Ik gooide hem perongeluk weer openquote:Op maandag 6 maart 2006 13:57 schreef nyny83 het volgende:
En daar waren we weer. Ik was de derde poster op de 7e pagina in het vorige topic... vreemd.
Ja inderdaad, zelfs op 13:56 terwijl het slotje op 13:55 al stond.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:57 schreef nyny83 het volgende:
En daar waren we weer. Ik was de derde poster op de 7e pagina in het vorige topic... vreemd.
Snel hoorquote:
Ohja, op die manier kun je een topic theoretisch gewoon aanvullen tot 1000 posts hequote:
Ik was wel benieuwd of het zou werkenquote:Op maandag 6 maart 2006 13:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Ohja, op die manier kun je een topic theoretisch gewoon aanvullen tot 1000 posts he
volgens mij komt dat de snelheid niet ten goede...quote:Op maandag 6 maart 2006 14:00 schreef mcDavid het volgende:
volgens mij zou dat wel praktischer zijn eigenlijk! de centraal-topics oneindige postcount geven!
is het hele probleem van reeksen in 1 keer opgelostquote:Op maandag 6 maart 2006 14:00 schreef mcDavid het volgende:
volgens mij zou dat wel praktischer zijn eigenlijk! de centraal-topics oneindige postcount geven!
daar moet toch wat op te verzinnen zijn?quote:Op maandag 6 maart 2006 14:01 schreef nyny83 het volgende:
[..]
volgens mij komt dat de snelheid niet ten goede...
Ja, zitten we straks drie jaar met een of andere suffe Dribbel_ TT opgezadeld als het even tegen zit... doe maar nietquote:Op maandag 6 maart 2006 14:02 schreef mcDavid het volgende:
daar moet toch wat op te verzinnen zijn?
dat de oudste posts automatisch doorgeschoven worden naar een archieftopic ofzo?
dan maken we een poll over wat de tofste [BeF] TT ooit was, en vragen we een mod die TT erin te zettenquote:Op maandag 6 maart 2006 14:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, zitten we straks drie jaar met een of andere suffe Dribbel_ TT opgezadeld als het even tegen zit... doe maar niet
mja denk dat de manier hoe het nu werkt toch het makkelijkst isquote:Op maandag 6 maart 2006 14:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dan maken we een poll over wat de tofste [BeF] TT ooit was, en vragen we een mod die TT erin te zetten
Of we laten al het denkwerk gewoon aan de crew overquote:Op maandag 6 maart 2006 14:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dan maken we een poll over wat de tofste [BeF] TT ooit was, en vragen we een mod die TT erin te zetten
tis dat je die PI erbij hebt maar andersquote:Op maandag 6 maart 2006 14:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Of we laten al het denkwerk gewoon aan de crew over![]()
Die mag wat mij betreft in de OP.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:10 schreef Misstique het volgende:
ja precies, we mogen niet eens zelf aangeven of we het een slowchatreeks vinden, dat wordt zomaar voor ons bedacht!quote:Op maandag 6 maart 2006 14:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 maart 2006 14:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Moet je het wel na elke post weer open gooien.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Ohja, op die manier kun je een topic theoretisch gewoon aanvullen tot 1000 posts he
voor een paar modjes samen dus best snel te doenquote:Op maandag 6 maart 2006 14:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Moet je het wel na elke post weer open gooien.![]()
Laat maar, ik lees het net.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:21 schreef xrrwr het volgende:
Hmmmm, wat is d´r mis met het de Topic PI?
Nieuw topictypequote:Op maandag 6 maart 2006 14:21 schreef xrrwr het volgende:
Hmmmm, wat is d´r mis met het de Topic PI?
En dat kan niet hier?quote:Op maandag 6 maart 2006 14:24 schreef killswitch het volgende:
owja kun je ff op msn komen, wou ff wat vragen
Ne pas de msn ici.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
owja kun je ff op msn komen, wou ff wat vragen
Dat kan.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
dan spreek ik je vanvond wel gok ik zo
moet ook gebeurenquote:Op maandag 6 maart 2006 14:33 schreef JDude het volgende:
Roddelroddelroddel.
Mt. 14.jif.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:31 schreef Misstique het volgende:
c.
Zie TT.quote:
En dat, inderdaad.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:35 schreef killswitch het volgende:
ow gerwoon de standaart, wie neukt wie nu endezo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |