Jij ging naar bed en uitzieken... Vort!quote:Op zondag 5 maart 2006 23:49 schreef fraubitch het volgende:
re jij ging slapen, niet een nieuw topic openen, jij nieuw-topic-open-geilert
pas als ik weet of HMaster-II met me wilt trouwen?quote:
oh gaat mijn kind trouwen?quote:Op zondag 5 maart 2006 23:52 schreef fraubitch het volgende:
[..]
pas als ik weet of HMaster-II met me wilt trouwen?![]()
in gemeenschap van goederen uiteraard
edit: hey je verandert je reactie!
Sterkte! En gauw weer beter uiteraard!quote:Op zondag 5 maart 2006 23:55 schreef fraubitch het volgende:
maar heren (en misschien ook enkele dames?) deze meid (ik!) gaat lekker naar haar bedje toe
alleen
doei
Was al opgelostquote:Op zondag 5 maart 2006 23:56 schreef fraubitch het volgende:
zucht weer dubbelpost
verrkapte *kijk mij eens ontopic een tvp plaatsen*quote:Op zondag 5 maart 2006 23:57 schreef blackbully het volgende:
gewoon editten die onzin posts
kunnen beter een TVP plaatsen
![]()
speed chat? yupquote:Op zondag 5 maart 2006 23:56 schreef k_man het volgende:
Hé, hebben jullie in FOT tegenwoordig ook een SC?
Die is al voorbehouden aan een andere user.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:57 schreef fraubitch het volgende:
oh en mauro! mag ik je insert lieve username zijn?
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:57 schreef fraubitch het volgende:
[..]
verrkapte *kijk mij eens ontopic een tvp plaatsen*
![]()
Ey... jij gaat al met mij trouwen...quote:Op zondag 5 maart 2006 23:57 schreef fraubitch het volgende:
oh en mauro! mag ik je insert lieve username zijn?
hey ik geef geen toestemming hoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ey... jij gaat al met mij trouwen...
en het bruidsmeisje is al geregeld door mijn 'mams'![]()
Géén keer raden..
Mag ik niet eens BOO's hebben???quote:Op maandag 6 maart 2006 00:00 schreef blackbully het volgende:
[..]
hey ik geef geen toestemming hoor.
bekijk het maar.
pas als je ouders getrouwd zijn mag jij.
dus eerst Prupke en ik![]()
maar dat gaat nog lang duren
moet dat niet zijn: het bruidsmeisjequote:en het bruidsmeisje is al geregeld door mijn 'mams'![]()
jeejquote:
Wij gaan trouwen als we over de schok heen zijn dat we een zoon hebbenquote:Op maandag 6 maart 2006 00:04 schreef fraubitch het volgende:
[..]
jeej
maar ik ging slapen. maar eerst trouwen.. of eerst slapen? HMII Wanneer gaan die ouders van je trouwen?
Morgen te zien Live in Spoorloos!!!!quote:Op maandag 6 maart 2006 00:07 schreef prupke het volgende:
[..]
Wij gaan trouwen als we over de schok heen zijn dat we een zoon hebben
Ik zal braaf zijn RonaldV...quote:Op maandag 6 maart 2006 00:12 schreef RonaldV het volgende:
Jongelui...
Mag het weer gewoon over FOT en aanverwante zaken gaan?
en het noemen van foto-gerelateerde onderwerpen om off-topic gedoe toch on topic te maken telt niet![]()
Het vervelende van RAW is dat het geen echte standaard is. Alle fabrikanten geven er hun eigen draai aan. Heb je Google al geprobeerd?quote:Op maandag 6 maart 2006 00:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zal braaf zijn RonaldV...![]()
Weet er iemand of er een script is, die heel snel RAW files om zet naar Tiff?? Ik weet dat het niet haalbaar is, als je loopt te klooien met iso instellingen, maar nu mag ik deze week weer rond de 150 foto's gaan doorspitten.. en wil dat sneller kunnen![]()
Nog niet gegoogled. Ik weet dat op EOSDigitaal een scriptje is voor borders met een USM en EXIF erin. Maar RAW kan je eigelijk niet in de auto-functie laten draaien, omdat je dan bij iets onderbelichte foto's in de auto stand verklooide foto's krijgt.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het vervelende van RAW is dat het geen echte standaard is. Alle fabrikanten geven er hun eigen draai aan. Heb je Google al geprobeerd?
Wat ben je ook weer lekker slecht Puckzzz.quote:Op maandag 6 maart 2006 07:27 schreef Puckzzz het volgende:
Zow! alweer een nieuwe SC
* Puckzzz mag vandaag de hele dag op de beurs staan, fijn die klanten recht in hun gezicht toe glimlachen terwijl ik weet wat voor een zeikerds het kunnen zijn aan de foon
aan de andere kant... ik ben nog steeds ziek dus wie weet ga ik wel per ongeluk wat mensen aansteken![]()
Have fun...quote:Op maandag 6 maart 2006 07:27 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz mag vandaag de hele dag op de beurs staan, fijn die klanten recht in hun gezicht toe glimlachen UITLACHENterwijl ik weet wat voor een zeikerds het kunnen zijn aan de foon
aan de andere kant... ik ben nog steeds ziek dus wie weet ga ik wel per ongeluk wat mensen aansteken![]()
Probeer Pixmantec RAWshoot Essentials 2006 eensquote:Op maandag 6 maart 2006 00:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zal braaf zijn RonaldV...![]()
Weet er iemand of er een script is, die heel snel RAW files om zet naar Tiff?? Ik weet dat het niet haalbaar is, als je loopt te klooien met iso instellingen, maar nu mag ik deze week weer rond de 150 foto's gaan doorspitten.. en wil dat sneller kunnen![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Probeer Pixmantec RAWshoot Essentials 2006 eensLeuk programmaatje
www.pixmantec.com
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:24 schreef HMaster-II het volgende:
Het lijkt wel of ik en sociaal leven buiten FOT krijg.![]()
Wat een mooie hemel!quote:Op maandag 6 maart 2006 09:12 schreef Ynske het volgende:
Ha een lelijke mietsstom beest wilde niet stilzitten
verkeerde focus
![]()
[afbeelding]
en de hemel in de kerk
[afbeelding]
dankquote:
Hebbie daar een linkje van???quote:Op maandag 6 maart 2006 00:24 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nog niet gegoogled. Ik weet dat op EOSDigitaal een scriptje is voor borders met een USM en EXIF erin. Maar RAW kan je eigelijk niet in de auto-functie laten draaien, omdat je dan bij iets onderbelichte foto's in de auto stand verklooide foto's krijgt.
Die topics gebruiken we achter de schermen al een poosje, en daar blijken ze heel handig te zijn.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
Nieuw topictype
Whehehehehe...dit wordt groot feest hieroBij US trouwens ook
We hebben bijna alleen maar centrale topics
Ja lekker.. die centraaltjes komen dus boven de slotjes in de indexen te staan... Als ik ergens wel een hekel aan heb, is te moeten heen en weer scrollen in grote indexen...quote:Op maandag 6 maart 2006 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
Nieuw topictype
in Oud hebben ze ervoor gekozen om t niet toe te passen om die redenquote:Op maandag 6 maart 2006 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
Nieuw topictype
Gelukkig is onze index niet zo heel grootquote:Op maandag 6 maart 2006 11:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja lekker.. die centraaltjes komen dus boven de slotjes in de indexen te staan... Als ik ergens wel een hekel aan heb, is te moeten heen en weer scrollen in grote indexen...![]()
Die grote index is gemaakt omdat we steeds centrale topics kwijtraakten. Ik zal eens kijken of we het niet weer kunnen laten inkorten.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja lekker.. die centraaltjes komen dus boven de slotjes in de indexen te staan... Als ik ergens wel een hekel aan heb, is te moeten heen en weer scrollen in grote indexen...![]()
Inderdaad...quote:Op maandag 6 maart 2006 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gelukkig is onze index niet zo heel grootHet is wel een idee
Ik had ze echter liever boven gezien
Dan vallen ze beter op.
<Edit: ow nee>quote:Op maandag 6 maart 2006 11:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
in Oud hebben ze ervoor gekozen om t niet toe te passen om die reden
Daar mogen we niet kijken hoorquote:
Ik zat meer te denken in de richting van sub-sub-foraquote:Op maandag 6 maart 2006 12:14 schreef Mauro het volgende:
RonaldV, nu ze toch al bezig zijn om topics te groeperen, zou het dan niet wat zijn om de showcases ook een eigen PI te geven en die dan te groeperen net boven de centrale topics?
En als ze dan toch al weer bezig zijn, de tutorials daar weer boven etc....
Ook een goed idee..quote:Op maandag 6 maart 2006 12:14 schreef Mauro het volgende:
RonaldV, nu ze toch al bezig zijn om topics te groeperen, zou het dan niet wat zijn om de showcases ook een eigen PI te geven en die dan te groeperen net boven de centrale topics?
Ow ja, je hebt gelijkquote:
Kunnen we FOT niet gewoon een eigen categorie gevenquote:Op maandag 6 maart 2006 12:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken in de richting van sub-sub-fora
Ik lees in MED juist NIET de dingen die ik zou willen lezen..quote:Op maandag 6 maart 2006 12:17 schreef PdeHoog het volgende:
En volgens mij zou de SC ook een dergelijk topic moeten worden als ik de MED goed gelezen heb
Het berichtje quoten mag vast welquote:Op maandag 6 maart 2006 12:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow ja, je hebt gelijkZal m maar weghalen dan
Is toch een Bi-Ba-banntje waardigquote:
Hey, *IK* was de oplossing, niet het probleem!quote:Op maandag 6 maart 2006 12:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik lees in MED juist NIET de dingen die ik zou willen lezen..Inside joke, niet slaan RonaldV
![]()
![]()
Mijn dank is groot en jij bent lief enzoquote:Op maandag 6 maart 2006 11:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik daar een linkje van.. Cliqué ici.![]()
Nah, niks bijzonders: de dames van OUD gebruiken dat soort topics maar wat graag, achter.quote:
Waarvoor mijn eeuwige dank..quote:Op maandag 6 maart 2006 12:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hey, *IK* was de oplossing, niet het probleem!
waarom niet gelijk een aparte topicsoort lijst voor de verschillende soorten topics..quote:Op maandag 6 maart 2006 12:14 schreef Mauro het volgende:
Ben je aan het doen sjef??? Oefen hoe je een topic link maakt??quote:Op maandag 6 maart 2006 12:31 schreef Subhuman het volgende:
FOT SC nieuwe week nieuwe kansen *O* test
Ik vroeg even hulp aan Sub bij het testen ergens vanquote:Op maandag 6 maart 2006 12:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ben je aan het doen sjef??? Oefen hoe je een topic link maakt??![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik vroeg even hulp aan Sub bij het testen ergens van
Yeahhhh krijgen we eindelijk een maandblad Tweakers.net in de stijl van ComputerTotaalquote:Op maandag 6 maart 2006 12:43 schreef PdeHoog het volgende:
http://tweakers.net/plan/309?
Tweakers heeft de boel aan VNU verkocht
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Yeahhhh krijgen we eindelijk een maandblad Tweakers.net in de stijl van ComputerTotaal![]()
Ik sla door![]()
de laatste opmerking van mij, dan houd ik echt mijn kop eroverquote:Op maandag 6 maart 2006 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gelukkig is onze index niet zo heel grootHet is wel een idee
Ik had ze echter liever boven gezien
Dan vallen ze beter op.
vind je dat een prettige stijl van CT?quote:Op maandag 6 maart 2006 12:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Yeahhhh krijgen we eindelijk een maandblad Tweakers.net in de stijl van ComputerTotaal![]()
Ik sla door![]()
*drukt een Placebo Blauw achter de kiezen en gaat effe relaxen*quote:Op maandag 6 maart 2006 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]HM2, misschien is het verstandiger als je gewoon even gaat liggen. Zet een kalmerend muziekje aan en kom tot rust en zo
Het is Tweakers.NET maar
Eigenlijk niet echt..quote:
En die gooien we gewoon net zo hard op slot.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
de laatste opmerking van mij, dan houd ik echt mijn kop erover
is t risico niet heel groot dat mensen nu weer losse topics gaan aanmaken over cams enzo doordat ze het centrale topic niet meteen zien?
= dus meer werk voor de modjesquote:Op maandag 6 maart 2006 13:09 schreef Subhuman het volgende:
[..]
En die gooien we gewoon net zo hard op slot.
Volgens mij kunnen de modjes er niet veel meer mee dan meenemen naar achterquote:Op maandag 6 maart 2006 13:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
de laatste opmerking van mij, dan houd ik echt mijn kop erover
is t risico niet heel groot dat mensen nu weer losse topics gaan aanmaken over cams enzo doordat ze het centrale topic niet meteen zien?
Tis wel van de werkverschaffing enzo.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:09 schreef Subhuman het volgende:
En die gooien we gewoon net zo hard op slot.
dat heet vernieuwingquote:Op maandag 6 maart 2006 13:11 schreef Mauro het volgende:
[..]
Tis wel van de werkverschaffing enzo.
Eerst waren er allemaal centrale topics.
Vanwege het nieuwe beleid werden die allemaal gesloten omdat er maar losse topics gemaakt moesten worden.
En nu moet alles weer in centrale topics...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |