Hmm... ja...quote:Op maandag 24 april 2006 15:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Samen met FFVII en FFX de mooiste Japanse RPG die ik gespeeld heb.![]()
Klaar,.................. de ultieme klaar............quote:
Issie eindelijk PAL? Dan kan ik m ook gaan kopen en kijkenquote:
te zien aan het hoesje is het een UK releasequote:Op dinsdag 25 april 2006 16:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Issie eindelijk PAL? Dan kan ik m ook gaan kopen en kijken
Ja, PALquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Issie eindelijk PAL? Dan kan ik m ook gaan kopen en kijken
Preciesquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ach, misschien issie wel kut, maar ik MOET hem hebben.
Als je van Dragonball Z houdt wel jah.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:03 schreef peristilius het volgende:
Het is niet zo'n slechte film hoor, als je FF VII hebt gevolgd is het nog best tof vind ik.
DragonBall Zquote:
Dat jij er niet van houdt wil niet zeggen dat het niet cool is hequote:Op dinsdag 25 april 2006 18:40 schreef BMH het volgende:
[..]
In een Final Fantasy setting. Ik was nog niet klaar.
![]()
![]()
![]()
Dat zijn zinnen die ik gebruik. De film is erg mooi gemaakt, maar ik vind hem gewoon belachelijk. Ik durf zelfs te zeggen dat ik FF: Spirit Within beter vind. Ook vind ik dat het grafische deel in FF:AC minder is dan dat in SW.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat jij er niet van houdt wil niet zeggen dat het niet cool is he![]()
het doel van FF:SW was juist om het zo realistisch mogelijk over te laten komen, dit heeft squere enix een heleboel miljarden gekost (o.a. bouw van de studio die het kon produceren)quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat zijn zinnen die ik gebruik. De film is erg mooi gemaakt, maar ik vind hem gewoon belachelijk. Ik durf zelfs te zeggen dat ik FF: Spirit Within beter vind. Ook vind ik dat het grafische deel in FF:AC minder is dan dat in SW.
ik eigenlijk ook wel..quote:
Eerste keer vond ik het niks, te weinig overeenkomsten met de games. Pas geleden nog een keer gezien, en als losstaande Sci-Fi film werkt het best goed. Graphics zien er 4 jaar na dato nog steeds geweldig uit!quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:27 schreef mschol het volgende:
ik eigenlijk ook wel..
alleen al door de ongeloofelijk realiustische computeranimaties..
dat zie ik nog nergens
en verhaal was ook best te doen..
Niet overdrijven; de kosten van de film worden geschat op 'slechts' 137 miljoen euro.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:35 schreef mschol het volgende:
het doel van FF:SW was juist om het zo realistisch mogelijk over te laten komen, dit heeft squere enix een heleboel miljarden gekost (o.a. bouw van de studio die het kon produceren)
Als ze nu eens met die remake van FFVII opschieten hebben ze dat in één weekend terugverdient!quote:Op woensdag 26 april 2006 08:10 schreef chibibo het volgende:
Niet overdrijven; de kosten van de film worden geschat op 'slechts' 137 miljoen euro.
De intro is al klaar; nu de rest nog.quote:Op woensdag 26 april 2006 08:12 schreef Strolie75 het volgende:
Als ze nu eens met die remake van FFVII opschieten hebben ze dat in één weekend terugverdient!
ow ja idd (ik was verkeerd geinformeerd)quote:Op woensdag 26 april 2006 08:10 schreef chibibo het volgende:
[..]
Niet overdrijven; de kosten van de film worden geschat op 'slechts' 137 miljoen euro.
quote:Each frame has twice the resolution of a high-definition TV signal and contains 10 megabytes of data.
again W00tquote:When designing the computer graphics, a fifth of the time spent was devoted to those 60,000 hairs.
Bij 7 flink trainen.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:28 schreef DeHovenier het volgende:
FF 7 en FF9 krijg ik as. maandag binnen. Het schijnt een goed spel te zijn, maar wat moet je doen in het spel? Van screenies en filmpjes word ik niet wijzer uit
Heb je weleens een RPG gespeeld? Dan is het allemaal vrij makkelijk.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:28 schreef DeHovenier het volgende:
FF 7 en FF9 krijg ik as. maandag binnen. Het schijnt een goed spel te zijn, maar wat moet je doen in het spel? Van screenies en filmpjes word ik niet wijzer uit
Wat moet je doen ookquote:Op donderdag 27 april 2006 00:28 schreef DeHovenier het volgende:
Ben een vreselijke FF fan... helemaal van 7... vond AC poepquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:20 schreef Diablos79 het volgende:
Ik vond FF7:AC echt zwaar vet.. Echt wel een must als je een FF7 fan bent.
Volgende vraag: Wat is een RPGquote:Op donderdag 27 april 2006 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je weleens een RPG gespeeld? Dan is het allemaal vrij makkelijk.
Dat mag jij vindenquote:Op donderdag 27 april 2006 09:59 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ben een vreselijke FF fan... helemaal van 7... vond AC poep
Je speelt gewoon met een mannetje en zo volg je het verhaal.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:26 schreef DeHovenier het volgende:
Whehehe
Ik wou maar ff zeggen dat je allemaal mooie plaatjes ziet van personen en landschappen, en tovereffecten en allemaal filmpjes, allemaal leuk en aardig maar waar gaat het nou eigenlijk over? En hoe speel je het? Speel je eigenlijk wel met een mannetje? Dat kan ik dus nooit opmaken uit de vele screens en filmpjes die op het net zwerven. Of ik heb nou net de verkeerde bekeken
Ik ben fan van Morrowind, en dat is de enige RPG die ik ooit heb gespeeld
7, 8 en 9 kwamen daar voor uit ja..quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:13 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zie al in de OP dat ik de meeste FF kan spelen op m'n ps1
Of heb ik het nu foutquote:Final Fantasy RPG's
Final Fantasy I - NES, Playstation (Final Fantasy Origins), GBA (Final Fantasy I & II Dawn Of Souls)
Final Fantasy II - NES, Playstation (Final Fantasy Origins), GBA (Final Fantasy I & II Dawn Of Souls)
Final Fantasy III - NES, Nintendo DS
Final Fantasy IV - SNES, Playstation (Final Fantasy Anthology), GBA (Final Fantasy IV Advance)
Final Fantasy V - SNES, Playstation (Final Fantasy Anthology), GBA (aangekondigd)
Final Fantasy VI - SNES, Playstation, GBA (aangekondigd)
Final Fantasy VII - Playstation, PC
Final Fantasy VIII - Playstation, PC
Final Fantasy IX - Playstation
Final Fantasy X - Playstation 2
Final Fantasy X-2 - Playstation 2
Final Fantasy XI (Online) - Playstation 2 (VS & Japan), PC, Xbox 360
Final Fantasy XII - Playstation 2
Japanse RPG's zijn totaal niet te vergelijken met RPG's als Morrowind.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:26 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben fan van Morrowind, en dat is de enige RPG die ik ooit heb gespeeld
Dat je de meeste FF's kunt spelen als je een PS1 hebt. Maar dat is niet fout.quote:
Zou je niet eerst kijken of je FF wel leuk vindt?quote:Op zondag 30 april 2006 15:38 schreef DeHovenier het volgende:
Niks eigenlijk
Dan ga ik kijken of FF Anthology en FF Orgins nog ergens te krijgen zijn, mits een goede prijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |