quote:Op maandag 6 maart 2006 00:53 schreef McCarthy het volgende:
En hoe snel (ik hoor graag een frequentie in Hz, dat snap ik).
dat leek mij nou iets te snel. 10 Hz leek mij haalbaar maar dat lijkt me ook zo zwaar en vind zij dat wel fijn?quote:Op maandag 6 maart 2006 00:57 schreef blackbully het volgende:
50HZ.
das standaard.
100HZ als je scherper wil.
waarschuwing: kijk uit dat het hele zooitje niet gaat schiften...quote:Op maandag 6 maart 2006 00:53 schreef McCarthy het volgende:
Of moet je er in blijven en dan gaan roeren of zo? Hoe snel moet dat?
Oh jawel hoor...quote:Op maandag 6 maart 2006 03:02 schreef Jesse- het volgende:
Kijk goed topic!
Cijfers moeten we hebben!![]()
De NASA schiet een space shuttle toch ook niet op gevoel de ruimte!
Misschien moet je even nieuwe banden op je fiets laten zetten, dit is niks zo.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:53 schreef McCarthy het volgende:
je moet dus helemaal inschuiven totdat je niet meer verder kan, en dan weer uit schuiven. Maar hoever moet je uitschuiven? En hoe snel (ik hoor graag een frequentie in Hz, dat snap ik). En dat moet je dus herhalen, toch? Is dat niet vermoeiend?
En een beetje smeermiddelgebruiken. Zachtjes inwrijven...quote:Op maandag 6 maart 2006 12:41 schreef Tafkahs het volgende:
wel bij het ventiel beginnen, McC, da's makkelijker
Tot jij het verneuktequote:Op maandag 6 maart 2006 21:52 schreef Chowi het volgende:
Wat grappig, een topic over "neuken" zonder het woord "neuken".
Wat een neuktopic zeg.quote:
dat is niet waar en je weet het. het gaat in 1x7-1nquote:Op maandag 6 maart 2006 22:01 schreef Lucille het volgende:
Het juiste antwoord is 1.7 Hz met een kracht van 82 Newton. Verder is het zo dat als je gaat 'oefenen' je bij lagere toerentallen wel voldoende trekkracht moet hebben, ongeveer 143 Nm. En als je homo bent is achterwielaandrijving aan te bevelen.
en mocht je je vergissen in de geaardheid van je beoogde partner, dien je ook nog rekening te houden met de middelpuntvliedende krachtquote:Op maandag 6 maart 2006 22:01 schreef Lucille het volgende:
. En als je homo bent is achterwielaandrijving aan te bevelen.
ABS is aan te raden in dat geval!quote:Op maandag 6 maart 2006 22:58 schreef buzzer het volgende:
[..]
en mocht je je vergissen in de geaardheid van je beoogde partner, dien je ook nog rekening te houden met de middelpuntvliedende kracht
Wat een zuigkracht, als je ruim 14 kg nodig hebt om 'em eruit te trekken.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:01 schreef Lucille het volgende:
Het juiste antwoord is 1.7 Hz met een kracht van 82 Newton. Verder is het zo dat als je gaat 'oefenen' je bij lagere toerentallen wel voldoende trekkracht moet hebben, ongeveer 143 Nm. En als je homo bent is achterwielaandrijving aan te bevelen.
moet je wel diesel drinken, dan heb je meer trekkrachtquote:Op maandag 6 maart 2006 22:01 schreef Lucille het volgende:
Nm is een koppel, slimmerd!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:44 schreef Doderok het volgende:
[..]
Wat een zuigkracht, als je ruim 14 kg nodig hebt om 'em eruit te trekken.![]()
Van drinken en trekkracht weet Blackbully álles, net zoals die keer dat hij whisky door de dop van de fles probeerde te trekken met zijn mond:quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
moet je wel diesel drinken, dan heb je meer trekkracht
Klopt!. Heb ik dit weekend nog met je zus nog gedaanquote:Op woensdag 15 maart 2006 08:29 schreef trommeljosti het volgende:
net zo lang roeren tot het snot wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |