quote:Op zondag 5 maart 2006 23:40 schreef Adelante het volgende:
en die kerel maar denken dat jij dom was door te werken op zondag
Wat hij zegt.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:40 schreef hermandeperman het volgende:
OMFGWTFROFLCOPTER!
Op een doordeweekse dag zit ik op schoolquote:Op zondag 5 maart 2006 23:41 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Op zondagen krijg ik meer betaald dan een doordeweekse dag
![]()
Alsof daar geen batterijen in moeten..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:43 schreef Murray het volgende:
[..]
Alsof daar geen batterijen in moeten..die hebben geen fotorolletjes vakjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
ik werk bij een tankstationquote:Op zondag 5 maart 2006 23:43 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Dat kan niet want zondag zijn de winkels dicht!
Onder een steen jaquote:Op zondag 5 maart 2006 23:43 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Dat kan niet want zondag zijn de winkels dicht!
Negatief rolletje waarop d.m.v. licht-inval foto's kunnen worden "Opgeslagen"quote:
wie zegt er dat ik met dr wil msnen?quote:Op zondag 5 maart 2006 23:49 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja, voeg nog maar snel een "" toe, straks wil ze niet met je MsNuh!
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:49 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja, voeg nog maar snel een "" toe, straks wil ze niet met je MsNuh!
jup, k verdien dan 13,80 p/uquote:Op zondag 5 maart 2006 23:41 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Op zondagen krijg ik meer betaald dan een doordeweekse dag
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |