gisterquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:21 schreef vibri het volgende:
Hmmm. Sinds wanneer is een nieuwe policy voor reeksen hier?
Volgens mij is in rood vers gepost.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:25 schreef vibri het volgende:
En wat is dan het verschil tussen [afbeelding] en [afbeelding]?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:25 schreef vibri het volgende:
En wat is dan het verschil tussen [afbeelding] en [afbeelding]?
Shit! Inkoppertje gemist,quote:
Ik was de eerste vanochtend geloof ikquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:47 schreef nixxx het volgende:
zo maar eens een stem gaan uitbrengen en dan wat eten halen..
daar maak je toch even tijd voor?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:28 schreef Pheno het volgende:
stemmen: geen tijd voor
Dat is ook echt iets dat ik in de hand hebquote:
Loser!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is ook echt iets dat ik in de hand heb
Plus dat ik geen stemkaart voor nijmegen heb en wel van mijn oude gemeente. Het oxideert me aan mijn aars wie er in mijn oude gemeente wint, daar ik er misschien nog maar een kleine maand zal wonen ;')
Waarom zou ik stemmen in een gemeente waar ik over een maand niet meer woon, dat mag je me uitleggen. Ik vind eerder Nijmegen een 'loser' om mij geen stemkaart te sturen!quote:
Sta je daar ingeschreven? Dat zal dan wel niet. Ze kunnen moeilijk aan iedereen gaan vragen of ze denken te gaan verhuizen naar een andere plaatsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou ik stemmen in een gemeente waar ik over een maand niet meer woon, dat mag je me uitleggen. Ik vind eerder Nijmegen een 'loser' om mij geen stemkaart te sturen!
Klopt, maar ik kan zo dus geen nuttig gebruik maken van mijn stemrecht. Terwijl ze zelf een wijk opleveren en dus donders goed weten dat daar nieuwe mensen komen te wonen. De rekeningen weten ze wel al te sturenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:45 schreef vibri het volgende:
[..]
Sta je daar ingeschreven? Dat zal dan wel niet. Ze kunnen moeilijk aan iedereen gaan vragen of ze denken te gaan verhuizen naar een andere plaats
Hoeveel posts nog? Ik heb het redelijk druk hier met een buslading cursisten en aannemers die bellen met last minute vragen ')quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:50 schreef Ynske het volgende:
Pheno, doe eens beter je best.... lul dat verdomde topic nu eens vol
nu nog 77quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoeveel posts nog? Ik heb het redelijk druk hier met een buslading cursisten en aannemers die bellen met last minute vragen ')
en geen groenlinks stemmen he.. daar hebben ze er al teveel van in nijmegenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan zo dus geen nuttig gebruik maken van mijn stemrecht. Terwijl ze zelf een wijk opleveren en dus donders goed weten dat daar nieuwe mensen komen te wonen. De rekeningen weten ze wel al te sturen
Nou ja, over een paar jaar mag ik weer.
Ik zal het niet vol krijgen, ben ik bang. Waaris die pool als je hem nodig hebtquote:
Slappe hapquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan zo dus geen nuttig gebruik maken van mijn stemrecht. Terwijl ze zelf een wijk opleveren en dus donders goed weten dat daar nieuwe mensen komen te wonen. De rekeningen weten ze wel al te sturen
zullen we hem gaan roepen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal het niet vol krijgen, ben ik bang. Waaris die pool als je hem nodig hebt
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal het niet vol krijgen, ben ik bang. Waaris die pool als je hem nodig hebt
Ha Joey, heb je nog smeuïge verhalen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Slappe hap
Joey heeft net PVDA gestemd...
Nee eigenlijk niet, ben heel erg braaf laatste tijd.quote:
Rekeningen > ja daar zijn ze goed inquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
pfff, centrum is natuurlijk altijd leuk... maar wel duur.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, ben heel erg braaf laatste tijd.
Ken jij de namen van leuke (woon)wijken/straten in Maastricht?
Thxquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
pfff, centrum is natuurlijk altijd leuk... maar wel duur.
uitwijken net over de grens in belgië is een optie
ik zal eens verder voor je gaan nadenken
dorp, 22 km er vanafquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Thx
Jij woont zelf in een dorp in de buurt toch?
Heb je in Maastricht op school gezeten?
Qua stad is Maastricht wel een beetje levend?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
dorp, 22 km er vanaf
mijn laatste 2 jaar van mijn opleiding heb ik in maastricht aan de brusselsestraat gedaan (2 min van t vrijthof af)
ben nog nooit in breda geweestquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Qua stad is Maastricht wel een beetje levend?
ABen Amsterdam gewend dus daar is altijd wel wat te doen.
Maar kga bv ook graag naar Breda, is Maastricht vergelijkbaar daarmee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |