Ja, maar er zit toch iets in dat je kunt drinkenquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
energy drink, het zijn potions natuurlijks
![]()
en ze komen random binnen![]()
das weer mooi kut dan![]()
Volgens mij was het idd een soort energy drink.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:38 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ja, maar er zit toch iets in dat je kunt drinken.
quote:He also mentioned that the US version is currently in the process of being localized, and should see release sometime around Thanksgiving in the States.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.ga-forum.com/showpost.php?p=2955269&postcount=1
November,..quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.ga-forum.com/showpost.php?p=2955269&postcount=1
Ach, ik kan het wel begrijpen hoor, lees het lokaliseer artikel in de EDGE van vorige maand maar eensquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Pleur toch gewoon ondertitels in het spel!
Gijs ik heb alle geduld.... als ik mijn handen maar in haar kan zettenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ach, ik kan het wel begrijpen hoor, lees het lokaliseer artikel in de EDGE van vorige maand maar eens
Een HP drankjequote:Op zaterdag 18 maart 2006 08:32 schreef xienix84 het volgende:
Stomme reclamestunts... en dan trap ik er nog in ook nog![]()
Zag em hier staan en heb het maar gekocht, ze verkopen het hier in bijna alle convenience stores.,Geen idee of je dr beter van wordt hoor, ik zag geen +100 boven mijjn hoofd verschijnen, maar het is echt zo'n kruidendrankje wat eigenlijk best vies smaakt, dus het zal op de een of andere manier best goed voor je zijn...![]()
(sorry voor de slechte kwaliteit, met mn gsm genomen)
[afbeelding]
Kopiėren doen we niet!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:31 schreef mschol het volgende:
wie weetr de juiste manier om Final fantasy 8 (pc) op 1 dvd te kopieeren?
dit is volgens mij namelijk wel mogelijk..
ha never mind...
me cd pad had ik niet goed staan (woei kan nu ff8 spelen zonder cd swapping)
ahh fuck toch niet, blijft vragen naar cd
maar een thuiskopie maken van een origineel spel mag wel zolang ik de kopieer beveiliging maar niet kraak (en laat die er nou net niet opzittenquote:
En dat is dus niet gelukt.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:42 schreef mschol het volgende:
maar een thuiskopie maken van een origineel spel mag wel zolang ik de kopieer beveiliging maar niet kraak (en laat die er nou net niet opzitten![]()
![]()
en ik was het dus ook van plan
ik heb er een gruwel hekel aanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:44 schreef P-Style het volgende:
[..]
En dat is dus niet gelukt.En ach... zoveel moeite is het toch niet om een CD'jte te wisselen?
quote:
Verschil is natuurlijk wel dat de interface van KOTOR erg vaag was terwijl de menustructuur van FF geweldig is.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:33 schreef H.Flick het volgende:
De demo deed me ook al heel erg aan KOTOR denken, het is eigenlijk gewoon hetzelfde battlesysteem als dat van KOTOR.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |