quote:Op zondag 5 maart 2006 23:40 schreef Adelante het volgende:
en die kerel maar denken dat jij dom was door te werken op zondag
Wat hij zegt.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:40 schreef hermandeperman het volgende:
OMFGWTFROFLCOPTER!
Op een doordeweekse dag zit ik op schoolquote:Op zondag 5 maart 2006 23:41 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Op zondagen krijg ik meer betaald dan een doordeweekse dag
![]()
Alsof daar geen batterijen in moeten..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:43 schreef Murray het volgende:
[..]
Alsof daar geen batterijen in moeten..die hebben geen fotorolletjes vakjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
ik werk bij een tankstationquote:Op zondag 5 maart 2006 23:43 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Dat kan niet want zondag zijn de winkels dicht!
Onder een steen jaquote:Op zondag 5 maart 2006 23:43 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Dat kan niet want zondag zijn de winkels dicht!
Negatief rolletje waarop d.m.v. licht-inval foto's kunnen worden "Opgeslagen"quote:
wie zegt er dat ik met dr wil msnen?quote:Op zondag 5 maart 2006 23:49 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja, voeg nog maar snel een "" toe, straks wil ze niet met je MsNuh!
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:49 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja, voeg nog maar snel een "" toe, straks wil ze niet met je MsNuh!
jup, k verdien dan 13,80 p/uquote:Op zondag 5 maart 2006 23:41 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Op zondagen krijg ik meer betaald dan een doordeweekse dag
![]()
Opgelost, slotjequote:Op zondag 5 maart 2006 23:52 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Voortaan maar van de [afbeelding] knop afblijven om dit soort vervelende situaties te voorkomen
Nee hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 23:52 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Voortaan maar van de [afbeelding] knop afblijven om dit soort vervelende situaties te voorkomen
En toen?!quote:Op zondag 5 maart 2006 23:52 schreef heiden6 het volgende:
Vorige week kwam er 'bij ons' in de winkel een vrouw die beweerde dat haar nieuwe DECT-telefoon het niet meer deed, iedereen klaagde dat ze niet te bereiken was... dus ik dat ding aansluiten, blijkt dat ze gewoon per ongeluk het geluid had uitgezet en dus haar telefoon niet hoorde als hij overging, hij werkte gewoon perfect.
of ze kon natuurlijk niet lezenquote:Op zondag 5 maart 2006 23:53 schreef heiden6 het volgende:
O ja, en dan ook nog beweren dat ze de handleiding helemaal heeft gelezen maar 'gewoon niet zo technisch is'.
Dat heb ik niet gevraagd, maar lijkt me dat ze dan wel eerder gestopt was met het bekijken van de handleiding.quote:
Nee, dan zeg ikquote:Op zondag 5 maart 2006 23:55 schreef Messenga het volgende:
Wat ik me nou afvraag he, dan zit je in zo'n gesprek, dan zit je van binnen te lachen, zeg je dan ook " Omfgwtf" ?
je zegt bijvoorbeeld wel brb - be right back.. maar niet LOL- lauching(?) out loud..quote:Op zondag 5 maart 2006 23:55 schreef Messenga het volgende:
Wat ik me nou afvraag he, dan zit je in zo'n gesprek, dan zit je van binnen te lachen, zeg je dan ook " Omfgwtf" ?
Nee, dan zeg ik.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:55 schreef Messenga het volgende:
Als ze niet kon lezen was ze vast niet slim genoeg om te bedenken dat 't dan ook geen zin had om de handleiding door te bladeren 8)quote:Op zondag 5 maart 2006 23:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gevraagd, maar lijkt me dat ze dan wel eerder gestopt was met het bekijken van de handleiding.
Ja, normaliter wel he.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:56 schreef erikkll het volgende:
[..]
Nee, dan zeg ik.
"Meneer, in dat vakje hoort het fotorolletje.
Als u even hier kijkt *draait camera om* ziet u het batterijvakje![]()
Is niet erg hoor, kan iedereen overkomen"
Ja, dan denkt die klant ook van: " o rly?quote:Op zondag 5 maart 2006 23:56 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Nee, dan zeg ik
OMFGLOLMAOROFLCOPTER
Maar dan volluit![]()
ik denk dat die klant hard wegrentquote:Op zondag 5 maart 2006 23:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, normaliter wel he.
[..]
Ja, dan denkt die klant ook van: " o rly?"
Wikipedia is je vriendquote:Op maandag 6 maart 2006 00:01 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik weet nog even niet waar die hele afkorting voor staat...
Dat zit er dik in!quote:Op maandag 6 maart 2006 00:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Volgens hermandeperman is dit een goed topic, vandaar dat ik dit bericht hier post. Een bericht in een goed topic is nooit weg. Wellicht krijg ik er zelfs een betere reputatie door!
Nog beter?quote:Op maandag 6 maart 2006 00:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Volgens hermandeperman is dit een goed topic, vandaar dat ik dit bericht hier post. Een bericht in een goed topic is nooit weg. Wellicht krijg ik er zelfs een betere reputatie door!
Omy Fucking god Roll On Floor Laughing My Ass Off Copterquote:Op maandag 6 maart 2006 00:01 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik weet nog even niet waar die hele afkorting voor staat...
Weetje wat jij zou moeten doen?quote:Op maandag 6 maart 2006 00:03 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik ben me even aan het beraden op te nemen acties 8)
en waar slaat dat copter op?quote:Op maandag 6 maart 2006 00:04 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Omy god Roll On Floor Laughing My Ass Off Copter
Goedzo!quote:Op maandag 6 maart 2006 00:05 schreef erikkll het volgende:
[..]
even bellen met de kamer van koophandel!
ze nemen niet opquote:Op maandag 6 maart 2006 00:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Goedzo!
En ik ga m'n nest opzoeken.
Dag..
Welterustenquote:Op maandag 6 maart 2006 00:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Goedzo!
En ik ga m'n nest opzoeken.
Dag..
Postgeschiedenis checken?quote:Op maandag 6 maart 2006 00:04 schreef erikkll het volgende:
[..]
Dat zit er dik in!Waar heeft hij dat gezegd dan?
en wat moet ik dan zeggen?quote:Op maandag 6 maart 2006 00:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik zou het over 9 uur nog eens proberen..
Dan denken ze ongetwijfeld dat je stottertquote:Op maandag 6 maart 2006 00:08 schreef erikkll het volgende:
[..]
en wat moet ik dan zeggen?
"Hoi, ik ben erikkll en ik ben me aan het beraden op te nemen acties? "
Ik spreek dan m'n volledige naam uit enzoquote:Op maandag 6 maart 2006 00:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan denken ze ongetwijfeld dat je stottert.
Kut Fabeltjeskrant! elke keer ! Sterf is ofzoquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |