Jij ging naar bed en uitzieken... Vort!quote:Op zondag 5 maart 2006 23:49 schreef fraubitch het volgende:
re jij ging slapen, niet een nieuw topic openen, jij nieuw-topic-open-geilert
pas als ik weet of HMaster-II met me wilt trouwen?quote:
oh gaat mijn kind trouwen?quote:Op zondag 5 maart 2006 23:52 schreef fraubitch het volgende:
[..]
pas als ik weet of HMaster-II met me wilt trouwen?![]()
in gemeenschap van goederen uiteraard
edit: hey je verandert je reactie!
Sterkte! En gauw weer beter uiteraard!quote:Op zondag 5 maart 2006 23:55 schreef fraubitch het volgende:
maar heren (en misschien ook enkele dames?) deze meid (ik!) gaat lekker naar haar bedje toe
alleen
doei
Was al opgelostquote:Op zondag 5 maart 2006 23:56 schreef fraubitch het volgende:
zucht weer dubbelpost
verrkapte *kijk mij eens ontopic een tvp plaatsen*quote:Op zondag 5 maart 2006 23:57 schreef blackbully het volgende:
gewoon editten die onzin posts
kunnen beter een TVP plaatsen
![]()
speed chat? yupquote:Op zondag 5 maart 2006 23:56 schreef k_man het volgende:
Hé, hebben jullie in FOT tegenwoordig ook een SC?
Die is al voorbehouden aan een andere user.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:57 schreef fraubitch het volgende:
oh en mauro! mag ik je insert lieve username zijn?
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:57 schreef fraubitch het volgende:
[..]
verrkapte *kijk mij eens ontopic een tvp plaatsen*
![]()
Ey... jij gaat al met mij trouwen...quote:Op zondag 5 maart 2006 23:57 schreef fraubitch het volgende:
oh en mauro! mag ik je insert lieve username zijn?
hey ik geef geen toestemming hoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ey... jij gaat al met mij trouwen...
en het bruidsmeisje is al geregeld door mijn 'mams'![]()
Géén keer raden..
Mag ik niet eens BOO's hebben???quote:Op maandag 6 maart 2006 00:00 schreef blackbully het volgende:
[..]
hey ik geef geen toestemming hoor.
bekijk het maar.
pas als je ouders getrouwd zijn mag jij.
dus eerst Prupke en ik![]()
maar dat gaat nog lang duren
moet dat niet zijn: het bruidsmeisjequote:en het bruidsmeisje is al geregeld door mijn 'mams'![]()
jeejquote:
Wij gaan trouwen als we over de schok heen zijn dat we een zoon hebbenquote:Op maandag 6 maart 2006 00:04 schreef fraubitch het volgende:
[..]
jeej
maar ik ging slapen. maar eerst trouwen.. of eerst slapen? HMII Wanneer gaan die ouders van je trouwen?
Morgen te zien Live in Spoorloos!!!!quote:Op maandag 6 maart 2006 00:07 schreef prupke het volgende:
[..]
Wij gaan trouwen als we over de schok heen zijn dat we een zoon hebben
Ik zal braaf zijn RonaldV...quote:Op maandag 6 maart 2006 00:12 schreef RonaldV het volgende:
Jongelui...
Mag het weer gewoon over FOT en aanverwante zaken gaan?
en het noemen van foto-gerelateerde onderwerpen om off-topic gedoe toch on topic te maken telt niet![]()
Het vervelende van RAW is dat het geen echte standaard is. Alle fabrikanten geven er hun eigen draai aan. Heb je Google al geprobeerd?quote:Op maandag 6 maart 2006 00:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zal braaf zijn RonaldV...![]()
Weet er iemand of er een script is, die heel snel RAW files om zet naar Tiff?? Ik weet dat het niet haalbaar is, als je loopt te klooien met iso instellingen, maar nu mag ik deze week weer rond de 150 foto's gaan doorspitten.. en wil dat sneller kunnen![]()
Nog niet gegoogled. Ik weet dat op EOSDigitaal een scriptje is voor borders met een USM en EXIF erin. Maar RAW kan je eigelijk niet in de auto-functie laten draaien, omdat je dan bij iets onderbelichte foto's in de auto stand verklooide foto's krijgt.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het vervelende van RAW is dat het geen echte standaard is. Alle fabrikanten geven er hun eigen draai aan. Heb je Google al geprobeerd?
Wat ben je ook weer lekker slecht Puckzzz.quote:Op maandag 6 maart 2006 07:27 schreef Puckzzz het volgende:
Zow! alweer een nieuwe SC
* Puckzzz mag vandaag de hele dag op de beurs staan, fijn die klanten recht in hun gezicht toe glimlachen terwijl ik weet wat voor een zeikerds het kunnen zijn aan de foon
aan de andere kant... ik ben nog steeds ziek dus wie weet ga ik wel per ongeluk wat mensen aansteken![]()
Have fun...quote:Op maandag 6 maart 2006 07:27 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz mag vandaag de hele dag op de beurs staan, fijn die klanten recht in hun gezicht toe glimlachen UITLACHENterwijl ik weet wat voor een zeikerds het kunnen zijn aan de foon
aan de andere kant... ik ben nog steeds ziek dus wie weet ga ik wel per ongeluk wat mensen aansteken![]()
Probeer Pixmantec RAWshoot Essentials 2006 eensquote:Op maandag 6 maart 2006 00:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zal braaf zijn RonaldV...![]()
Weet er iemand of er een script is, die heel snel RAW files om zet naar Tiff?? Ik weet dat het niet haalbaar is, als je loopt te klooien met iso instellingen, maar nu mag ik deze week weer rond de 150 foto's gaan doorspitten.. en wil dat sneller kunnen![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Probeer Pixmantec RAWshoot Essentials 2006 eensLeuk programmaatje
www.pixmantec.com
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:24 schreef HMaster-II het volgende:
Het lijkt wel of ik en sociaal leven buiten FOT krijg.![]()
Wat een mooie hemel!quote:Op maandag 6 maart 2006 09:12 schreef Ynske het volgende:
Ha een lelijke mietsstom beest wilde niet stilzitten
verkeerde focus
![]()
[afbeelding]
en de hemel in de kerk
[afbeelding]
dankquote:
Hebbie daar een linkje van???quote:Op maandag 6 maart 2006 00:24 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nog niet gegoogled. Ik weet dat op EOSDigitaal een scriptje is voor borders met een USM en EXIF erin. Maar RAW kan je eigelijk niet in de auto-functie laten draaien, omdat je dan bij iets onderbelichte foto's in de auto stand verklooide foto's krijgt.
Die topics gebruiken we achter de schermen al een poosje, en daar blijken ze heel handig te zijn.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
Nieuw topictype
Whehehehehe...dit wordt groot feest hieroBij US trouwens ook
We hebben bijna alleen maar centrale topics
Ja lekker.. die centraaltjes komen dus boven de slotjes in de indexen te staan... Als ik ergens wel een hekel aan heb, is te moeten heen en weer scrollen in grote indexen...quote:Op maandag 6 maart 2006 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
Nieuw topictype
in Oud hebben ze ervoor gekozen om t niet toe te passen om die redenquote:Op maandag 6 maart 2006 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
Nieuw topictype
Gelukkig is onze index niet zo heel grootquote:Op maandag 6 maart 2006 11:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja lekker.. die centraaltjes komen dus boven de slotjes in de indexen te staan... Als ik ergens wel een hekel aan heb, is te moeten heen en weer scrollen in grote indexen...![]()
Die grote index is gemaakt omdat we steeds centrale topics kwijtraakten. Ik zal eens kijken of we het niet weer kunnen laten inkorten.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja lekker.. die centraaltjes komen dus boven de slotjes in de indexen te staan... Als ik ergens wel een hekel aan heb, is te moeten heen en weer scrollen in grote indexen...![]()
Inderdaad...quote:Op maandag 6 maart 2006 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gelukkig is onze index niet zo heel grootHet is wel een idee
Ik had ze echter liever boven gezien
Dan vallen ze beter op.
<Edit: ow nee>quote:Op maandag 6 maart 2006 11:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
in Oud hebben ze ervoor gekozen om t niet toe te passen om die reden
Daar mogen we niet kijken hoorquote:
Ik zat meer te denken in de richting van sub-sub-foraquote:Op maandag 6 maart 2006 12:14 schreef Mauro het volgende:
RonaldV, nu ze toch al bezig zijn om topics te groeperen, zou het dan niet wat zijn om de showcases ook een eigen PI te geven en die dan te groeperen net boven de centrale topics?
En als ze dan toch al weer bezig zijn, de tutorials daar weer boven etc....
Ook een goed idee..quote:Op maandag 6 maart 2006 12:14 schreef Mauro het volgende:
RonaldV, nu ze toch al bezig zijn om topics te groeperen, zou het dan niet wat zijn om de showcases ook een eigen PI te geven en die dan te groeperen net boven de centrale topics?
Ow ja, je hebt gelijkquote:
Kunnen we FOT niet gewoon een eigen categorie gevenquote:Op maandag 6 maart 2006 12:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken in de richting van sub-sub-fora
Ik lees in MED juist NIET de dingen die ik zou willen lezen..quote:Op maandag 6 maart 2006 12:17 schreef PdeHoog het volgende:
En volgens mij zou de SC ook een dergelijk topic moeten worden als ik de MED goed gelezen heb
Het berichtje quoten mag vast welquote:Op maandag 6 maart 2006 12:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow ja, je hebt gelijkZal m maar weghalen dan
Is toch een Bi-Ba-banntje waardigquote:
Hey, *IK* was de oplossing, niet het probleem!quote:Op maandag 6 maart 2006 12:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik lees in MED juist NIET de dingen die ik zou willen lezen..Inside joke, niet slaan RonaldV
![]()
![]()
Mijn dank is groot en jij bent lief enzoquote:Op maandag 6 maart 2006 11:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik daar een linkje van.. Cliqué ici.![]()
Nah, niks bijzonders: de dames van OUD gebruiken dat soort topics maar wat graag, achter.quote:
Waarvoor mijn eeuwige dank..quote:Op maandag 6 maart 2006 12:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hey, *IK* was de oplossing, niet het probleem!
waarom niet gelijk een aparte topicsoort lijst voor de verschillende soorten topics..quote:Op maandag 6 maart 2006 12:14 schreef Mauro het volgende:
Ben je aan het doen sjef??? Oefen hoe je een topic link maakt??quote:Op maandag 6 maart 2006 12:31 schreef Subhuman het volgende:
FOT SC nieuwe week nieuwe kansen *O* test
Ik vroeg even hulp aan Sub bij het testen ergens vanquote:Op maandag 6 maart 2006 12:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ben je aan het doen sjef??? Oefen hoe je een topic link maakt??![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik vroeg even hulp aan Sub bij het testen ergens van
Yeahhhh krijgen we eindelijk een maandblad Tweakers.net in de stijl van ComputerTotaalquote:Op maandag 6 maart 2006 12:43 schreef PdeHoog het volgende:
http://tweakers.net/plan/309?
Tweakers heeft de boel aan VNU verkocht
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Yeahhhh krijgen we eindelijk een maandblad Tweakers.net in de stijl van ComputerTotaal![]()
Ik sla door![]()
de laatste opmerking van mij, dan houd ik echt mijn kop eroverquote:Op maandag 6 maart 2006 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan vallen ze beter op.
vind je dat een prettige stijl van CT?quote:Op maandag 6 maart 2006 12:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Yeahhhh krijgen we eindelijk een maandblad Tweakers.net in de stijl van ComputerTotaal![]()
Ik sla door![]()
*drukt een Placebo Blauw achter de kiezen en gaat effe relaxen*quote:Op maandag 6 maart 2006 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]HM2, misschien is het verstandiger als je gewoon even gaat liggen. Zet een kalmerend muziekje aan en kom tot rust en zo
Het is Tweakers.NET maar
Eigenlijk niet echt..quote:
En die gooien we gewoon net zo hard op slot.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
de laatste opmerking van mij, dan houd ik echt mijn kop erover
is t risico niet heel groot dat mensen nu weer losse topics gaan aanmaken over cams enzo doordat ze het centrale topic niet meteen zien?
= dus meer werk voor de modjesquote:Op maandag 6 maart 2006 13:09 schreef Subhuman het volgende:
[..]
En die gooien we gewoon net zo hard op slot.
Volgens mij kunnen de modjes er niet veel meer mee dan meenemen naar achterquote:Op maandag 6 maart 2006 13:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
de laatste opmerking van mij, dan houd ik echt mijn kop erover
is t risico niet heel groot dat mensen nu weer losse topics gaan aanmaken over cams enzo doordat ze het centrale topic niet meteen zien?
Tis wel van de werkverschaffing enzo.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:09 schreef Subhuman het volgende:
En die gooien we gewoon net zo hard op slot.
dat heet vernieuwingquote:Op maandag 6 maart 2006 13:11 schreef Mauro het volgende:
[..]
Tis wel van de werkverschaffing enzo.
Eerst waren er allemaal centrale topics.
Vanwege het nieuwe beleid werden die allemaal gesloten omdat er maar losse topics gemaakt moesten worden.
En nu moet alles weer in centrale topics...
Zon, zon, zon na een week vol sneeuw, sneeuw, sneeuwquote:Op maandag 6 maart 2006 13:10 schreef Jelleee het volgende:
Wtf is er met het weer aan de hand? x_X
Vanochtend sneeuw, toen regen, hagel, en nu weer onweer![]()
Staat toch alleen maar UTFS of RTFM inquote:Op maandag 6 maart 2006 12:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik sla door![]()
Nee, dat heet voortschrijdend inzichtquote:
+4 (inzichtsvol)quote:Op maandag 6 maart 2006 14:57 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Staat toch alleen maar UTFS of RTFM in
Dan maar niet leren.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
+4 (inzichtsvol)![]()
Maar je leert wel weer veel van produktfotografie.
ik ga mijn best doenquote:
Even een postje er bij slepen... De centraaltjes daar onder aan in de index lijken dus echt niet lees-uitnodigend zo boven de slotjes. De dingen moeten dus echt gewoon boven aanstaan.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan vallen ze beter op.
ik heb wel een foto van frieten met bitterballen.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:50 schreef Subhuman het volgende:
Heeft iemand hier toevallig een hoge resolutie low key foto van een rokend bord eten of een mooie doos bonbons liggen?
is dat nederlands?quote:Op maandag 6 maart 2006 15:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee, dat heet voortschrijdend inzicht
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=voortschrijdend&btnG=Google+zoeken&meta=quote:Op maandag 6 maart 2006 16:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
is dat nederlands?
tis toch vooruitschrijdend?
vandaag nietquote:Op maandag 6 maart 2006 16:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=voortschrijdend&btnG=Google+zoeken&meta=
Google is ook jouw vriendje![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 16:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
vandaag niet
hij wilde niet
maar dat kan ook liggen aan t feit dat de inetverbinding er net uitvloog
ha nog 1 werkdag deze week
quote:Op maandag 6 maart 2006 16:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
[afbeelding] wrijf het er effe in zeg... Ben nog niet wakker van vorige week.
quote:Op maandag 6 maart 2006 16:41 schreef RonaldV het volgende:
Doet me erg denken aan:
"Mevrouw, we weten niet wat we zonder U zouden moeten doen..."
"...maar we gaan het toch proberen"
Dat heb ik ooit met mijn ouders geprobeerd.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:42 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
We proberen "zelfstandig" verder te gaan.
![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 16:41 schreef RonaldV het volgende:
Doet me erg denken aan:
"Mevrouw, we weten niet wat we zonder U zouden moeten doen..."
"...maar we gaan het toch proberen"
Woeiiiquote:Op maandag 6 maart 2006 19:40 schreef pea4fun het volgende:
ff doorbijten toeps, als je er bent is het vast wel weer leuk
Ik heb vandaag bericht gekregen, maandag 10.00 uur is de sleuteloverdracht van ons nieuwe huisje
Dat wordt lekker verven, behangen en meer van dat soort...woeiiii
Cool! Feli!quote:Op maandag 6 maart 2006 19:40 schreef pea4fun het volgende:
ff doorbijten toeps, als je er bent is het vast wel weer leuk
Ik heb vandaag bericht gekregen, maandag 10.00 uur is de sleuteloverdracht van ons nieuwe huisje
Dat wordt lekker verven, behangen en meer van dat soort...woeiiii
Ow en die sijs was in onze oude tuin, maar aangezien de nieuwe vlak bij het park ligt lijkt me het niet onmogelijk dat ik daar ook sijsjes zal zienquote:Op maandag 6 maart 2006 20:01 schreef Schanulleke het volgende:
Gefeliciteerd Pea! Wij moeten nog een maandje wachten, maar dan kunnen we ook!![]()
Onze oorspronkelijke datum was ook 14 april, maar we hebben het lekker kunnen vervroegen. Al met al best snel gegaan 19 januari keken we voor het eerst naar dit huis.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:10 schreef Schanulleke het volgende:
Lekker hoor!
In een dorp zal idd erg wennen zijn. Maar een verse start is wel lekkerquote:Op maandag 6 maart 2006 20:31 schreef Schanulleke het volgende:
Wij schuiven hemelsbreed nog geen 20 kilometer op, maar we gaan van Amsterdam naar een dorp met 5000 inwoners. Dat is nogal een wereldschokkende verandering.
Verder bij ons ook vlotjes gegaan. Half Januari ons eigen huis te koop gezet, en toen pas ook begonnen met zoeken. Dit huis hebben we ongeveer een maand geleden gezien, en volgende maand er al in!
Eindelijk een kinderkamer klaar kunnen maken, dat zal wel wat rust geven.
Dat ken ikquote:Op maandag 6 maart 2006 20:40 schreef pea4fun het volgende:
Niet zo ver verhuizen is wel lekker makkelijk, wij gaan maar een paar straten verder
Ik nie, ik ben haske druk met moddenquote:
Zie je wel?quote:
Je wordt voorspelbaar joh.quote:
Voorspelbaar is goedquote:Op maandag 6 maart 2006 22:13 schreef k_man het volgende:
[..]
Je wordt voorspelbaar joh.![]()
Ik ga trouwens niet verhuizen.
Een uitdagingquote:
Ja ik kan geen topic ruimen he`quote:Op maandag 6 maart 2006 23:03 schreef RonaldV het volgende:
Edit; En de zooi is weg. Ik zou het op prijs stellen als Q. en Ghostbuster hetzelfde deden.
ben je thuis ook zo ijverig?quote:Op maandag 6 maart 2006 23:03 schreef RonaldV het volgende:
Edit; En de zooi is weg. Ik zou het op prijs stellen als Q. en Ghostbuster hetzelfde deden.
Die bak koffie hou ik tegoed, maar opruimen mag je zelf doenquote:Op maandag 6 maart 2006 23:12 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ben je thuis ook zo ijverig?![]()
zo ja , kom ff xdoen heb hier ook hoop zooi dat opgeruimd moet worden
![]()
hai trouwens![]()
![]()
-----> naar de rest van de verwijderde postsquote:
het is toch je zoon?quote:Op maandag 6 maart 2006 23:14 schreef prupke het volgende:
Eergisteren heb ik een leuk reflextiescherm gezien van Hmaster ... zon 5 in 1 ding
Die wil ik ook hebben
dus H gooi nog ff dat adresje naar me toe waar jij hem gehaald hebt aub
hoeveel kinderen ken jij die in de pubertijd een normaal antwoord geven aan hun ouders?quote:Op maandag 6 maart 2006 23:15 schreef donnahvh het volgende:
[..]
het is toch je zoon?
dat soort dingen hoor je als mammie toch te weten dan![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 23:16 schreef blackbully het volgende:
[..]
hoeveel kinderen ken jij die in de pubertijd een normaal antwoord geven aan hun ouders?
wat een onwijs bieke ava heb jij dan!!!quote:Op maandag 6 maart 2006 23:21 schreef Toeps het volgende:
Zooo, weer terug van toneel, en het was toch zeker wel de moeite waard.
Is altijd zo, weet ik.
Morgen weer fotografie op school!(Tenzij ik nog moet figureren...)
Senk joe!quote:Op maandag 6 maart 2006 23:21 schreef donnahvh het volgende:
[..]
wat een onwijs bieke ava heb jij dan!!!![]()
breeazer avatar (gok ik)quote:
nee man , das oud hollandschquote:Op maandag 6 maart 2006 23:28 schreef blackbully het volgende:
[..]
breeazer avatar (gok ik)
ik ben niet zo thuis in slecht nederlands.
quote:
Leuk jaquote:
sorryquote:Op maandag 6 maart 2006 23:31 schreef prupke het volgende:
Iemand nog iets te lullen over fot aanverwande gesprekken of blijft dit gezannik zo?
met je euj
biek
gers
en andere bullshit!
Wat zijn aanverwande gesprekken?quote:Op maandag 6 maart 2006 23:31 schreef prupke het volgende:
Iemand nog iets te lullen over fot aanverwande gesprekken of blijft dit gezannik zo?
met je euj
biek
gers
en andere bullshit!
negatieven zijn wel fijn om te hebben hoor:)quote:Op maandag 6 maart 2006 23:33 schreef donnahvh het volgende:
[..]
sorryjouw ava is ook biek
![]()
en wel makkelijk trouwens dat je tegenwoordig geen negatieven overal meer hebt rondslingeren met die digitale camera's vind je ook niet?!![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 23:36 schreef prupke het volgende:
[..]
negatieven zijn wel fijn om te hebben hoor:)
alles digitaal en niet gebrand maar wel op je hd en je comp crasht ben je alles kwijt.
@ghostbuster -----------> terug naar je hok!
ja dat jij naar je hokquote:Op maandag 6 maart 2006 23:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]heb jij ook iets te vertellen hier
wel te melden.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]heb jij ook iets te vertellen hier
Ja ze slaan allemaal door hierquote:Op maandag 6 maart 2006 23:37 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja dat jij naar je hokmoet kun je niet lezen
![]()
joh ga lekker buiten spelen ofzoquote:Op maandag 6 maart 2006 23:31 schreef prupke het volgende:
met je euj
biek
gers
en andere bullshit!
nou dat is fotografisch gezien wel een hele aanvullende en toevoegende postquote:Op maandag 6 maart 2006 23:43 schreef Re het volgende:
[..]
joh ga lekker buiten spelen ofzo... wannabe mod
Met een digital canon rebel dan buitenspelen he`quote:Op maandag 6 maart 2006 23:44 schreef donnahvh het volgende:
[..]
nou dat is fotografisch gezien wel een hele aanvullende en toevoegende post![]()
veel te fotograferen hoor zo s'nachts... is thema van maand opdrachtquote:Op maandag 6 maart 2006 23:44 schreef donnahvh het volgende:
[..]
nou dat is fotografisch gezien wel een hele aanvullende en toevoegende post![]()
rebelquote:Op maandag 6 maart 2006 23:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Met een digital canon rebel dan buitenspelen he`![]()
dat zeg ik , fotografisch gezien een hele toevoegende en aanvullende postquote:Op maandag 6 maart 2006 23:48 schreef Re het volgende:
[..]
veel te fotograferen hoor zo s'nachts... is thema van maand opdracht
Ik zit nog te brainstormen van wat ik zal gaan schieten snacht'squote:Op maandag 6 maart 2006 23:48 schreef Re het volgende:
[..]
veel te fotograferen hoor zo s'nachts... is thema van maand opdracht
zwaluwen?quote:Op maandag 6 maart 2006 23:49 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik zit nog te brainstormen van wat ik zal gaan schieten snacht's
he-hequote:Op maandag 6 maart 2006 23:49 schreef donnahvh het volgende:
[..]
dat zeg ik , fotografisch gezien een hele toevoegende en aanvullende post![]()
weet wel waar ik t over heb enzo![]()
![]()
![]()
serieus?quote:Op maandag 6 maart 2006 23:49 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik zou zelfportretten doenquote:Op maandag 6 maart 2006 23:49 schreef prupke het volgende:
[..]
Nou vertel is dan : waarom zou jij zelfportretten doen dan>?quote:
Ja ik ga meedoen met jequote:Op maandag 6 maart 2006 23:53 schreef prupke het volgende:
[..]
Nou vertel is dan : waarom zou jij zelfportretten doen dan>?
ben benieuwd hoe je dat goed wil laten uitkomen.
Of wat voor idee je er bij hebt
Doe dan is mee en geef me dan ook eens gericht antwoordquote:Op maandag 6 maart 2006 23:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik ga meedoen met je
Kijk mij is een voorbeeldig FOT usertje zijn![]()
Ik heb andere hobby'squote:Op maandag 6 maart 2006 23:56 schreef prupke het volgende:
[..]
Doe dan is mee en geef me dan ook eens gericht antwoord
ok ik ga poging doen.... doe met infraroodcamera krijg je een soort blair witch project fotoquote:Op maandag 6 maart 2006 23:56 schreef prupke het volgende:
[..]
Doe dan is mee en geef me dan ook eens gericht antwoord
quote:Op maandag 6 maart 2006 23:57 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ok ik ga poging doen.... doe met infraroodcamera krijg je een soort blair witch project foto
supergerstoch
Nou ik doelde meer in discussie's met Prupke hoorquote:
ejj ik ben serieus hoorquote:
Zout toch op man. Ga lekker in US trollen.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik doelde meer in discussie's met Prupke hoor
Foto's is mn alles![]()
Ik ben niet weg te jagen mannekequote:Op maandag 6 maart 2006 23:59 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zout toch op man. Ga lekker in US trollen.
raaaaaaaaauw tijger!!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:00 schreef blackbully het volgende:
[afbeelding]
ik begin moe te worden van jullie off-topic geneuzel
die komen ook s'nachts tevoorschijn schijntquote:Op maandag 6 maart 2006 23:59 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zout toch op man. Ga lekker in US trollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |