Niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:51 schreef __Saviour__ het volgende:
en ze zijn nog aanklikbaar ook!
+1 verstandigquote:Op maandag 6 maart 2006 16:44 schreef jitzzzze het volgende:
Ach, ik heb al een 360. Ik hoef hem niet te winnen, ik gun hem wel aan iemand die nog geen 360 heeft
En daarbij, ik wil mijn prachtige Ernie + banaan niet kwijt
Je speelt zeker alleen metemet je kloontjes of je bent Danny's kloon.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:44 schreef jitzzzze het volgende:
Ach, ik heb al een 360. Ik hoef hem niet te winnen, ik gun hem wel aan iemand die nog geen 360 heeft
+ 2 liefquote:Op maandag 6 maart 2006 16:44 schreef jitzzzze het volgende:
Ten eerste, ik heb geen klones. Ten tweede, ik ben zeker niet Danny's kloon. En ten derde ben ik zeer benieuwd hoe u tot bovengenoemde veronderstellingen bent gekomen.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:51 schreef longinus het volgende:
[..]
Je speelt zeker alleen metemet je kloontjes of je bent Danny's kloon.
Je zegt u tegen mijquote:Op maandag 6 maart 2006 16:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ten eerste, ik heb geen klones. Ten tweede, ik ben zeker niet Danny's kloon. En ten derde ben ik zeer benieuwd hoe u tot bovengenoemde veronderstellingen bent gekomen.
Aha, vandaarquote:Op maandag 6 maart 2006 17:14 schreef longinus het volgende:
[..]
Je zegt u tegen mij![]()
En het was maar een gokje hoor![]()
Je hebt zeker al een Xbox 360. Anders zou je ook meedoen.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:33 schreef blackmage het volgende:
ik zeg dat aleen de echte fok die hards hun echte avatar behouden, jezelf verlagen naar dit soort praktijken schaam je.
Jij hebt zeker geen baan. Anders zou je niet meedoen.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je hebt zeker al een Xbox 360. Anders zou je ook meedoen.![]()
een hele!quote:Op maandag 6 maart 2006 17:39 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Hoeveel van die dingen gaan ze eigenlijk weggeven?
Zoooo, dus de persoon die hem wint mag helemaal in ze nopjes zijn. Wat zal het zijn... een kans van 1 op 1000.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |