vervelend.. ik zat ook te switchen tussen hoog en laagquote:Op maandag 6 maart 2006 17:01 schreef Polen het volgende:
He verdomme. Zit ik eerst minutenlang te zoeken, neem ik eindelijk de moeite ben ik te laat.
Sorry...quote:
Nee, ben ik te egoïstisch voor.quote:
weet je nog een andere (lekkere?) gerecht die makkelijk te bereiden is voor deze student die niet kan koken?quote:
We zijn het eens.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ben ik te egoïstisch voor.
En roti vind ik heerlijk.
Dan mag je dat eens voor me gaan makenquote:Op maandag 6 maart 2006 17:06 schreef Copycat het volgende:
Nee, ben ik te egoïstisch voor.
En roti vind ik heerlijk.
Een boterham met tevredenheid!quote:Op maandag 6 maart 2006 17:06 schreef MoChe het volgende:
[..]
weet je nog een andere (lekkere?) gerecht die makkelijk te bereiden is voor deze student die niet kan koken?![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Afhalen is ook kokenquote:Op maandag 6 maart 2006 17:08 schreef Copycat het volgende:
Kan ik niet...
Af en toe maakt de moeder van een vriend het voor me en soms koop ik het, of bij de Surinaamse toko of in magnetronversie bij de AH XL.
Roti, toch?quote:Op maandag 6 maart 2006 17:11 schreef Polen het volgende:
Hm. Ik twijfel tussen roti halen en lasagne maken..
Grr, ik ook, maar zit hier tot 7 uur jullie tijd..quote:Op maandag 6 maart 2006 17:12 schreef nixxx het volgende:
ik heb ook honger.. en voor mij wordt er gekookt
Ik wil je niet afleiden van je keuze. Lasagne is inderdaad lekker, mits vegetarisch.quote:
Ik ben toch niet echt weggeweest, doch iets minder euh, opvallend aanwezig dan aanvankelijk. Alles goed?quote:Op maandag 6 maart 2006 17:15 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Heej beestjuh! Log time no speak..
nooi op.. vegetarische lasagna... wat doe je er dan allemaal in?quote:Op maandag 6 maart 2006 17:18 schreef beestjuh het volgende:
Ik wil je niet afleiden van je keuze. Lasagne is inderdaad lekker, mits vegetarisch.
Daar heb je van dat nep gehakt voor...heb ik wel eens geprobeerd, maar minder smakelijk...quote:Op maandag 6 maart 2006 17:18 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Ik wil je niet afleiden van je keuze. Lasagne is inderdaad lekker, mits vegetarisch.
Vegetarisch gehakt (quote:Op maandag 6 maart 2006 17:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
nooi op.. vegetarische lasagna... wat doe je er dan allemaal in?
heb dat vegetarische vleesvervanger wel eens op.. was er niet echt weg van..quote:Op maandag 6 maart 2006 17:22 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Vegetarisch gehakt (Ik weet het.), groente naar keuze en tomatensaus? Ik ben niet echt een chefkok hoor maar het smaakt altijd prima. Zijn nog legio andere mogelijkheden maar ik kies meestal de makkelijkste.
.
vegetarisch gehakt.... is dat gehakt van dieren die alleen maar planten eten?quote:
Ik ging er niet vanuit dat je weg bent geweest (meer iets van rond gehangen op andere fora)quote:Op maandag 6 maart 2006 17:20 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Ik ben toch niet echt weggeweest, doch iets minder euh, opvallend aanwezig dan aanvankelijk. Alles goed?.
Ja.. ik ga zo maar eens naar mijn diner afspraakquote:
kga zo maar eens 'koken'quote:Op maandag 6 maart 2006 17:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja.. ik ga zo maar eens naar mijn diner afspraak
Ik lurk altijd mee he. Hou me soms veilig op de achtergrond.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:24 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik ging er niet vanuit dat je weg bent geweest (meer iets van rond gehangen op andere fora)
Met mij alles ok..
Hou jij nog steeds mannen aan het 'lijntje'(zie foto die je ooit es geplaats hebt..)
Ik vergrijp me maar weer naar de Kellogs Cruchy Nuts.. (wat aardig begint te vervelen..)quote:Op maandag 6 maart 2006 17:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja.. ik ga zo maar eens naar mijn diner afspraak
Hehe, had ik beter geweten, had ik dat ook gewoon blijven doen (veilig meelurken op de achter grond) Helaas is het daar al te laat voor..quote:Op maandag 6 maart 2006 17:29 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Ik lurk altijd mee he. Hou me soms veilig op de achtergrond..
Nu heb ik héle dagen dat ik hier kan spammen, niks beters dan Fokken á ¤10 per uur.
(ja fokken á 20 per uur)
Hoe kan een ander forum mij nou boeien, nu ik hier ben geweest?
Kijk! Daar hebben we tenminste wat aan!quote:Op maandag 6 maart 2006 17:54 schreef Q. het volgende:
Rot.
*Sluit zich daarbij aan..quote:Op maandag 6 maart 2006 17:40 schreef Mokster het volgende:
Ik EIS dat iedereen ophoudt over eten totdat ik thuis ben en zelf gekookt heb!!!!![]()
![]()
Tijd om naar huis te gaan en eten te makenquote:Op maandag 6 maart 2006 17:40 schreef Mokster het volgende:
Ik EIS dat iedereen ophoudt over eten totdat ik thuis ben en zelf gekookt heb!!!!![]()
![]()
Ik ga zo maar wat Kip Tandoori opwarmen denk ik.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:40 schreef Mokster het volgende:
![]()
Twist Tandooriquote:Op maandag 6 maart 2006 18:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ga zo maar wat Kip Tandoori opwarmen denk ik.![]()
Klinkt als: kliekje?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ga zo maar wat Kip Tandoori opwarmen denk ik.![]()
waar smaakt dat naar?quote:
goh wonderbaarlijkquote:
Waar zou het anders naar moeten smaken danquote:
hoe omschrijf je desmaak dan, voor iemand die t nog noooit gehad heeft?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:50 schreef melismay het volgende:
[..]
Waar zou het anders naar moeten smaken dan
Lekkerquote:Op maandag 6 maart 2006 18:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe omschrijf je desmaak dan, voor iemand die t nog noooit gehad heeft?
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:19 schreef Anthraxx het volgende:
HoiLiefie_
Beestjuh
en andere mensen die ik een warm hart toedraag.s
topic killerquote:Op maandag 6 maart 2006 19:28 schreef MoChe het volgende:
wanneer komt moks nou... kunnen we het weer over snoeiharde pr0n hebben
was om te plagenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:32 schreef melismay het volgende:
Het is pas een topickiller na een half uur of zo, niet na 2 minuten
Je had er bij moeten zijn.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:42 schreef melismay het volgende:
Kietel me even, dan kan ik er ook om lachen
oeh jummie!!quote:Op maandag 6 maart 2006 19:50 schreef Duiveltja het volgende:
Roti is![]()
Wel de zelfgemaakte versie, de instant troep van de supermarkt blief ik allerminst
Dat gaat niet automatisch?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:50 schreef Godlike02 het volgende:
Gaan ze deze nou elke keer helemaal naar beneden schoppen? wat een werk
Het houdt ons zo van de straat hèquote:Op maandag 6 maart 2006 19:50 schreef Godlike02 het volgende:
Gaan ze deze nou elke keer helemaal naar beneden schoppen? wat een werk
Sorry, gisteravond heb ik de laatste opgegeten. Bij de volgende ronde kan je komen afhalenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oeh jummie!!
heb je toevallig nog wat over voor mij?
Daarom doen we in GC de SC nietquote:Op maandag 6 maart 2006 20:01 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het houdt ons zo van de straat hè
[..]
telepathiequote:
Ja weet ik t, jij bent de computernerd!quote:
Ik ben de meeting bikkelquote:Op maandag 6 maart 2006 20:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja weet ik t, jij bent de computernerd!
Ik had vandaag nog iemand aan mijn bureau voor een probleem wat een week geleden was, maar wat inmiddels al lang opgelost wasquote:
oeh wel optijd laten weten hequote:Op maandag 6 maart 2006 20:01 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het houdt ons zo van de straat hè
[..]
Sorry, gisteravond heb ik de laatste opgegeten. Bij de volgende ronde kan je komen afhalen![]()
Ze zijn niet zo snel neequote:Op maandag 6 maart 2006 20:04 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik had vandaag nog iemand aan mijn bureau voor een probleem wat een week geleden was, maar wat inmiddels al lang opgelost was
Van waar moet je komen?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oeh wel optijd laten weten heander is het weer op zo
Hij was nog toonbeeld nerd ook, terwijl ik nog zo gevraagd had om een knapperdquote:
tilburg...quote:
Dat heb je helemaal niet gevraagdquote:Op maandag 6 maart 2006 20:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Hij was nog toonbeeld nerd ook, terwijl ik nog zo gevraagd had om een knapperd
Ik heb het wel gevraagd!quote:Op maandag 6 maart 2006 20:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal niet gevraagd![]()
Je hebt toch niet et veel datat staan op je Y schijf he?![]()
Goed zoquote:Op maandag 6 maart 2006 20:19 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb het wel gevraagd!![]()
Ik geloof dat ik er niks op heb staan
Dan laat maar, zal er aan denken om er niks op te zettenquote:
quote:
Je wil het wel horen!quote:
over snoeiharde pr0n hebben...dan reageert iederen... ongetwijfeldquote:Op maandag 6 maart 2006 19:28 schreef MoChe het volgende:
wanneer komt moks nou... kunnen we het weer over snoeiharde pr0n hebben
Hectisch-druk!quote:
ah juist...quote:Op maandag 6 maart 2006 20:52 schreef MoChe het volgende:
[..]
over snoeiharde pr0n hebben...dan reageert iederen... ongetwijfeld
ik hou het niet bij...quote:
Jij hebt een "quote:Op maandag 6 maart 2006 20:54 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ik hou het niet bij...Kan ik iig wel zodadelijk naar CSI gaan kijken..
![]()
ja...quote:
De mijne ligt helemaal opgerold op de bank te wachten totdat ik erbij kom zitten, en dan duurt het zeggen en schrijven 10 seconden en kan ik me ook niet meer fatsoenlijk bewegen...quote:Ik kan helemaal niks meer, ik ben in bezit genomen door poezebeest.![]()
Vertel, hoe kommut?quote:
Dat recht hebben ze,quote:[..]
De mijne ligt helemaal opgerold op de bank te wachten totdat ik erbij kom zitten, en dan duurt het zeggen en schrijven 10 seconden en kan ik me ook niet meer fatsoenlijk bewegen...
Maar ik vind het wel leukkijk een lachebekje....
![]()
Laat maar...tis goed bedoeld dat weet ik..quote:Op maandag 6 maart 2006 21:01 schreef Frezer het volgende:
[..]
Vertel, hoe kommut?
[..]
Dat recht hebben ze,. Alleen zit ik nu met een slapend been. * Frezer doet mee:
![]()
Sterkte dan.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:07 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Laat maar...tis goed bedoeld dat weet ik..![]()
Daarbij heb ik last van mn verstandskies.... jawel hoor nr 2 komt door....Ben benieuwd of ik deze ook eruit moet laten snijden..dat was niet lollig!
Ook als ze niet lief zijn en soms wat kapot maken hebben ze die rechten hoor!quote:En idd katten/poezen hebben speciale rechten.. tenminste bij mij in huis wel..die van mij is echt altijd lief, ze maakt nooit iets kapot en luistert goed..![]()
De pijn begon vorige week woensdag..het voelde ook dik aan...en nu lijkt het net alsof er een puntje doorbreekt.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:15 schreef Frezer het volgende:
[quote]
Je hebt er al meteen last van toen 'i er doorheen kwam? Ik heb eigenlijk nog nergens last van, maar tzt moeten ze er ook uit. Vorig jaar was er al 1 getrokken, wat eigenlijk niet ging,. Snijden is pijnlijker? Heb je veel last gehad naderhand?
Tuurlijk.. mijn idee. Ik ken niet echt veel mannelijke kattenliefhebbers..Bij mij zijn het allemaal hondenliefhebbers.quote:Ook als ze niet lief zijn en soms wat kapot maken hebben ze die rechten hoor!
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:19 schreef liefie_ het volgende:
geef mij maar honden...
zijn veel slimmer en leuker en liever
Nouja, mijn hobby is het in elk geval ook niet... Stomme tandenquote:Op maandag 6 maart 2006 21:22 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
De pijn begon vorige week woensdag..het voelde ook dik aan...en nu lijkt het net alsof er een puntje doorbreekt.
Dat snijden vond ik vervelend omdat je helemaal onder zo'n groene deken ligt..plaatselijk verdoofd ..
Ik was blij dat mn ma mee was, want ik kon voelde me niet lekker genoeg om te autorijden. Ik heb alleen een beetje last van naweeën gehad.
Ik moet een foto laten maken om te kijken of ie niet scheef onder een andere kies zit,, want dan moet er weer uit...
Weg met mn verstand..( voor de 2e keer)
Ik denk dat dat toch zo'n beetje 50/50 verdeeld zal zijn?quote:[..]
Tuurlijk.. mijn idee. Ik ken niet echt veel mannelijke kattenliefhebbers..Bij mij zijn het allemaal hondenliefhebbers.
Nou ff van mijn vriendenkring uitgaande..en dan neem ik ook nog mn werkkring mee, ik beweeg me bijna alleen maar tussen mannen...quote:Op maandag 6 maart 2006 21:26 schreef Frezer het volgende:
Ik denk dat dta toch zo'n beetje 50/50 verdeeld zal zijn?
En dan ben je nog niet aan de man? Daten? Of maar gelijk: Wintersporten?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:30 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou ff van mijn vriendenkring uitgaande..en dan neem ik ook nog mn werkkring mee, ik beweeg me bijna alleen maar tussen mannen.... dan moet ik zeggen dat die verhouding toch echt heel anders ligt..20/80 in het voordeel van de honden..
Ze hebben geen idee hoe lief dat een kat/poes is
En nu ga ik naar CSI kijken.. trusten alvast..
Niet om je grammaticaquote:Op maandag 6 maart 2006 21:51 schreef _Cara_ het volgende:
Juist daarom... ik wordt op handen gedragen..![]()
geen rokjes.. wel kisten... dat zijn ook laarzenquote:
oehquote:
standaard he.. als het topic niet looptquote:Op maandag 6 maart 2006 22:10 schreef liefie_ het volgende:
oeh
mag ik ook vragen hoe je daar zo opeens op komt?
heb jij ook laarzen?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:20 schreef Thisbe het volgende:
Hear,hear
Net als bier.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:28 schreef Polen het volgende:
Chimay is okay.
CSI af?quote:
misschien helpen foto's nog meerquote:Op maandag 6 maart 2006 22:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
standaard he.. als het topic niet loopt
ga je gangquote:
haha dat is pas een topic killerquote:
Ik denk dat ik hem nog wel ergens heb staan..quote:Op maandag 6 maart 2006 23:05 schreef Polen het volgende:
Ach, allerlei is het proberen waard. Ik post mijn baard evenwel even niet.
Hoe is je lies?quote:Op maandag 6 maart 2006 23:15 schreef Dickies het volgende:
Mkay.
Minder mkayquote:
Wrijf het er maar inquote:Op maandag 6 maart 2006 23:38 schreef nixxx het volgende:
jammer voor _fuffy_... dat zal er ook wel niet inzitten dan
of als egeltjes... heel voorzichtig
Als ze zich erg onvervuld voelt wil ik wel langskomen hoor..quote:
owkej kom dan maar met die foto'squote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:31 schreef nixxx het volgende:
wel een mooi tijdstip voor een topickill [afbeelding]
ik had het over Len Po's topickill.. precies om 00:00quote:
ja maar ik had net besloten dat als het topic weer dood was, fotos van meisjes in rokjes met laarzen ideaal waren om het weer wat op gang te krijgen..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik had het over Len Po's topickill.. precies om 00:00
ik ga geen fotos van mezelf posten hier
Dat ik het ooit nog zeggen moetquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:54 schreef liefie_ het volgende:
ja maar ik had net besloten dat als het topic weer dood was, fotos van meisjes in rokjes met laarzen ideaal waren om het weer wat op gang te krijgen..
ligt eraan... wiens exvriendinquote:dus... heb je niet nog wat liggen van een exvriendin of zo
ow ik ben niet kieskeurig...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat ik het ooit nog zeggen moet: " Slimme meid! "
[..]
ligt eraan... wiens exvriendin
Een hele goedemorgen overigens!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:24 schreef Polen het volgende:
Evenzo.
Je meent t!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:36 schreef Godlike02 het volgende:
Ja ja het is dinsdag
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:36 schreef Godlike02 het volgende:
Ja ja het is dinsdag
Doe maar blingbling zeg!quote:
nee, eet eens doorquote:
quote:
jah lekker hequote:
Wilde plannen?quote:
nah wat heet wild...quote:
dat zekerquote:
gisterquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:21 schreef vibri het volgende:
Hmmm. Sinds wanneer is een nieuwe policy voor reeksen hier?
Volgens mij is in rood vers gepost.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:25 schreef vibri het volgende:
En wat is dan het verschil tussen [afbeelding] en [afbeelding]?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:25 schreef vibri het volgende:
En wat is dan het verschil tussen [afbeelding] en [afbeelding]?
Shit! Inkoppertje gemist,quote:
Ik was de eerste vanochtend geloof ikquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:47 schreef nixxx het volgende:
zo maar eens een stem gaan uitbrengen en dan wat eten halen..
daar maak je toch even tijd voor?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:28 schreef Pheno het volgende:
stemmen: geen tijd voor
Dat is ook echt iets dat ik in de hand hebquote:
Loser!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is ook echt iets dat ik in de hand heb
Plus dat ik geen stemkaart voor nijmegen heb en wel van mijn oude gemeente. Het oxideert me aan mijn aars wie er in mijn oude gemeente wint, daar ik er misschien nog maar een kleine maand zal wonen ;')
Waarom zou ik stemmen in een gemeente waar ik over een maand niet meer woon, dat mag je me uitleggen. Ik vind eerder Nijmegen een 'loser' om mij geen stemkaart te sturen!quote:
Sta je daar ingeschreven? Dat zal dan wel niet. Ze kunnen moeilijk aan iedereen gaan vragen of ze denken te gaan verhuizen naar een andere plaatsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou ik stemmen in een gemeente waar ik over een maand niet meer woon, dat mag je me uitleggen. Ik vind eerder Nijmegen een 'loser' om mij geen stemkaart te sturen!
Klopt, maar ik kan zo dus geen nuttig gebruik maken van mijn stemrecht. Terwijl ze zelf een wijk opleveren en dus donders goed weten dat daar nieuwe mensen komen te wonen. De rekeningen weten ze wel al te sturenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:45 schreef vibri het volgende:
[..]
Sta je daar ingeschreven? Dat zal dan wel niet. Ze kunnen moeilijk aan iedereen gaan vragen of ze denken te gaan verhuizen naar een andere plaats
Hoeveel posts nog? Ik heb het redelijk druk hier met een buslading cursisten en aannemers die bellen met last minute vragen ')quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:50 schreef Ynske het volgende:
Pheno, doe eens beter je best.... lul dat verdomde topic nu eens vol
nu nog 77quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoeveel posts nog? Ik heb het redelijk druk hier met een buslading cursisten en aannemers die bellen met last minute vragen ')
en geen groenlinks stemmen he.. daar hebben ze er al teveel van in nijmegenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan zo dus geen nuttig gebruik maken van mijn stemrecht. Terwijl ze zelf een wijk opleveren en dus donders goed weten dat daar nieuwe mensen komen te wonen. De rekeningen weten ze wel al te sturen
Nou ja, over een paar jaar mag ik weer.
Ik zal het niet vol krijgen, ben ik bang. Waaris die pool als je hem nodig hebtquote:
Slappe hapquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan zo dus geen nuttig gebruik maken van mijn stemrecht. Terwijl ze zelf een wijk opleveren en dus donders goed weten dat daar nieuwe mensen komen te wonen. De rekeningen weten ze wel al te sturen
zullen we hem gaan roepen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal het niet vol krijgen, ben ik bang. Waaris die pool als je hem nodig hebt
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal het niet vol krijgen, ben ik bang. Waaris die pool als je hem nodig hebt
Ha Joey, heb je nog smeuïge verhalen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Slappe hap
Joey heeft net PVDA gestemd...
Nee eigenlijk niet, ben heel erg braaf laatste tijd.quote:
Rekeningen > ja daar zijn ze goed inquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
pfff, centrum is natuurlijk altijd leuk... maar wel duur.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, ben heel erg braaf laatste tijd.
Ken jij de namen van leuke (woon)wijken/straten in Maastricht?
Thxquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
pfff, centrum is natuurlijk altijd leuk... maar wel duur.
uitwijken net over de grens in belgië is een optie
ik zal eens verder voor je gaan nadenken
dorp, 22 km er vanafquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Thx
Jij woont zelf in een dorp in de buurt toch?
Heb je in Maastricht op school gezeten?
Qua stad is Maastricht wel een beetje levend?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
dorp, 22 km er vanaf
mijn laatste 2 jaar van mijn opleiding heb ik in maastricht aan de brusselsestraat gedaan (2 min van t vrijthof af)
ben nog nooit in breda geweestquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Qua stad is Maastricht wel een beetje levend?
ABen Amsterdam gewend dus daar is altijd wel wat te doen.
Maar kga bv ook graag naar Breda, is Maastricht vergelijkbaar daarmee?
net zo homo als jijquote:
ha lekker in elkaars kont roerenquote:
Ik ben gewoon hetero met een obsessie voor anale sex!quote:
je bent in je anale fase blijven hangen.. door een trauma in je 5de levensjaarquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben gewoon hetero met een obsessie voor anale sex!![]()
Nog een paar jaar, en dan gaat JoeyT me vertellen waar dat vandaan komt!![]()
Welnee, het voorziet gewoon in mijn behoefte om vrouwen denigrerend te behandelen! Gelukkig zijn er meer wegen die naar Rome leiden!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
je bent in je anale fase blijven hangen.. door een trauma in je 5de levensjaar
ofzo..
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, het voorziet gewoon in mijn behoefte om vrouwen denigrerend te behandelen! Gelukkig zijn er meer wegen die naar Rome leiden!![]()
Geen idee... Ik kan me niet zo snel een film van Rocco herinneren waar anal adventures wordt gekoppeld met Rome...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:26 schreef nixxx het volgende:
die serie moet ik ook nog eens gaan kijken... doen ze daar ook anaal in?
Rome dus..
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:27 schreef Ynske het volgende:
[..]de anale weg naar Rome
de vaginale weg naar Rome
en de orale weg naar Rome
Dat zou me niks verbazen. Ik heb lesboseks gezien en incest. Dus anaal zal binnenkort wel voorbij komenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:26 schreef nixxx het volgende:
die serie moet ik ook nog eens gaan kijken... doen ze daar ook anaal in?
Rome dus..
Wijsheid komt met de jarenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog een paar jaar, en dan gaat JoeyT me vertellen waar dat vandaan komt!![]()
Op dit moment beschik jij inderdaad nog niet over de verstandelijke vermogens om mij te doorgronden!quote:
Denk eerder dat het komt doordat je eigenlijk vrij saai bent en weinig mensen de moeite willen nemen om jou te doorgronden. Uitgezonderd Vibri natuurlijk, maar dat zegt al genoegquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op dit moment beschik jij inderdaad nog niet over de verstandelijke vermogens om mij te doorgronden!![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:29 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dat zou me niks verbazen. Ik heb lesboseks gezien en incest. Dus anaal zal binnenkort wel voorbij komen![]()
Je hebt voor voortzetting van het rode college gestemd?quote:
Van jou verwacht ik meer dan dit soort Tranceptor aannames...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Denk eerder dat het komt doordat je eigenlijk vrij saai bent en weinig mensen de moeite willen nemen om jou te doorgronden. Uitgezonderd Vibri natuurlijk, maar dat zegt al genoeg
Woon je in Leiden? Dan is het makkelijk!quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt voor voortzetting van het rode college gestemd?![]()
Na vandaag zullen als het goed is meer steden het Nijmeegse voorbeeld volgen.![]()
jep... uit de stemwijzer kwamen de rechtse partijen boven en de linkse partijen onderaan.... en wil eigenlijk niet op pvda stemmenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Woon je in Leiden? Dan is het makkelijk!
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:36 schreef MoChe het volgende:
[..]
jep... uit de stemwijzer kwamen de rechtse partijen boven en de linkse partijen onderaan.... en wil eigenlijk niet op pvda stemmen
PvdA natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:36 schreef Ynske het volgende:
Vertell t voo rmij dan eens Plato, wat gaat t worden
VVD-Leiden isquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:36 schreef MoChe het volgende:
[..]
jep... uit de stemwijzer kwamen de rechtse partijen boven en de linkse partijen onderaan.... en wil eigenlijk niet op pvda stemmen
ik had geen zin me er in te verdiepenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
VVD-Leiden is![]()
![]()
![]()
Dan kun je nog beter op Leefbaar leiden stemmen.![]()
Overigens mag een toekomstig politicoloog niet op stemwijzers afgaan.![]()
Wie schroeven die dingen in elkaar? dat lijkt me nou typisch politicologenwerkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
VVD-Leiden is![]()
![]()
![]()
Dan kun je nog beter op Leefbaar leiden stemmen.![]()
Overigens mag een toekomstig politicoloog niet op stemwijzers afgaan.![]()
Ja en compleet gestoord.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:39 schreef MoChe het volgende:
[..]
ik had geen zin me er in te verdiepen![]()
LeefbaarLeiden stond bij mij bovenaan...die zijn toch ook rechts![]()
cdaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja en compleet gestoord.![]()
Maar dan kun je nog beter op de oud-SPIL-voorzitter op de CDA-lijst stemmen.![]()
Wellicht, maar ze zijn enigszins suggestief en vragen vaak een gedetailleerde kennis die neit-gemeenteraadsleden in principe niet hebben. Op landelijk niveau is zo'n ding nog wel aardig, maar bij gemeenteraadsverkiezingen heb je er eigenlijk niks aan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wie schroeven die dingen in elkaar? dat lijkt me nou typisch politicologenwerk
hmmmquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
PvdA natuurlijk.
l is Utrecht lastig om te voorspellen daar leefbaar daar mogelijk sterker uit de bus zal komen dan in andere steden. Dit omdat het een ander type Leefbaar-partij is.
Ik heb ook een hekel aan het CDA, maar van de rechtse partijen is het in leiden denk ik de beste keus.quote:
Dat laatste is natuurlijk niet waar, maar goed, ik weet te weinig van Utrecht af om je een goed stemadvies te kunnen geven.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmmm
dit alleen al:
PvdA Maximumsnelheid 80 kilometer per uur op snelwegring rond de stad. In de stad maximaal 50 kilometer per uur. Beprijzing van autosnelwegen en toegang tot de stad. Groene golf op de ringweg.
nee geen pvda voor mij...
maar goed, iedereen gilt allemaal ongeveer tzelfde en doen er vervolgens niets mee
ncpnquote:
Waar heb je bij de laatste landelijke verkiezingen op gestemd?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:43 schreef Ynske het volgende:
stemwijzer geeft hier Utregs Glorie aan... maar daar ben ik t ook niet mee eens
Dan wordt het dus toch de PvdA. SP in Leiden zou ik niet doen, dat is te rommelig. Ik ben benieuwd hoe D66 het gaat doen in Leiden. Ik zet m''n geld in ieder geval op een college van PvdA, CDA en GroenLinks.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:43 schreef MoChe het volgende:
[..]
ncpn![]()
ik ben zo links als het maar zijn kan maar ik vind de SP en GL van die stomme treehuggers![]()
wanneer was dat?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waar heb je bij de laatste landelijke verkiezingen op gestemd?
Januari 2003.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
wanneer was dat?
das lang geleden... en toen zat ik nog in ZL
vorige keer was alleen voor die referenda toch
mooi he... dat vertrouwen in de politiekquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:41 schreef Ynske het volgende:
maar goed, iedereen gilt allemaal ongeveer tzelfde en doen er vervolgens niets mee
Ja, daar heeft Fortuyn ver jaar geleden handig gebruik van gemaakt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
mooi he... dat vertrouwen in de politiek
dat weet ik wel nog... toen ben ik niet gegaan, en heb mijn ouders een machtiging gegevenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Januari 2003.
Vorige keer was dat afschuwelijke referendum ja.![]()
maar ben eens even redelijk... zie jij dingen die ze beloofd hebben precies zoals t beloofd is, uitgevoerd?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
mooi he... dat vertrouwen in de politiek
O ja, ik moet mijn vader nog even opbellen om hem te instrueren PvdA te stemmen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat weet ik wel nog... toen ben ik niet gegaan, en heb mijn ouders een machtiging gegeven
ik lag toen doodziek op bed
jij bent lid van de pvda?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O ja, ik moet mijn vader nog even opbellen om hem te instrueren PvdA te stemmen.![]()
nee, hij is t liefje van wouterquote:
ha dan kunnnen er iig geen kiddo's van komenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:51 schreef Thisbe het volgende:
Neukbare avatar heb je trouwens Plato! Jammer dat hij verder weinig inhoud heeft![]()
Ja, voor een deel wel. Maar partijprogramma's kunnen nooit volledig uitgevoerd worden omdat er sprake is van coalities. Dat houdt dus al in dat parijen water bij de wijn moeten doen. daarnaast veranderen zaken waardoor dingen anders lopen dan gepland en bepaalde plannen aangepast moeten worden. het is een utopie om te denken dat een patrijprogramma exact uitgevoerd zal worden. Bovendien lezen de meeste mensen de partijprogramma's niet en weten ze dus niet eens wat partijen 'beloven".quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar ben eens even redelijk... zie jij dingen die ze beloofd hebben precies zoals t beloofd is, uitgevoerd?
Valt me van je tegen dat je klakkeloos Hans Wiegel napraat.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:51 schreef Thisbe het volgende:
Neukbare avatar heb je trouwens Plato! Jammer dat hij verder weinig inhoud heeft![]()
het gaat me niet erom dat alles precies zo uitgevoerd word, maar veel zie ik vaak niet gebeurenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, voor een deel wel. Maar partijprogramma's kunnen nooit volledig uitgevoerd worden omdat er sprake is van coalities. Dat houdt dus al in dat parijen water bij de wijn moeten doen. daarnaast veranderen zaken waardoor dingen anders lopen dan gepland en bepaalde plannen aangepast moeten worden. het is een utopie om te denken dat een patrijprogramma exact uitgevoerd zal worden. Bovendien lezen de meeste mensen de partijprogramma's niet en weten ze dus niet eens wat partijen 'beloven".
Nou ja, ik heb me vooral op veilig terrein begeven: de universiteit en de kroegen. Wel laten ze me niet meer binnen na vier uur in het keldertjequote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Valt me van je tegen dat je klakkeloos Hans Wiegel napraat.![]()
Maar vertel: was het leven in een rode stad de afgelopen vier jaar echt zo erg als de vv wil doen voorkomen?![]()
Heeft niks met hoog van de toren blazen te maken, maar met aangeven wat je van plan bent. Daarnaast worden verschillen tijdens verkiezingscampagnes logischerwijze aangedikt om vervolgens na die verkiezingen weer nader tot elkaar te komen. Dat is de ssentie van een coalitiedemocratie.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
het gaat me niet erom dat alles precies zo uitgevoerd word, maar veel zie ik vaak niet gebeuren
en jah heb de partijprogramma;s van utrecht allemaal gelezen, en kom tot de conclusie dat de ene helft hiervoor is, en de andere helft er haaks tegenover staat. en dat is bij bijna alle punten die ze aanvoeren.
tuurlijk meot iedereen wel water bij de wijn doen, maar je moet niet zo hoog van de toren blazen als je het toch niet waar kunt maken
Zie je, je moet echt een stok zoeken om de hond mee te slaan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:56 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb me vooral op veilig terrein begeven: de universiteit en de kroegen. Wel laten ze me niet meer binnen na vier uur in het keldertje![]()
Bovendien zijn de gemeentelijke belastingen een rib uit mijn lijfJa, daar krijg ik ook aanslagen van
![]()
dus wat moet ik gaan stemmen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heeft niks met hoog van de toren blazen te maken, maar met aangeven wat je van plan bent. Daarnaast worden verschillen tijdens verkiezingscampagnes logischerwijze aangedikt om vervolgens na die verkiezingen weer nader tot elkaar te komen. Dat is de ssentie van een coalitiedemocratie.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |