Geen tijd voorquote:Op zondag 23 april 2006 21:02 schreef H.Flick het volgende:
Allebei?
Die werkt helaas bij mij ook niet (Chocobo races).quote:Op maandag 3 april 2006 00:52 schreef mschol het volgende:
[..]
google , 2de hit:
http://www.fileplanet.com(...)asy-VII-XP-Patch-1.4
Cube met Skies.... in de zomermaanden is het tijd voor een frisse RPG met hele coole avonturen. Lucifer's call lijkt me wat te duister.quote:Op zondag 23 april 2006 21:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Aangezien dit zo'n beetje het console/J-RPG topic is een vraagje. Welke gameconsole met games zal ik van de zomer meenemen naar mn ouders als ik daar twee weken op de honden moet passen?
Mn Cube met Skies of Arcadia of de PS2 met SMT: Lucifer's Call?
Nocturne.quote:Op maandag 24 april 2006 09:48 schreef jpg97 het volgende:
Welke Shin Megami Tensei is dat dan?
Daar heb je een goed punt. Skies it is.quote:Op maandag 24 april 2006 09:34 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Cube met Skies.... in de zomermaanden is het tijd voor een frisse RPG met hele coole avonturen. Lucifer's call lijkt me wat te duister.
Serieus genieten.... heerlijke gamequote:Op maandag 24 april 2006 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt. Skies it is.
Samen met FFVII en FFX de mooiste Japanse RPG die ik gespeeld heb.quote:Op maandag 24 april 2006 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daar heb je een goed punt. Skies it is.
Hmm... ja...quote:Op maandag 24 april 2006 15:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Samen met FFVII en FFX de mooiste Japanse RPG die ik gespeeld heb.![]()
Klaar,.................. de ultieme klaar............quote:
Issie eindelijk PAL? Dan kan ik m ook gaan kopen en kijkenquote:
te zien aan het hoesje is het een UK releasequote:Op dinsdag 25 april 2006 16:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Issie eindelijk PAL? Dan kan ik m ook gaan kopen en kijken
Ja, PALquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Issie eindelijk PAL? Dan kan ik m ook gaan kopen en kijken
Preciesquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ach, misschien issie wel kut, maar ik MOET hem hebben.
Als je van Dragonball Z houdt wel jah.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:03 schreef peristilius het volgende:
Het is niet zo'n slechte film hoor, als je FF VII hebt gevolgd is het nog best tof vind ik.
DragonBall Zquote:
Dat jij er niet van houdt wil niet zeggen dat het niet cool is hequote:Op dinsdag 25 april 2006 18:40 schreef BMH het volgende:
[..]
In een Final Fantasy setting. Ik was nog niet klaar.
![]()
![]()
![]()
Dat zijn zinnen die ik gebruik. De film is erg mooi gemaakt, maar ik vind hem gewoon belachelijk. Ik durf zelfs te zeggen dat ik FF: Spirit Within beter vind. Ook vind ik dat het grafische deel in FF:AC minder is dan dat in SW.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat jij er niet van houdt wil niet zeggen dat het niet cool is he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |