Ik denk dat dat wel kanquote:Op zondag 12 maart 2006 12:56 schreef mschol het volgende:
weet iemand of het mogelijk is om met php nar je gmail box te connecten en vervolgens je mail te kunnen ophalen/verwijderen?
hmmm ga eff kijken of ik er iets mee kan, het draait nu wel, nu alleen kijken hoe ze het hebben gedaan..quote:
1 2 | upload_max_filesize = 4M |
ini_setquote:Op zondag 12 maart 2006 16:17 schreef Desdinova het volgende:
mm dat klinkt niet als iets wat ik wil..
is t niet bij uitzondering te doen?
of met n soort van omweg?
Dat gaat niet, upload_max_filesize is PERDIR, want het volgende inhoud:quote:
20 MB zou ik niet doen. Dan komen de bestanden niet door indien je website druk bezocht wordt.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:02 schreef Desdinova het volgende:
ok die ga ik even allemaal af. is 20mb acceptabel? kwa memory limit e.d.? dus niet dat t onacceptabel zwaar of risicovol wordt? er even vanuitgaand dat er standaard gebruikers op draaien?
[fixed]
Zo moet ie zijn, een flag is alleen voor on/off/true/false/y/n/1/0-valuesquote:Op zondag 12 maart 2006 18:00 schreef SuperRembo het volgende:
Ik denk iets als:
php_value memory_limit 16M
walkthrough toch?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:13 schreef Chandler het volgende:
Ik heb na comments van Swets een andere versie online gezet met wat meer hulp (walktrue? is dat wel engels correct?) geschreven en wat menu's aangepast..
http://www.phpfreakz.nl/library.php?sid=22019 al zou mijn engels wel extreem zuigen
En wat is eigenlijk het verschil tussen php_flag en php_admin_flag?quote:Op zondag 12 maart 2006 18:04 schreef JeRa het volgende:
[..]
Zo moet ie zijn, een flag is alleen voor on/off/true/false/y/n/1/0-values
De eerste stelt een waarde in als local value, de tweede als master value. De eerste wordt beperkt door de master value en kan dus niet werken als voor dezelfde setting een php_admin_* is gebruikt. Ook 'mogen' de php_admin_* directives meer gezien dat de settings elk hun eigen beperkingen hebben. Zie voor meer informatie deze pagina.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:00 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
En wat is eigenlijk het verschil tussen php_flag en php_admin_flag?
Nee!quote:Op zondag 12 maart 2006 23:06 schreef Chandler het volgende:
walktru mag volgens mij ook
chmod calculator? Het is een kwestie van ongeveer 10 checkboxjes waarvan je de values simpelweg kunt optellenquote:maaruh iemand die zin heeft om een functie (popup/chmod calulator te ontwerpen?)
Thru is een informele vorm van through in het Amerikaans-Engels. Niet ongeldig ofzo.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:08 schreef JeRa het volgende:
Nee!je bedoelt wrs walkthru, maar zelfs dat is een ongeldige afko voor walkthrough.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |