Welk usericoonquote:Op maandag 6 maart 2006 16:00 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Whehehe, heel fok straks met dezelfde usericoon.![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 16:04 schreef -jos- het volgende:
Dit is serieus diep triest dat iedereen met zo'n nep-icoontje gaat lopen hier![]()
Das toch geen voetbal logo man, das een zwervers logo!quote:Op maandag 6 maart 2006 16:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zegt iemand met een voetbal logo
Dat moet je toch even uitleggenquote:Op maandag 6 maart 2006 16:06 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Das toch geen voetbal logo man, das een zwervers logo!
Dat is FC knuddequote:Op maandag 6 maart 2006 16:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja en?
Meest scorend team van de eredivisie?
Nou zo'n 360 is wel hendig sjiek en misschien vinden je vrienden je dan niet meer zo'n bohgek.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:02 schreef Maikuuul het volgende:
Inderdaad, alsof ik me avater ga veranderen :/ das helemaal niet leuk
Moetje een tweaker zijn om een xbox 360 te winnen ?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:20 schreef Dirktator het volgende:
Wel leuk met die prijsvraag dat je de echte Tweakers er zo uit kunt pikken!
je weet gewoon niet meer hoe je je ava moet veranderenquote:Op maandag 6 maart 2006 16:20 schreef Dirktator het volgende:
l33t wh00t, l4m3r ik ben echt geen tweaker, jij n00bquote:Op maandag 6 maart 2006 16:20 schreef Dirktator het volgende:
Crew mag toch niet meedoen?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:15 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nou zo'n 360 is wel hendig sjiek en misschien vinden je vrienden je dan niet meer zo'n bohgek.
Bij lange na niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
Post nummer 6 op rij met dezelfde avatar ! Record ?
Niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:51 schreef __Saviour__ het volgende:
en ze zijn nog aanklikbaar ook!
+1 verstandigquote:Op maandag 6 maart 2006 16:44 schreef jitzzzze het volgende:
Ach, ik heb al een 360. Ik hoef hem niet te winnen, ik gun hem wel aan iemand die nog geen 360 heeft
En daarbij, ik wil mijn prachtige Ernie + banaan niet kwijt
Je speelt zeker alleen metemet je kloontjes of je bent Danny's kloon.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:44 schreef jitzzzze het volgende:
Ach, ik heb al een 360. Ik hoef hem niet te winnen, ik gun hem wel aan iemand die nog geen 360 heeft
+ 2 liefquote:Op maandag 6 maart 2006 16:44 schreef jitzzzze het volgende:
Ten eerste, ik heb geen klones. Ten tweede, ik ben zeker niet Danny's kloon. En ten derde ben ik zeer benieuwd hoe u tot bovengenoemde veronderstellingen bent gekomen.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:51 schreef longinus het volgende:
[..]
Je speelt zeker alleen metemet je kloontjes of je bent Danny's kloon.
Je zegt u tegen mijquote:Op maandag 6 maart 2006 16:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ten eerste, ik heb geen klones. Ten tweede, ik ben zeker niet Danny's kloon. En ten derde ben ik zeer benieuwd hoe u tot bovengenoemde veronderstellingen bent gekomen.
Aha, vandaarquote:Op maandag 6 maart 2006 17:14 schreef longinus het volgende:
[..]
Je zegt u tegen mij![]()
En het was maar een gokje hoor![]()
Je hebt zeker al een Xbox 360. Anders zou je ook meedoen.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:33 schreef blackmage het volgende:
ik zeg dat aleen de echte fok die hards hun echte avatar behouden, jezelf verlagen naar dit soort praktijken schaam je.
Jij hebt zeker geen baan. Anders zou je niet meedoen.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je hebt zeker al een Xbox 360. Anders zou je ook meedoen.![]()
een hele!quote:Op maandag 6 maart 2006 17:39 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Hoeveel van die dingen gaan ze eigenlijk weggeven?
Zoooo, dus de persoon die hem wint mag helemaal in ze nopjes zijn. Wat zal het zijn... een kans van 1 op 1000.quote:
Zie je de tegenstelling?quote:Op maandag 6 maart 2006 17:14 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Slechtste idee ooit die avatars. Je ziet ze overal!![]()
als ik zonodig een x box 360 wil dan koop ik hem toch, mischien na wat sparen ofzo.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je hebt zeker al een Xbox 360. Anders zou je ook meedoen.![]()
stel dat je hem wint... dan is het de snelste 350 euro ooit die ik verdient heb... nog geen 30 seconde werkquote:Op maandag 6 maart 2006 18:23 schreef blackmage het volgende:
[..]
als ik zonodig een x box 360 wil dan koop ik hem toch, mischien na wat sparen ofzo.
dit is gewoon domme poep.
Zeker waar!quote:Op maandag 6 maart 2006 18:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
stel dat je hem wint... dan is het de snelste 350 euro ooit die ik verdient heb... nog geen 30 seconde werk
win ik niet.... heeft het me ook maar 30 sec. gekost
30 seconde werk, en 100 procent irritatie.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
stel dat je hem wint... dan is het de snelste 350 euro ooit die ik verdient heb... nog geen 30 seconde werk
win ik niet.... heeft het me ook maar 30 sec. gekost
denk je dat ik op die sloerie met die chupachup zit te wachten???quote:Op maandag 6 maart 2006 18:29 schreef blackmage het volgende:
[..]
30 seconde werk, en 100 procent irritatie.
ik hoef dat domme en daarbij nogal lelijke avatar plaatje niet te zien hoor, en zeker niet bij iedereen op fok.![]()
Ze doen aan IP checking.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:35 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
even een vraagje mogen je klonen ook meedoen?
quote:
het gaat me niet zo zeer om het plaatje zelf, maar het feit dat ik er zo vaak tegen moet kijken.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
denk je dat ik op die sloerie met die chupachup zit te wachten???
je kijkt toch ook de hele tijd tegen die banner bovenaan elke pagina... het went welquote:Op maandag 6 maart 2006 18:38 schreef blackmage het volgende:
[..]
het gaat me niet zo zeer om het plaatje zelf, maar het feit dat ik er zo vaak tegen moet kijken.
![]()
banner?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je kijkt toch ook de hele tijd tegen die banner bovenaan elke pagina... het went wel
Duh, wie nietquote:Op maandag 6 maart 2006 18:44 schreef blackmage het volgende:
[..]
banner?![]()
laat dan maar ik heb het plaatje gewoon ge ad-blocked
Jij ook? Yosander ik ben teleurgesteld!quote:Op maandag 6 maart 2006 21:05 schreef yosander het volgende:
Waarom apen jullie allemaal mijn avatar na! :}
Een Xbox 360 limited edition is niet weg hoor!quote:Op maandag 6 maart 2006 21:06 schreef tonks het volgende:
[..]
Jij ook? Yosander ik ben teleurgesteld!
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:31 schreef Dirktator het volgende:
Maak kans op een Playstation II: neem een Dirktator-avatar!
Met een Kluupkluup-avatar maak je kans op mijn Brick-game (1001-in-1)quote:Op maandag 6 maart 2006 21:31 schreef Dirktator het volgende:
Maak kans op een Playstation II: neem een Dirktator-avatar!
Bedankt voor de tip! Ik doe meteen meequote:Op maandag 6 maart 2006 12:44 schreef outcast_within het volgende:
Je avatar is niet zomaar iets wat je te pas en onpas kan wijzigen.
Tis iets heiligs.
Iets wat bij je past enzo.
En nu het hele forum vervuilen met die lelijke avatars
bah
Win een limited edition Xbox 360!
mijn forum wat doe jequote:
Ik lees de reactie's van die paupers gewoon nietquote:Op maandag 6 maart 2006 22:08 schreef tsjsieb het volgende:
Echt irritant, je moet nu echt namen gaan lezen enzo, kei-vermoeiend.
Inderdaad, normaal kijk je toch naar bepaalde reactie's van users die je herkent, nu dus nog maar een paar ofzo,....quote:Op maandag 6 maart 2006 22:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik lees de reactie's van die paupers gewoon niet![]()
Maar het is wel je identiteit enzo!!quote:Op maandag 6 maart 2006 22:23 schreef Steve-O het volgende:
Tis een forum , Het is nou niet of ik nou rondloop met een Xbox tattoo ofzo...
Mijn het mooie anime topic wat doe je. Maar je hebt iig spijt das mooi.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:22 schreef Qunix het volgende:
Helemaal mee eens met de TS.
Lelijke avatar
Als t voorbij is ga ik gelijk weer terug naar de oude!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |