Mja ach, aan de ene kant. Als iemand tegen mij ligt te seinen of te bumperkleven blijf ik ook lekker links rijdenquote:Op maandag 6 maart 2006 18:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
M'n Mercedes Vito red ik dat meestal niet
Dat is al bijna een reden om gewoon met de T5 naar het werk te gaan
Scheelt me zo'n berg ergernis
quote:Op maandag 6 maart 2006 18:26 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Mja ach, aan de ene kant. Als iemand tegen mij ligt te seinen of te bumperkleven blijf ik ook lekker links rijden
en iets moois gevondenquote:Op maandag 6 maart 2006 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
heare hitskes, ik mag wel op zoek naar 860!
quote:
met mijn V6 laat ik ze voorbij en daarna ga ik er zelf achter zitten en hetzelfde doenquote:Op maandag 6 maart 2006 18:30 schreef Sjoem het volgende:
[..]
![]()
Uitzonderingen daargelaten. Meestal zie ik het wel als er iemand flink wat harder aan komt rijden dan dat ik rij. Dan ben ik meestal al aan de kant eer ie zijn gas los moet laten.
Maar als iemand net 2 seconden achter mij zit en al gaat bumperkleven en/of seinen, dan kan ie de pot op.
quote:Op maandag 6 maart 2006 18:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
met mijn V6 laat ik ze voorbij en daarna ga ik er zelf achter zitten en hetzelfde doen![]()
![]()
Inderdaad erg aso.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:34 schreef BaraCuda het volgende:
Dat ik ga seinen is een teken dat ik echt pissed off ben want dat doe ik denk ik 3x per jaar ofzo
Vanmorgen ree er een bmw voor me die dat bij elke bestuurder deed die ook maar 1 sec te lang links reed
Echt zo aso
kloptquote:Op maandag 6 maart 2006 18:35 schreef Alexxxxx het volgende:
praatjes vullen geen gaatjes, maar wel topics
Ik doe vandaag extra mn bestquote:Op maandag 6 maart 2006 18:36 schreef Sjoem het volgende:
Geen wonder dat je aan de 100+ posts komt per dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |