HBB SLUIT AANSTAANDE ZONDAG !!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:24 schreef Manu82 het volgende:
Als Johny hier ook leest, mag hij mij ook wel een mailtje sturen!
Jij begon!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:25 schreef Pony-Lover het volgende:
waarom is hij in godsnaam weer open eigenlijk?
willen jullie hem zo snel mogelijk vol posten? Dan is hij tenminste uit mijn AT.
quote:
FOK! iz ze roet of all ievil.quote:
Das waarquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:36 schreef yvonne het volgende:
Ik denk dat we nog een week open blijven hoor
Ik vroeg een paar dagen terug iets...quote:Op maandag 6 maart 2006 02:54 schreef PLAE@ het volgende:
En wat zei Albert vervolgens tegen Michelle over de kwestie?
Ik begrijp dat jij dus een goed verhaal van deze kwestie gaat makenquote:Op maandag 6 maart 2006 18:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als jij het verhaal (onderbouwd met bijvoorbeeld materiaal uit de SV's) op een goeie manier weet samen te vatten mag je er een topic over openen. Het topic wat er nu staat is te vaag om er iets mee te kunnen...
Deal?
Jan geert- GertGatequote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:25 schreef Pony-Lover het volgende:
waarom is hij in godsnaam weer open eigenlijk?
Vanaf hier wordt alles een stuk duidelijker.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:58 schreef flugeltje het volgende:
Ik begrijp dat jij dus een goed verhaal van deze kwestie gaat maken![]()
Hij schijnt het linedancen beter onder de knie te hebben, dus dat zou best wel eens kunnen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:07 schreef stil het volgende:
Gaat dit over de John die marianne het countrydansen heeft geleerd?
Ja, Hupmarianneke is cool, John is gek,quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:58 schreef flugeltje het volgende:
Yvonne![]()
O wacht, ik had iets aangegeven over heropening... ff zoeken...
Ah gevonden![]()
[..]
Ik begrijp dat jij dus een goed verhaal van deze kwestie gaat maken![]()
Mag ik vragen in welke context ik deze post moet plaatsen ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, Hupmarianneke is cool, John is gek,
klaar
Ik moest een samenvatting makenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:16 schreef PH52 het volgende:
[..]
Mag ik vragen in welke context ik deze post moet plaatsen ?
Gaat dus over de avond die Monique zou organiseren, Theo het over zou nemen, Marianne niet wou komen als Monique het niet ging organiseren en haar belde, Monique weer met John, John niet weer wou komen en......Viola geen cactussen wou hebben, omdat dat mexicaans was.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:09 schreef APK het volgende:
[..]
Hij schijnt het linedancen beter onder de knie te hebben, dus dat zou best wel eens kunnen.![]()
Zo makkelijk dit. Gelijk weer die vingertjes ( nou ja, hand ).quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:16 schreef Gert het volgende:
Het komt op mij allemaal als jaloezie over. De Wild horses country line dancers waren gewoon een stuk beter en dat steekt natuurlijk hè, countrymarianne?![]()
Wel een beetje flauw dat je hem dan vervolgens hier probeert zwart te maken.![]()
Ja, en wat doe je weer ? Gelijk weer partij kiezen. En weer voor de verkeerde natuurlijk, typisch vrouwelijk weer dit.quote:
Ze heeft zich ingeneuktquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:24 schreef Doderok het volgende:
Wat is er met die 10.000¤ gebeurd?
En hoe heeft Marianne die bij elkaar gekregen?![]()
Ik constateer alleen FEITEN..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:22 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zo makkelijk dit. Gelijk weer die vingertjes ( nou ja, hand ).
Ze heeft alleen op overzichtelijke wijze hier de feiten naar buiten gebracht.
Maar, ga je gang, de boodschapper zal wel weer de schuldige zijn.
Het is toch duidelijk dat die John naast zijn schoenen loopt, alleen die site van hem![]()
Screenshots!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:31 schreef Gert het volgende:
Ik constateer alleen FEITEN..
Heb jij de streams gevolgd, die avond?
Ik wel. John en zijn team OVERKLASTE marianne..
Het was genant.
Oeh, klinkt toch wel een beetje als een enge psycho.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:39 schreef JohnMasterOfLineDancing het volgende:
Whahahaha Manu82 ik stuur niemand een mail zoals wordt verondersteldt, heb het veels te druk met belangrijkere zaken
gr. John![]()
Marianne waar blijven de msn logsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:54 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, klinkt toch wel een beetje als een enge psycho.![]()
En de pics!quote:
Misschien dan een foto van jou en John? Dan kan ik mij iets meer inleven.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:05 schreef countrymarianne het volgende:
nee inderdaad
Nietus!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:08 schreef Pinball het volgende:
Ik weet niet welke streams jullie hebben gekeken, maar het groepje van countrymarianne was echt veel beter!
John 3:18quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, Hupmarianneke is cool, John is gek,
klaar
Psycho, definitely.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:02 schreef JohnMasterOfLineDancing het volgende:
Whahahahahaha APK Lolzzzzzzz
Dit weekend fokking Max Euweplein rondgerend om die Kiss Cam van jou te vindenquote:
Wel die berichten even plaatsen, anders geloven wij het niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:12 schreef countrymarianne het volgende:
ik heb john op mail gesproken en die ontkent dat hij maar iemand van dit forum een berichtje heeft gestuurd, dus laat degene niet mij deze berichten hebben gestuurd het hier maar zeggen.
Komt allemaal goed.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:14 schreef Stereotomy het volgende:
Routewijzertjes zouden niet overbodig zijn.![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:16 schreef countrymarianne het volgende:
eerlijkheid duurd het langst!!!! ow ja manu82 monique john en ferri vonden het toppie heb het er gister nog over gehad over de caps
maar wel 10000 Euroquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:17 schreef Stereotomy het volgende:
Marianne en John hebben wel 1 ding erg gemeen: voor linedancen heb je geen verstand van grammatica nodig.
Tja, de rijken worden steeds rijker en de armen armer, aldus Wouter Bosquote:
John van de linedance op 11 februari en dat schijnt een stoute collega te zijn van mariannequote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:19 schreef BONG4002 het volgende:
Kan iemand mij even ophelderen over welke John het gaat?
Heb even in de topics gekeken die Manu net gaf maar plaatjes doen het niet meer ivm dead of filedump
Tijd voor een lijntje goedmaak sex zou ik zeggenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
John van de linedance op 11 februari en dat schijnt een stoute collega te zijn van marianne
Kan zijn dat ik dat gemist heb, was toen niet thuis en onlinequote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
John van de linedance op 11 februari en dat schijnt een stoute collega te zijn van marianne
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:17 schreef Stereotomy het volgende:
Marianne en John hebben wel 1 ding erg gemeen: voor linedancen heb je geen verstand nodig.
Dat begrijp ik wel van John. Voor je het weet denkt half Nederland dat linedancers een stel idioten zijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:23 schreef Tissik het volgende:
Om een lang verhaal kort te maken: op mij kwam het over als dat John het Marianne niet gunde om haar goede bedoelingen in te zetten en dat hij vond dat hij (omdat hij veeeel beter is!) meer recht had om op tv te komen.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:27 schreef Stereotomy het volgende:
Dag Marianne, het ga je goed....
Niet meer terugkomen he?
Sowwyquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar ben je mee bezig, het werd net gezellig
![]()
quote:en wat half nederland denk intereseerd mij eigenlijk niet zo
linedancejohn zwartmaken, tochquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:32 schreef countrymarianne het volgende:
en wat half nederland denk intereseerd mij eigenlijk niet zo, tis het goede doel maar waarschijnlijk snap je het doel nog niet zo goed
Hey, jij ook al hier?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:34 schreef Isabeau het volgende:
(geweldig topic, met een hoog 'waar gáát dit over' gehalte)
Hebben jullie achter de schermen een speciaal 'ramp-topic' signaaltje oid?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Hey, jij ook al hier?
Linedancing wordt nog eens populair.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:42 schreef Stereotomy het volgende:
Dus, gezamelijk standpunt van het HBB subforum is Marianne hot, John not?
Kan iemand dat in de topicstart zetten, scheelt weer lezen
Goed he?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:34 schreef Isabeau het volgende:
(geweldig topic, met een hoog 'waar gáát dit over' gehalte)
Toch vind ik het not done om op een openbaar forum je gram te gaan halen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:42 schreef Stereotomy het volgende:
Dus, gezamelijk standpunt van het HBB subforum is Marianne hot, John not?
Kan iemand dat in de topicstart zetten, scheelt weer lezen
aangezien ze ook mailtjes kreeg van mensen van hier vind ik dat dat wel mag om wat dingen uit te leggenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:45 schreef APK het volgende:
[..]
Toch vind ik het not done om op een openbaar forum je gram te gaan halen.![]()
Doe dat via MSN, email of telefoon.![]()
Wat was ook alweer die hele bekende uitspraak van Louis van Gaal?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:51 schreef Manu82 het volgende:
aangezien ze ook mailtjes kreeg van mensen van hier vind ik dat dat wel mag om wat dingen uit te leggen
Je zit in het verkeerde topic.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:45 schreef APK het volgende:
Toch vind ik het not done om op een openbaar forum je gram te gaan halen.![]()
Doe dat via MSN, email of telefoon.![]()
Weet ik veel luister niet naar die kerel, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten/ik ben goed en jullie zijn slecht/krijg allemaal de tyfus???quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:53 schreef APK het volgende:
[..]
Wat was ook alweer die hele bekende uitspraak van Louis van Gaal?![]()
Even voor de duidelijkheid: was dat irritatie of doodverwensing?quote:
Ach. Gert, Tan, countrymarianne....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |