quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:10 schreef Faithy het volgende:
voor 't eerst asfalt geknuffeld vandaag
morgen een pimpelpaarse heup, voor sensatie gezorgd op een kruispuntmaar daarna wel 2 uur verder gelest
voor alles een eerste keer![]()
(iets met bocht, reflex en voorremdoe we dus ook nooit meer
)
goedenavond![]()
hier een quote uit een leuk verhaaltjequote:Op woensdag 8 maart 2006 09:56 schreef Faithy het volgende:
[..]
het doet nog aardig pijn.. is niet zo blauw/paars als verwacht, maar in de auto strompelen was 't ook niet helemaal
maar we overleven het wel
quote:Motorrijders zijn dan ook trots op hun gestuntel, ondanks alle bijkomende narigheid. De paradox is dat je pas een motorrijder bent als je van je motor bent gevallen. Lees de internetforums en de nieuwsgroepen er maar op na. Beginners scheppen op over hun eerste schuiver als een puber die zijn maagdelijkheid is kwijtgeraakt. De echte helden zijn de ervaren jongens die met bouten en moeren bij elkaar worden gehouden. Zij babbelen vrolijk over de douanepoortjes op het vliegveld die aanslaan als ze er doorheen lopen.
Leuke quote over de stuntel motor rijders.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hier een quote uit een leuk verhaaltje![]()
Om je een beetje op te beuren
[..]
En je trotsquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:33 schreef bwt het volgende:
[..]
Leuke quote over de stuntel motor rijders.![]()
Ik ben zelf ook zo'n vallen opstaan en weer doorgaan motor rijder.
Ik heb het asfalt ook al vaker van dicht bij bekeken.
't is zo zonde van de schade en herstelkosten
quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:15 schreef Worldbeater het volgende:
8 maart is oké olé olé.
Niet meer jarig.
[..]
Ik ging op mijn snufferd bij mijn allereerste rijles.![]()
.....
Affijn, we kletterden samen op de straatsteentjes, rakelings langs een auto.![]()
Of je hebt meer controle over de motor dan je denkt of je moet wel erg lomp met dat ding omgaan voor dat ie plat gaat.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:41 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
En je trots![]()
Toen ik de XT pas had wilde ik "vallen" oefenen, bochtje maken, achterrem indrukken en schuiven maar![]()
Maar dan val je weer net niet![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hier een quote uit een leuk verhaaltje![]()
Om je een beetje op te beuren
[..]
quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:56 schreef bwt het volgende:
[..]
Of je hebt meer controle over de motor dan je denkt of je moet wel erg lomp met dat ding omgaan voor dat ie plat gaat.
ik gok het eerste![]()
Nee, die 8 euro is de opslag voor de kleur. Verzenden kost 25 euroquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:28 schreef hicham het volgende:
Hij komt je tegemoet door de verzendkosten niet te verrekenen, maar dan moet je het wel zelf ophalenLekkere tegemoetkoming dan zeg
Twijfel nu iddquote:Heb jij niet gewoon verkeerd gekeken?
Ja klopt, overal zijn ze stukken duurder…maar ik heb nog niks betaald ofzo dus als ik er vanaf wil zien is het vrij simpel:quote:Aangezien ik wel andere huggers zie in die prijsklasseEn anders gewoon je koop annuleren (koop op afstand via internet mag binnen 7 dagen volgens mij dus
)
Voor dat laatste moet je even details opzoeken. Kijk anders of je die hugger ergens anders goedkoper kunt krijgen. Als dat niet kan dan heb je toch geen keus want uiteindelijk wil je wel een hugger toch?
bij die visie kan ik me geheel bij aansluitenquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:33 schreef bwt het volgende:
[..]
Leuke quote over de stuntel motor rijders.![]()
Ik ben zelf ook zo'n vallen opstaan en weer doorgaan motor rijder.
Ik heb het asfalt ook al vaker van dicht bij bekeken.
't is zo zonde van de schade en herstelkosten
quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:30 schreef Makster het volgende:
Daaaag
En weer weg van mijn werk om te klussen
Hoerenhuis![]()
Later
Maks
Ik hoorde op de beurs een verhaal van 2 gasten die een Schuberth S1 helm hadden en een vizier bij Termaat hadden besteld. Die was in een paar dagen van Euro 75 Incl. verzendkosten naar Euro 99 Excl. verzendkosten gegaanquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[...]
Ja klopt, overal zijn ze stukken duurder…maar ik heb nog niks betaald ofzo dus als ik er vanaf wil zien is het vrij simpel:![]()
Ook met deze evt verhoging - als het al een verhoging is dus - blijft het de goedkoopste die ik kan vinden op het net.
Ik heb nog wat maandjes achteruitgang in te halen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
bij die visie kan ik me geheel bij aansluitenstilstand is achteruitgang
![]()
Dan zou ik er toch echt voor bedanken.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:14 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik hoorde op de beurs een verhaal van 2 gasten die een Schuberth S1 helm hadden en een vizier bij Termaat hadden besteld. Die was in een paar dagen van Euro 75 Incl. verzendkosten naar Euro 99 Excl. verzendkosten gegaan![]()
Ik een textiel jas + broekquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:23 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dan zou ik er toch echt voor bedanken.![]()
Verder is het wel een fijne zaak. Ik heb mijn pak en helm bij Termaat gehaald.![]()
dat doen ze toch wel... op wie ik ook stemquote:Op woensdag 8 maart 2006 07:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat een nonsens zeg, is zeker wel belangrijk voor jeWacht maar tot ze een beslissing maken die jou niet goed uitkomt. Kijken of je dan nog zo nonchalant erbij zit
(niet dat ik wel gestemd heb hoor
)
quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:38 schreef worldpimber het volgende:
HAHA![]()
OMG, die Geqxon heeft wel gigantisch veel pech he
Telegraaf blundert met 'criminele' FOK!ker
Mijn ego is gelukkig nog heelquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
@Faithy, hoop dat je ego minder gekneusd is als je been![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:36 schreef Faithy het volgende:
[..]
Mijn ego is gelukkig nog heel
Nog 3 uur tot mn sollicitaitie *ril*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |