Floortje wint, maar denk dat hetverschil erg klein zal zijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:13 schreef Danzig het volgende:
[..]
Tsja, ik gegrijp het ook niet dat er nog mensen hier zijn die er in geloven dat Raffaela kan winnen van Floortje. Zaterdag a.s. krijgen we gewoon een saaie finale omdat de winnares (Floortje)al bekend is
quote:Floortje ontkent dronkenschap
ROTTERDAM - Floortje, de finalist van de populaire talentenjacht Idols, heeft ontkend dat ze op oudejaarsavond van 2003...
stomdronken oud & nieuw heeft gevierd. Volgens Veronica-deejay Patrick Kicken goot de zangeres die bewuste avond bij hem thuis schaamteloos een halve fles Goldstrick (alcoholpercentage van 50%) naar binnen en viel toen na een flinke kotsbui in slaap. Volgens Kicken was Floortje zo lam dat ze de klok die het nieuwe jaar aankondigde niet meer heeft gezien.
Bij Shownieuws van SBS 6 ontkende Floortje dat ze tijdens oudjaar 2003 als een tempelier heeft gedronken. ,,Het was natuurlijk oudejaarsavond. Daar hoort een drankje bij. Maar ik was niet ladderzat'', aldus de 22-jarige apothekersassistente uit Almere. Ze ontkende ook dat het bewuste drankje een halve fles Goldstrick was.
Volgens Floortje zou ze nooit zoveel hebben gedronken. ,,Want dan zou ik niet meer op mijn benen hebben kunnen staan.'' Pikant: volgens Kicken, die foto's en een verslag van de feestpartij op zijn weblog plaatste, was dat precies ook het geval.
Zaterdag staat Floortje in de finale van Idols. Haar 'tegenstander' is Raffaëla.
Inderdaad, tis natuurlijk ook niet geheel ontoevallig dat het net een week voor de finale naar buiten komt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:17 schreef Lynx666 het volgende:
Dit zegt denk ik meer over Kicken dan over Floortje.
Dat je pas na 15 weken zo iemand herkend, vraag ik me af wat er met het geheugen van de heer Kicken isquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:19 schreef Danzig het volgende:
[..]
Inderdaad, tis natuurlijk ook niet geheel ontoevallig dat het net een week voor de finale naar buiten komt.
Briljante actiequote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:09 schreef WithMe het volgende:
Als je naar de site van Kicken gaat krijg je nu heel groot 'STEM FLOORTJE!' in beeld.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |