Ik gooide hem perongeluk weer openquote:Op maandag 6 maart 2006 13:57 schreef nyny83 het volgende:
En daar waren we weer. Ik was de derde poster op de 7e pagina in het vorige topic... vreemd.
Ja inderdaad, zelfs op 13:56 terwijl het slotje op 13:55 al stond.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:57 schreef nyny83 het volgende:
En daar waren we weer. Ik was de derde poster op de 7e pagina in het vorige topic... vreemd.
Snel hoorquote:
Ohja, op die manier kun je een topic theoretisch gewoon aanvullen tot 1000 posts hequote:
Ik was wel benieuwd of het zou werkenquote:Op maandag 6 maart 2006 13:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Ohja, op die manier kun je een topic theoretisch gewoon aanvullen tot 1000 posts he
volgens mij komt dat de snelheid niet ten goede...quote:Op maandag 6 maart 2006 14:00 schreef mcDavid het volgende:
volgens mij zou dat wel praktischer zijn eigenlijk! de centraal-topics oneindige postcount geven!
is het hele probleem van reeksen in 1 keer opgelostquote:Op maandag 6 maart 2006 14:00 schreef mcDavid het volgende:
volgens mij zou dat wel praktischer zijn eigenlijk! de centraal-topics oneindige postcount geven!
daar moet toch wat op te verzinnen zijn?quote:Op maandag 6 maart 2006 14:01 schreef nyny83 het volgende:
[..]
volgens mij komt dat de snelheid niet ten goede...
Ja, zitten we straks drie jaar met een of andere suffe Dribbel_ TT opgezadeld als het even tegen zit... doe maar nietquote:Op maandag 6 maart 2006 14:02 schreef mcDavid het volgende:
daar moet toch wat op te verzinnen zijn?
dat de oudste posts automatisch doorgeschoven worden naar een archieftopic ofzo?
dan maken we een poll over wat de tofste [BeF] TT ooit was, en vragen we een mod die TT erin te zettenquote:Op maandag 6 maart 2006 14:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, zitten we straks drie jaar met een of andere suffe Dribbel_ TT opgezadeld als het even tegen zit... doe maar niet
mja denk dat de manier hoe het nu werkt toch het makkelijkst isquote:Op maandag 6 maart 2006 14:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dan maken we een poll over wat de tofste [BeF] TT ooit was, en vragen we een mod die TT erin te zetten
Of we laten al het denkwerk gewoon aan de crew overquote:Op maandag 6 maart 2006 14:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dan maken we een poll over wat de tofste [BeF] TT ooit was, en vragen we een mod die TT erin te zetten
tis dat je die PI erbij hebt maar andersquote:Op maandag 6 maart 2006 14:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Of we laten al het denkwerk gewoon aan de crew over![]()
Die mag wat mij betreft in de OP.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:10 schreef Misstique het volgende:
ja precies, we mogen niet eens zelf aangeven of we het een slowchatreeks vinden, dat wordt zomaar voor ons bedacht!quote:Op maandag 6 maart 2006 14:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 maart 2006 14:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Moet je het wel na elke post weer open gooien.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Ohja, op die manier kun je een topic theoretisch gewoon aanvullen tot 1000 posts he
voor een paar modjes samen dus best snel te doenquote:Op maandag 6 maart 2006 14:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Moet je het wel na elke post weer open gooien.![]()
Laat maar, ik lees het net.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:21 schreef xrrwr het volgende:
Hmmmm, wat is d´r mis met het de Topic PI?
Nieuw topictypequote:Op maandag 6 maart 2006 14:21 schreef xrrwr het volgende:
Hmmmm, wat is d´r mis met het de Topic PI?
En dat kan niet hier?quote:Op maandag 6 maart 2006 14:24 schreef killswitch het volgende:
owja kun je ff op msn komen, wou ff wat vragen
Ne pas de msn ici.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
owja kun je ff op msn komen, wou ff wat vragen
Dat kan.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
dan spreek ik je vanvond wel gok ik zo
moet ook gebeurenquote:Op maandag 6 maart 2006 14:33 schreef JDude het volgende:
Roddelroddelroddel.
Mt. 14.jif.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:31 schreef Misstique het volgende:
c.
Zie TT.quote:
En dat, inderdaad.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:35 schreef killswitch het volgende:
ow gerwoon de standaart, wie neukt wie nu endezo
ze hebben elkaar nog nooit gezien tot nu toe, en ik schat de kans dat ze gaan neuken klein in, zopenen geen idee maar neuken lijkt me nietquote:Op maandag 6 maart 2006 14:36 schreef xrrwr het volgende:
Ik wist allang dat die 2 gaan neuken of het al lang en breed hebben gedaan.
Oud nieuwsch.
Dat laatste iig niet volgens mijn informatiequote:Op maandag 6 maart 2006 14:36 schreef xrrwr het volgende:
Ik wist allang dat die 2 gaan neuken of het al lang en breed hebben gedaan.
Ach we zullen het wel horen.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:37 schreef killswitch het volgende:
[..]
ze hebben elkaar nog nooit gezien tot nu toe, en ik schat de kans dat ze gaan neuken klein in, zopenen geen idee maar neuken lijkt me niet
just my2cents
Hmm, ik twijfel ernstig naar aanleiding van wat posts in een BeF-topic een week of twee geleden.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat laatste iig niet volgens mijn informatie
Ga je nog vertellen wat er aan de hand is?quote:
ga hem ff pijpen, dan is het vast over!quote:Op maandag 6 maart 2006 14:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ga je nog vertellen wat er aan de hand is?
Alsof ik díe serieus neemquote:Op maandag 6 maart 2006 14:39 schreef rompompom het volgende:
Hmm, ik twijfel ernstig naar aanleiding van wat posts in een BeF-topic een week of twee geleden.
Stofje heeft last van opvliegers.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ga je nog vertellen wat er aan de hand is?
quote:Op maandag 6 maart 2006 14:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ga hem ff pijpen, dan is het vast over!
![]()
Doe eens niet zo ordinairquote:Op maandag 6 maart 2006 14:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ga hem ff pijpen, dan is het vast over!
![]()
Ach, is het weer die-tijd-van-de-maand.quote:
Ik ook, maar dan van chagrijnigheid.quote:
Dat zou voor ons allebei vreemdgaan betekenen en dat zou het voor ons allebei niet waard zijnquote:
Klopt. Pijpen is vies. Seks ook trouwens. Bah!!!quote:Op maandag 6 maart 2006 14:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
nee want dat zou jij ook nooit doen he
...lekker is soms wel een beetje vreemd vies!quote:Op maandag 6 maart 2006 14:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klopt. Pijpen is vies. Seks ook trouwens. Bah!!!![]()
Dat is een ontzettend reeële optie, dat weet jij ook welquote:Op maandag 6 maart 2006 14:46 schreef killswitch het volgende:
[..]
niet in bef in ieder geval, of DL moet willen patsen maargoed
ja stel je voor hey, dat ik men piemel zomaar in zo'n zuursloot stop, nou dacht het niet hequote:Op maandag 6 maart 2006 14:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klopt. Pijpen is vies. Seks ook trouwens. Bah!!!![]()
Waarom dat?quote:Op maandag 6 maart 2006 14:46 schreef rompompom het volgende:
Hoe lang zou het duren voordat BeF dicht is?
i knowquote:Op maandag 6 maart 2006 14:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is een ontzettend reeële optie, dat weet jij ook wel
BeF gaat niet dichtquote:Op maandag 6 maart 2006 14:46 schreef rompompom het volgende:
i.i.g. nog tot DL of Ch terug isquote:Op maandag 6 maart 2006 14:46 schreef rompompom het volgende:
Och, als Ch. er niet op zit te wachten dan beukt ze 'm wel in elkander.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:47 schreef rompompom het volgende:
Dat is een ontzettend reeële optie, dat weet jij ook wel
Waarom dat?quote:Op maandag 6 maart 2006 14:46 schreef rompompom het volgende:
ook een best reeële optie iddquote:Op maandag 6 maart 2006 14:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, als Ch. er niet op zit te wachten dan beukt ze 'm wel in elkander.
idd... als je verfafbijt gebruikt doe je ook eerst handschoenen aan!quote:Op maandag 6 maart 2006 14:47 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja stel je voor hey, dat ik men piemel zomaar in zo'n zuursloot stop, nou dacht het niet he
Dat heeft er niks mee te makenquote:Op maandag 6 maart 2006 14:49 schreef killswitch het volgende:
[..]
zolang jij wat met dago hebt in ieder geval niet
goeie verzekering eigenlijk best wel
Met een grote halve liter mok I guess.quote:
64 concervenblikjes gok ikquote:Op maandag 6 maart 2006 14:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Met een grote halve liter mok I guess.
Neuh, brute krachtquote:
geeft wel te denken over hoe ze over SC denken hequote:Op maandag 6 maart 2006 14:50 schreef JDude het volgende:
Bekend logootje trouwens, die nieuwe slowchaticoon!
[afbeelding]
ik zie haar er voor aan om hem gewoon met de blote handen van zen mannelijkheid te strippenquote:Op maandag 6 maart 2006 14:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Met een grote halve liter mok I guess.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |