Iedereen een tonks avatarquote:Op maandag 6 maart 2006 12:50 schreef tonks het volgende:
Is niet grappig
Jawel hoor.... ik verander hem wekelijks soms dagelijksquote:Op maandag 6 maart 2006 12:44 schreef outcast_within het volgende:
Je avatar is niet zomaar iets wat je te pas en onpas kan wijzigen.
Mensen die dit zeggen zijn....... toe aan vakantiequote:Op maandag 6 maart 2006 12:51 schreef S1nn3rz het volgende:
mensen die daar al aan meedoen zijn nerds.
daar zeg je wat.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Mensen die dit zeggen zijn....... toe aan vakantie
dan ben je niet de enigequote:Op maandag 6 maart 2006 13:03 schreef Kleine_Terrorist het volgende:
[..]
Als ik hem niet win, dan... dan.... dan...![]()
Het ging er toch niet om wie het eerst reageerdequote:Op maandag 6 maart 2006 13:07 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Toen ik reageerde, waren er al 415 hoopvollen voor mij![]()
Gelukkig was mijn reactie bedoelt om aan te geven dat er meerdere mensen niet zullen winnenquote:Op maandag 6 maart 2006 13:08 schreef longinus het volgende:
[..]
Het ging er toch niet om wie het eerst reageerde![]()
appartquote:Op maandag 6 maart 2006 13:15 schreef the_jasper het volgende:
<--- woo check die van mij
quote:
Duizendmaal groter dan dat je een normale prijsvraag of een belspelletje wint, en 1 miljoen groter dan dat je een groot bedrag wint in de staatsloterij.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:19 schreef jorienvdherik het volgende:
kans is 1 op...
1 op 850 and countingquote:Op maandag 6 maart 2006 13:19 schreef jorienvdherik het volgende:
kans is 1 op...
want?quote:Op maandag 6 maart 2006 13:26 schreef c0nd0r het volgende:
Kan niet zeggen dat ik het een geslaagde actie vind
quote:Op maandag 6 maart 2006 13:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
want?
Jij kijkt altijd naar de avatars en let nooit op de username en nu raak je in de war?
zowiezo ben ik redelijk visueel ingesteld jaquote:Op maandag 6 maart 2006 13:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
want?
Jij kijkt altijd naar de avatars en let nooit op de username en nu raak je in de war?
Nee maar zoals al in de OP wordt aangegeven is het iets persoonlijks!quote:Op maandag 6 maart 2006 13:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
want?
Minder dan geen kans?quote:Op maandag 6 maart 2006 13:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
je geeft jezelf minder kans door zo'n avatar te nemen!
kansloos?quote:
Ja hihi jij bent echt wel een boefjequote:Op maandag 6 maart 2006 13:40 schreef iDex het volgende:
grappig is dat niet iedereen het regelement gelezen heeft. want iedereen vergeet het belangrijkste ding. ik ga dat niets vertellen is best grappig nu zo
haha die grap is ook nog niet gemaaktquote:Op maandag 6 maart 2006 13:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zou ik nooit aan mee doen aan zoiets
En wat als je nou geen Xbox (Live) hebt.quote:De manier om je voor deze actie aan te melden is door bepaalde 'gamer pictures' aan te nemen op Xbox Live.
Geld ook alleen als je meedoet met de PGR 100. heeft verder niks met de xbox te maken die fok weg geeft... maar goed...quote:Op maandag 6 maart 2006 13:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En wat als je nou geen Xbox (Live) hebt.
Je bent gewoon jaloers dat jij hem niet kunt winnenquote:
Verwijder m zou ik zeggen!quote:
In dat geval ben ik van mening dat post-count en registratie datum ook mee moeten tellen!quote:Op maandag 6 maart 2006 14:11 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Of verhoogd zo'n opmerking mijn kans op winnen niet?
In dat geval moet crew ook mee mogen doenquote:Op maandag 6 maart 2006 14:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
In dat geval ben ik van mening dat post-count en registratie datum ook mee moeten tellen!
of aantal PPDquote:Op maandag 6 maart 2006 14:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
In dat geval ben ik van mening dat post-count en registratie datum ook mee moeten tellen!
Wat een nonsens!quote:Op maandag 6 maart 2006 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In dat geval moet crew ook mee mogen doen.
quote:Op maandag 6 maart 2006 14:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ppd is posts per dag.... n00bs![]()
nee jullie zijn lief jullie hebben je eigen icon nog
Anders klik je eens op zo'n [willekeurig icoon] en lees de tekst die dan tevoorschijn komt!quote:Op maandag 6 maart 2006 14:17 schreef __Saviour__ het volgende:
damn zeg. en hoe lang gaan die icoontjes blijven? het zijn er wel héél veel.
tot ze mij die 360 geven!quote:Op maandag 6 maart 2006 14:17 schreef __Saviour__ het volgende:
damn zeg. en hoe lang gaan die icoontjes blijven? het zijn er wel héél veel.
als jij hem wint mag ik dan bij jou komen spelen?quote:
mja.... jou ava moet zo blijven die is lekker!quote:Op maandag 6 maart 2006 14:54 schreef YellowLedbetter het volgende:
Wat een lelijke shit, je avatar is persoonlijk en zoJullie verloederen jezelf door hier aan mee te doen..
Ja pap..quote:Op maandag 6 maart 2006 14:55 schreef cerror het volgende:
Laat die kleine kutgamertjes toch voor wat het is.
Ja, weet ik. Ik wil jullie dat kleine pleziertje dan ook niet ontnemen door een x-box icoon te nemen.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja.... jou ava moet zo blijven die is lekker!
Jouw avatar is lelijk, ze heeft haar ondergoed nog aanquote:Op maandag 6 maart 2006 15:01 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Ik wil jullie dat kleine pleziertje dan ook niet ontnemen door een x-box icoon te nemen.
quote:Op maandag 6 maart 2006 15:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jouw avatar is lelijk, ze heeft haar ondergoed nog aan![]()
Oh jij bent nog niet zo oud dat je al weet wat er onder zit?quote:Op maandag 6 maart 2006 15:30 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]Niet zo zeiken. Zo blijft er nog wat te raden over.
Nee nooitquote:Op maandag 6 maart 2006 16:00 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Whehehe, heel fok straks met dezelfde usericoon.![]()
Welk usericoonquote:Op maandag 6 maart 2006 16:00 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Whehehe, heel fok straks met dezelfde usericoon.![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 16:04 schreef -jos- het volgende:
Dit is serieus diep triest dat iedereen met zo'n nep-icoontje gaat lopen hier![]()
Das toch geen voetbal logo man, das een zwervers logo!quote:Op maandag 6 maart 2006 16:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zegt iemand met een voetbal logo
Dat moet je toch even uitleggenquote:Op maandag 6 maart 2006 16:06 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Das toch geen voetbal logo man, das een zwervers logo!
Dat is FC knuddequote:Op maandag 6 maart 2006 16:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja en?
Meest scorend team van de eredivisie?
Nou zo'n 360 is wel hendig sjiek en misschien vinden je vrienden je dan niet meer zo'n bohgek.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:02 schreef Maikuuul het volgende:
Inderdaad, alsof ik me avater ga veranderen :/ das helemaal niet leuk
Moetje een tweaker zijn om een xbox 360 te winnen ?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:20 schreef Dirktator het volgende:
Wel leuk met die prijsvraag dat je de echte Tweakers er zo uit kunt pikken!
je weet gewoon niet meer hoe je je ava moet veranderenquote:Op maandag 6 maart 2006 16:20 schreef Dirktator het volgende:
l33t wh00t, l4m3r ik ben echt geen tweaker, jij n00bquote:Op maandag 6 maart 2006 16:20 schreef Dirktator het volgende:
Crew mag toch niet meedoen?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:15 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nou zo'n 360 is wel hendig sjiek en misschien vinden je vrienden je dan niet meer zo'n bohgek.
Bij lange na niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
Post nummer 6 op rij met dezelfde avatar ! Record ?
Niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:51 schreef __Saviour__ het volgende:
en ze zijn nog aanklikbaar ook!
+1 verstandigquote:Op maandag 6 maart 2006 16:44 schreef jitzzzze het volgende:
Ach, ik heb al een 360. Ik hoef hem niet te winnen, ik gun hem wel aan iemand die nog geen 360 heeft
En daarbij, ik wil mijn prachtige Ernie + banaan niet kwijt
Je speelt zeker alleen metemet je kloontjes of je bent Danny's kloon.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:44 schreef jitzzzze het volgende:
Ach, ik heb al een 360. Ik hoef hem niet te winnen, ik gun hem wel aan iemand die nog geen 360 heeft
+ 2 liefquote:Op maandag 6 maart 2006 16:44 schreef jitzzzze het volgende:
Ten eerste, ik heb geen klones. Ten tweede, ik ben zeker niet Danny's kloon. En ten derde ben ik zeer benieuwd hoe u tot bovengenoemde veronderstellingen bent gekomen.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:51 schreef longinus het volgende:
[..]
Je speelt zeker alleen metemet je kloontjes of je bent Danny's kloon.
Je zegt u tegen mijquote:Op maandag 6 maart 2006 16:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ten eerste, ik heb geen klones. Ten tweede, ik ben zeker niet Danny's kloon. En ten derde ben ik zeer benieuwd hoe u tot bovengenoemde veronderstellingen bent gekomen.
Aha, vandaarquote:Op maandag 6 maart 2006 17:14 schreef longinus het volgende:
[..]
Je zegt u tegen mij![]()
En het was maar een gokje hoor![]()
Je hebt zeker al een Xbox 360. Anders zou je ook meedoen.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:33 schreef blackmage het volgende:
ik zeg dat aleen de echte fok die hards hun echte avatar behouden, jezelf verlagen naar dit soort praktijken schaam je.
Jij hebt zeker geen baan. Anders zou je niet meedoen.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je hebt zeker al een Xbox 360. Anders zou je ook meedoen.![]()
een hele!quote:Op maandag 6 maart 2006 17:39 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Hoeveel van die dingen gaan ze eigenlijk weggeven?
Zoooo, dus de persoon die hem wint mag helemaal in ze nopjes zijn. Wat zal het zijn... een kans van 1 op 1000.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |