Ik ga d'r binnenkort maar een keer zelf bekijken.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:53 schreef Pluto_Nium het volgende:
Die ava van PunkGirl daar kan ik echt uren naar kijken![]()
Ik zei nog zo tegen hem "alleen naar vrouwen!"quote:Op zondag 5 maart 2006 22:55 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik had net sjans met dat ding van je
Dribbel_ is per definitie niet leuk, ergo; contradictio in terminis.quote:
*HJ aanreikt.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:00 schreef Janetje het volgende:
Ik wil bier.
Daar heb je me.quote:
Bespeur ik hier enige hypocrisiequote:Op zondag 5 maart 2006 22:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dribbel_ is per definitie niet leuk, ergo; contradictio in terminis.
454 is beter!quote:Op zondag 5 maart 2006 22:59 schreef JDude het volgende:
Wel jammer. Ik vond 444 zo'n mooi topicnummer.
quote:
Go go gadget arms!!!quote:Op zondag 5 maart 2006 23:03 schreef Janetje het volgende:
[..]Je bent mijn held, engel, lieverd ende zo meer..
Heb je zo'n lange arm?
En niet alleen een armquote:Op zondag 5 maart 2006 23:03 schreef Janetje het volgende:Je bent mijn held, engel, lieverd ende zo meer..
Heb je zo'n lange arm?
quote:
Oké, dat was ook wel een erg foute opmerkingquote:Op zondag 5 maart 2006 23:05 schreef Janetje het volgende:Nou als die van jou tot Ierland reikt heb ik medelijden met je
![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:53 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Die ava van PunkGirl daar kan ik echt uren naar kijken![]()
het is een hondquote:Op zondag 5 maart 2006 22:54 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Of hoe heet ze
met dat blije konijntje![]()
De film was gayquote:Op zondag 5 maart 2006 23:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
tum tudum tudum... inspector gadget! [afbeelding]
ik heb de film nog in de bioscoop gezien! [afbeelding]
Er staat toch echt boven 'accepteer mijn glitterkonijn'quote:
Zó erg is'ie toch ook weer niet?quote:
zie jij glitters HM!?!??quote:Op zondag 5 maart 2006 23:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Er staat toch echt boven 'accepteer mijn glitterkonijn'
én het plaatje heet "glitterkonijn.gif"quote:Op zondag 5 maart 2006 23:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Er staat toch echt boven 'accepteer mijn glitterkonijn'
Ach houd je bek stom wijf, misschien staan de glitters uit.quote:
Bitchfight!quote:Op zondag 5 maart 2006 23:15 schreef Janetje het volgende:
Ach houd je bek stom wijf, misschien staan de glitters uit.
dr is nu een nieuwe tekenfilmserie op tv!quote:Op zondag 5 maart 2006 23:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De film was gay. De tekenfilmversie was waaay toffer
.
Hoer, ik hoop dat je daar eenzaam zult stervenquote:Op zondag 5 maart 2006 23:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach houd je bek stom wijf, misschien staan de glitters uit.
gadgetini'squote:Op zondag 5 maart 2006 23:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dr is nu een nieuwe tekenfilmserie op tv!
die zuigt echt hard! de oude was veel toffer!
Dat moet lukken.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:16 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Hoer, ik hoop dat je daar eenzaam zult sterven
tuut tuut tuut met de groeten vanquote:Op zondag 5 maart 2006 23:18 schreef mcDavid het volgende:
al die vuige taal hier, het is hoog tijd dat ik naar bed ga!
truste
Trustequote:Op zondag 5 maart 2006 23:18 schreef mcDavid het volgende:
al die vuige taal hier, het is hoog tijd dat ik naar bed ga!
truste
Ohja, minirobotthingies enzoquote:
.. Andre van Duin.quote:
ik keek vroeger veul liever naar foofurquote:Op zondag 5 maart 2006 23:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ohja, minirobotthingies enzo.
Penny hoort gewoon alles alleen op te lossen, met de hond van d'r.
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:24 schreef Janetje het volgende:
.. voor nu lekker slapen.. en morgen gezond weer op..
Ik niet.
Ach ik dacht.. als we toch ouwe quotes gaan oprakelen..quote:
Niet slapen of niet gezond weer op?quote:Op zondag 5 maart 2006 23:24 schreef Janetje het volgende:
.. voor nu lekker slapen.. en morgen gezond weer op..
Ik niet.
Slapen ga ik pas over 25 minuten, anders is het zo zonde van mn geld.quote:
Goed punt.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:27 schreef Janetje het volgende:
Slapen ga ik pas over 25 minuten, anders is het zo zonde van mn geld.
ohzoquote:Op zondag 5 maart 2006 23:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach ik dacht.. als we toch ouwe quotes gaan oprakelen..
Moe, check.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Goed punt.
Ik ga wel een keer als ik moe word, of hier iedereen weg is en er niks meer op TV is, ofzo.
Ik heb te lang uitgeslapen denk ik.quote:
quote:
Ruilen? Ik wil ook best wel eens wat van Ierland zien!quote:Op zondag 5 maart 2006 23:33 schreef Janetje het volgende:Ga me een beetje fucking jaloers zitten maken zeg..
Is goed. Wil ik jouw bed, ok?quote:Op zondag 5 maart 2006 23:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Ruilen? Ik wil ook best wel eens wat van Ierland zien!
Ik kan me niet meer herinneren wat dat isquote:Op zondag 5 maart 2006 23:24 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ik keek vroeger veul liever naar foofur
Ja maar dan ben ik in Ierland, dat schiet ook niet opquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik in Ierland, dat schiet ook niet op.
Waar zie je me voor aan?quote:Op zondag 5 maart 2006 23:40 schreef Janetje het volgende:Ach ik ga sowieso meteen in coma als ik op een goed bed terecht kom..
Oh wach..![]()
quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer herinneren wat dat is.
Maar ik ben dan ook een ramp met namen.
Hmm, goed punt.quote:
Ohja!quote:
Vroegah was het volgens mij wel wat drukker...quote:
Je laat me hier helemaal alleen achter?quote:
Hai... ook zo'n schandalig weekend gehad of viel het meequote:
Dat hangt van je definitie van schandalig af.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Hai... ook zo'n schandalig weekend gehad of viel het mee?
Mag je zelf invullenquote:Op maandag 6 maart 2006 09:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat hangt van je definitie van schandalig af..
Jah.. zo ging het zaterdagavond ook...quote:Op maandag 6 maart 2006 09:57 schreef wolfrolf het volgende:
bierbierbierbierbierbierbier
Vertragingen en overvolle treinen?quote:Op maandag 6 maart 2006 10:14 schreef nyny83 het volgende:
Goeiedaaag allemaal. Wat hou ik toch van het OV![]()
Nope, ik was zowaar op tijd vanochtend.quote:
ik niet, was een half uur later dan gepland. De gebruikelijke vertraging dusquote:Op maandag 6 maart 2006 10:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nope, ik was zowaar op tijd vanochtend.
ghehe, 95 filesquote:Op maandag 6 maart 2006 11:17 schreef mcDavid het volgende:
ach, de auto was ook niet alles vanochtend, als ik de radio mag geloven!
lekker. Ga je weer voor het kwartet?quote:Op maandag 6 maart 2006 11:23 schreef Misstique het volgende:
Kroketten.
gelukkig maar, anders zou ik het toch mooi verpest hebben.quote:
Mwah, ik begin maar eens met een ouderwetsch Brood-ontbijt, lijkt me.quote:
toch maar wel he!quote:Op maandag 6 maart 2006 11:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Mwah, ik begin maar eens met een ouderwetsch Brood-ontbijt, lijkt me.
Ohja. Mogguh! Mt. Eenieder.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:27 schreef Misstique het volgende:
JD.
Welja, schop de slowchats maar naar onderquote:Op maandag 6 maart 2006 11:06 schreef kLowJow het volgende:
Zojuist is er op het forum een nieuw topictype bijgekomen: "Centraal topic". Deze topics krijgen hun eigen plaatsje in de topiclists van de verschillende fora, en vind je net boven de slotjes met een [afbeelding] of [afbeelding] als icoon.
De bedoeling hiervan is de centrale en slowchat topics te scheiden van de overige topics, om zo de leesbaarheid van de topiclists te verbeteren.
Goed initiatief.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:32 schreef Snakey het volgende:
Jullie staan centraal vanaf nu, zie hier. Nieuw topictype![]()
Zoals het hoort!quote:Op maandag 6 maart 2006 11:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Welja, schop de slowchats maar naar onder.
En als er een nieuw deel wordt geopend? Dan moet een mod dat weer als centraal aanvinken?quote:
Inderdaad. Dat betekent dus dat jullie wat minder snel moeten posten, anders raken de mods overwerkt.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:36 schreef JDude het volgende:
[..]
En als er een nieuw deel wordt geopend? Dan moet een mod dat weer als centraal aanvinken?
Het is net zoveel moeite als een slotje plaatsen.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:36 schreef JDude het volgende:
[..]
En als er een nieuw deel wordt geopend? Dan moet een mod dat weer als centraal aanvinken?
We zullen eens bijhouden na hoeveel posts jullie het doorhebben, de volgende topicsquote:Op maandag 6 maart 2006 11:38 schreef Snakey het volgende:
Het is net zoveel moeite als een slotje plaatsen.![]()
Ik moet maar gewoon wat vaker BeFfenquote:Op maandag 6 maart 2006 11:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is net zoveel moeite als een slotje plaatsen.![]()
Nee... dat schoot helemaal niet op zegquote:Op maandag 6 maart 2006 11:17 schreef mcDavid het volgende:
ach, de auto was ook niet alles vanochtend, als ik de radio mag geloven!
We zijn blij dat fok! een beetje loopt de laatste tijd dus we posten maar ff flink in die tijd dat et werkquote:Op maandag 6 maart 2006 11:37 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat betekent dus dat jullie wat minder snel moeten posten, anders raken de mods overwerkt.
Laten we er weddenschappen op zetten. En de volgende commentaren:quote:Op maandag 6 maart 2006 11:40 schreef JDude het volgende:
[..]
We zullen eens bijhouden na hoeveel posts jullie het doorhebben, de volgende topics
En na 50 strafpunten een kratje bier voor de BeF-ers.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:42 schreef Snakey het volgende:
Laten we er weddenschappen op zetten. En de volgende commentaren:
[knip]
![]()
En dan expres alleen maar 's nachts nieuwe topics openenquote:Op maandag 6 maart 2006 11:45 schreef JDude het volgende:
[..]
En na 50 strafpunten een kratje bier voor de BeF-ers.
Pfff.... Niet normaal zegquote:Op maandag 6 maart 2006 11:45 schreef JDude het volgende:
Nog 270 posts, dan ben ik ook 1 van die idioten die de 10.000 is gepasseerd!
Ja, sommige idioten haal ik nooit meer inquote:
wees er maar trots opquote:Op maandag 6 maart 2006 11:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, sommige idioten haal ik nooit meer in
Maar 10.000 is een leuke mijlpaal alvast.
quote:
En als er nog een paar honderd newbies bijkomen hoor ik ook eindelijk eens bij de oudste helftquote:Op maandag 6 maart 2006 11:54 schreef JDude het volgende:
Maar 10.000 is een leuke mijlpaal alvast.
ja als je de 10000 gepasseerd bent dan heb je geen leven meer maar is er nog een weg terug,quote:
Mee eens.... mijn posts stammen vooral uit een aantal jaren terug toen de nachtbar en VV er nog warenquote:Op maandag 6 maart 2006 11:57 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja als je de 10000 gepasseerd bent dan heb je geen leven meer maar is er nog een weg terug,
als je laten we zeggen de 30000 voorbij bent dan ben je gewoon verloren
pfff je zit gewoon boven de 60000quote:Op maandag 6 maart 2006 11:56 schreef JDude het volgende:
[..]
En als er nog een paar honderd newbies bijkomen hoor ik ook eindelijk eens bij de oudste helft
je bent en blijft gewoon een SC slet dusquote:Op maandag 6 maart 2006 11:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Mee eens.... mijn posts stammen vooral uit een aantal jaren terug toen de nachtbar en VV er nog waren
Correct... die tijd was alleen wel erg extreem. Had ik soms 1000 posts in een weekendquote:Op maandag 6 maart 2006 11:59 schreef killswitch het volgende:
[..]
je bent en blijft gewoon een SC slet dus
De user-ID's zijn de 140.000 al ruim gepasseerd!quote:
ah van die topics in 20 min enzoquote:Op maandag 6 maart 2006 12:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Correct... die tijd was alleen wel erg extreem. Had ik soms 1000 posts in een weekend
*zachtjes huilt
ja maar 60000 is een mooi rond getal waar ik nog onder zitquote:Op maandag 6 maart 2006 12:03 schreef JDude het volgende:
[..]
De user-ID's zijn de 140.000 al ruim gepasseerd!
Jah.... dat soort werkquote:
[BeF] had ook ooit zo'n periode. Maar toen vond ik er geen zak aanquote:
Jah ik ook... alhoewel ik nu op stage wel weer hard gaquote:Op maandag 6 maart 2006 12:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja maar 60000 is een mooi rond getal waar ik nog onder zit
Nee.... het is dan erg slecht te volgen vanaf werk of stagequote:Op maandag 6 maart 2006 12:06 schreef JDude het volgende:
[..]
[BeF] had ook ooit zo'n periode. Maar toen vond ik er geen zak aan.
nee maar dan is het ook alleen maar posten om het posten en daar is idd bar weinig aanquote:Op maandag 6 maart 2006 12:06 schreef JDude het volgende:
[..]
[BeF] had ook ooit zo'n periode. Maar toen vond ik er geen zak aan.
Mooi was die tijdquote:Op maandag 6 maart 2006 12:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah.... dat soort werk. Maargoed was wel tof met users als otherside / neggix enzo
Jah... echt schitterend. Toen was er echt nog goeie humor te vinden op fok! Nog wel hoor... maar minder. En Neggix en ik bekogelde elkaar met (scherpe) opmerkingen... soms uren langquote:
Eigenlijk vind ik de keuze wel logisch. Ik stoor me er niet zo aan. Laat die bagger maar onderin staanquote:Op maandag 6 maart 2006 12:12 schreef mcDavid het volgende:
Centrale topics onderaan?
stem voor centrale/SC topics bovenaan!
wel even wennen hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 12:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik de keuze wel logisch. Ik stoor me er niet zo aan. Laat die bagger maar onderin staan. Dan scroll ik ff naar benede en heb ik et ook
En dan eerst een pagina naar beneden scrollen voor je de nieuwe topics kan zien?quote:Op maandag 6 maart 2006 12:12 schreef mcDavid het volgende:
Centrale topics onderaan?
stem voor centrale/SC topics bovenaan!
Jah ok.... het is even wennen. Op het moment dat je een topic aanmaakt wat begint met [bef] dan komt het vanzelf onderin te staan of hoe is dit technisch gezien gedaan ?!quote:
Jup... seems ok to me tooquote:Op maandag 6 maart 2006 12:16 schreef Litso het volgende:
[..]
Idd, voor iedereen denk ik wel maar ik ben er wel blij mee
Of meng ze gewoon weer door de rest van de topics heen, zo met die nieuwe (overigens lelijke) icons vallen ze toch wel genoeg op!quote:Op maandag 6 maart 2006 12:15 schreef Litso het volgende:
[..]
En dan eerst een pagina naar beneden scrollen voor je de nieuwe topics kan zien?
Mooi niet
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Op het moment dat je een topic aanmaakt wat begint met [bef] dan komt het vanzelf onderin te staan of hoe is dit technisch gezien gedaan ?!![]()
Of niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Of meng ze gewoon weer door de rest van de topics heen, zo met die nieuwe (overigens lelijke) icons vallen ze toch wel genoeg op!
Net als dat er ooit een Stagiairs-reeks was. Op gegeven moment was het gemiddelde daar ongeveer 1 woord per post en toen heb ik 'm als newbiemod maar de nek omgedraaidquote:Op maandag 6 maart 2006 12:09 schreef killswitch het volgende:
nee maar dan is het ook alleen maar posten om het posten en daar is idd bar weinig aan
Neuh, dat moeten de mods handmatig doen. Wordt nog leuk 's nachts.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:16 schreef jackson het volgende:
Jah ok.... het is even wennen. Op het moment dat je een topic aanmaakt wat begint met [bef] dan komt het vanzelf onderin te staan of hoe is dit technisch gezien gedaan ?!![]()
fijn, dat wordt dus 1 grote janboel, met topics die over het hoofd worden gezien en dan ineens weer bovenaan staan enzo...quote:Op maandag 6 maart 2006 12:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Neuh, dat moeten de mods handmatig doen. Wordt nog leuk 's nachts.
Jah... ik snap het ook niet hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 12:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
fijn, dat wordt dus 1 grote janboel, met topics die over het hoofd worden gezien en dan ineens weer bovenaan staan enzo...
Dat is dus het probleem, verzin maar eens een 'goede' oplossing.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah... ik snap het ook niet hoor. Verzin dan een goeie oplossing. Gewoon een subforum met slowchat. Mods vinden die die reeksen wel tof vinden. Je hebt relatief weinig slowchat topics in onzin dus het is goed te doen
Of je doet slowchat voor het hele forum gewoon
Of je gebruikt gewoon je MyATquote:Op maandag 6 maart 2006 12:34 schreef mcDavid het volgende:weet je wat ik doe?
ik sloop alle subfora uit de AT behalve ONZ, dan staat BeF daar toch weer mooi bovenaan!
daar zie ik nieuwe ONZ topics niet in!quote:
Jah... ik had er net 1quote:Op maandag 6 maart 2006 12:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, verzin maar eens een 'goede' oplossing.
Die gebruik ik alleen maar op stagequote:
Gewoon weer slowchat als subforumquote:
Och, SC was nog niet zo erg als IED.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Gewoon weer slowchat als subforum
(ja... sla me maar)
Zo is het ook weerquote:
Ik heb vandaag ff geen pauze. Vanmiddag met auto even langs garagequote:
Ik moet wel even pauze hebben, wil ik mij hier even laten zienquote:Op maandag 6 maart 2006 12:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ff geen pauze. Vanmiddag met auto even langs garage
Hmmjah... ach stage voor mij. Rustig aan dus enzoquote:Op maandag 6 maart 2006 12:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik moet wel even pauze hebben, wil ik mij hier even laten zien
Ik heb voornamlijk werk waarbij ik niet achter een pc zit, momenteel...quote:Op maandag 6 maart 2006 12:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmmjah... ach stage voor mij. Rustig aan dus enzo
Heb je niets beters te doen???quote:Op maandag 6 maart 2006 12:50 schreef Stofje het volgende:
Hoelaat gaan Chowi en DeLeider neuken? Place your bets:
Ik gok op a) of f)quote:Op maandag 6 maart 2006 12:50 schreef Stofje het volgende:
a) Eén van de twee komt niet opdagen
b) Er wordt helemaal niet geneukt, nooit niet
c) Dit is een vriendelijke date, neuken komt binnenkort nog wel
d) Vanavond. De klik, de spanning, pats, boem
e) Binnen 3 uur
f) Chowi grijpt DeLeider direct in z'n kruis en binnen 10 minuten neuken ze, binnen een half uur neemt DeLeider de trein terug naar Rotterdam
g) Iets anders.
Het houdt je wel bezig, of niet?quote:Op maandag 6 maart 2006 12:50 schreef Stofje het volgende:
blabla
g) namelijk: als f) maar dan respectievelijk binnen 1 minuut en binnen 5 minutenquote:Op maandag 6 maart 2006 12:50 schreef Stofje het volgende:
e) Binnen 3 uur
f) Chowi grijpt DeLeider direct in z'n kruis en binnen 10 minuten neuken ze, binnen een half uur neemt DeLeider de trein terug naar Rotterdam
g) Iets anders.
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 6 maart 2006 12:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij hebt al eens met Chowi een date gehad??
Polls? Jeez, wat een overtrokken reacties van de mevrouwen hierquote:Op maandag 6 maart 2006 12:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vast alles is beter dan dit soort polls
Khad mn hotmail niet meer open staan, nu welquote:Op maandag 6 maart 2006 12:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Geef jij eens antwoord op je mail![]()
Ik verwar je met iemand anders geloof ik, laat maarquote:Op maandag 6 maart 2006 12:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoezo? Wanneer ben ik er eerder over begonnen?
Kom je weer niet aan de beurt, zijn ze opeens 'schattig'.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
Polls? Jeez, wat een overtrokken reacties van de mevrouwen hier. Jullie zijn schattig
![]()
Ben ik gewoon naar de wc gevlucht om jou nog een antwoord te sturen, moet ik nog zeggen dat ze mail heeftquote:Op maandag 6 maart 2006 12:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Khad mn hotmail niet meer open staan, nu wel
Dat heb ik vandaag al eerder gehoordquote:Op maandag 6 maart 2006 12:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
Polls? Jeez, wat een overtrokken reacties van de mevrouwen hier. Jullie zijn schattig
![]()
ey!quote:Op maandag 6 maart 2006 12:57 schreef killswitch het volgende:
sow, alle boodschappen ook weer in huis
Zolang ik haar niet gemeet heb kan ik dat dus niet weten. En tot die tijd blijf ik virtueel verliefd op Ch.quote:
You've got mailquote:Op maandag 6 maart 2006 12:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ben ik gewoon naar de wc gevlucht om jou nog een antwoord te sturen, moet ik nog zeggen dat ze mail heeft
Dat was sarcasme. Als je m'n postgedrag een béétje zou volgen, zou je "schattig" in deze context lezen als: "Wat zijn jullie een stelletje kuthoeren! Zeikerds!"quote:Op maandag 6 maart 2006 12:56 schreef Litso het volgende:
[..]
Kom je weer niet aan de beurt, zijn ze opeens 'schattig'.
Jaaja
Je bent niet de enigequote:Op maandag 6 maart 2006 12:59 schreef Litso het volgende:
[..]
Zolang ik haar niet gemeet heb kan ik dat dus niet weten. En tot die tijd blijf ik virtueel verliefd op Ch.
Zeg gewoon waar het voor staat, watjequote:Op maandag 6 maart 2006 13:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat was sarcasme. Als je m'n postgedrag een béétje zou volgen, zou je "schattig" in deze context lezen als: "Wat zijn jullie een stelletje kuthoeren! Zeikerds!"
Maar als je dat zegt, dan is dat meteen ongenuanceerde kritiek en krijg je de wind van voren. Vandaar "schattig".
Ik vind jou ook schattig als je zo reageertquote:Op maandag 6 maart 2006 13:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat was sarcasme. Als je m'n postgedrag een béétje zou volgen, zou je "schattig" in deze context lezen als: "Wat zijn jullie een stelletje kuthoeren! Zeikerds!"
Maar als je dat zegt, dan is dat meteen ongenuanceerde kritiek en krijg je de wind van voren. Vandaar "schattig".
Ik word zo verdrietig van zulke postsquote:Op maandag 6 maart 2006 13:01 schreef Litso het volgende:
[..]
En op jou ben ik alleen maar verliefder geworden
Dat is wederzijdsquote:Op maandag 6 maart 2006 13:01 schreef Litso het volgende:
[..]
ow maar dan begrijp jij dus ook perfect wat users bedoelen met "die en die mod is tof"quote:Op maandag 6 maart 2006 13:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
IK BEN GEWOON EEN ONZEKER HOOPJE MENS ZONDER ZELFRESPECT EN ZELFMOORDNEIGINGEN EN DAT IS JOUW SCHULD!quote:Op maandag 6 maart 2006 13:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik vind jou ook schattig als je zo reageert![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 13:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
ow maar dan begrijp jij dus ook perfect wat users bedoelen met "die en die mod is tof"
je bent verliefd op meerdere vrouwen hier ja?quote:Op maandag 6 maart 2006 13:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Je doet me trouwens denken aan een achternicht van me. Qua uiterlijk.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is wederzijds![]()
En je krulletjes zijn gewoon kjoet, ongeacht wat anderen zeggen![]()
A.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:50 schreef Stofje het volgende:
e) Binnen 3 uur
g) Iets anders.
Vooral op Chowi. Maar ook op Misstique. En VM vind ik ook heel lief, maar bovenal ben ik haar sexspeeltje.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
je bent verliefd op meerdere vrouwen hier ja?
kijk nu trek je het meteen weer in het negatieve hequote:
De sex is voor mijquote:Op maandag 6 maart 2006 13:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Vooral op Chowi. Maar ook op Misstique. En VM vind ik ook heel lief, maar bovenal ben ik haar sexspeeltje.
En zelfs Tallie vind ik soms best okay.
Nope.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Je doet me trouwens denken aan een achternicht van me. Qua uiterlijk.
Toevallig gerelateerd aan de familie Lavooij te Den Haag?
Als!! Want nu niet wil zeggen dat je Stofje tof vindt natuurlijk... Of verklap ik nu weer de boel??quote:Op maandag 6 maart 2006 13:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
kijk nu trek je het meteen weer in het negatieve he
ik wou alleen maar illustreren dat wij users er niet om heen draaien en dingen gewoon recht voor de raap zeggen, dus als ik zeg dat je tof bent dan ben je dat ook, punt.
nou om eerlijk te zijn vind ik stofje best een toffe mod eigenlijkquote:Op maandag 6 maart 2006 13:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als!! Want nu niet wil zeggen dat je Stofje tof vindt natuurlijk... Of verklap ik nu weer de boel??
* Vikingsmeisje schuift langzaam haar schouder wat weg zodat Litso tegen haar borst zitquote:
stel in dat je 301 posts per pagina ziet, zit je altijd op de goede paginaquote:Op maandag 6 maart 2006 13:08 schreef mcDavid het volgende:
als we toch bezig zijn, wil ik ook gelijk een functie in de SC topics, dat het hele topic knalrood wordt als je op de één na laatste pagina loopt te F5en
nee.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
stel in dat je 301 posts per pagina ziet, zit je altijd op de goede pagina
Dan is dat misverstand voor nu ook even verdwenen!!quote:Op maandag 6 maart 2006 13:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
nou om eerlijk te zijn vind ik stofje best een toffe mod eigenlijk
Ik zie hier geen causaal verband..quote:Op maandag 6 maart 2006 13:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
IK BEN GEWOON EEN ONZEKER HOOPJE MENS ZONDER ZELFRESPECT EN ZELFMOORDNEIGINGEN EN DAT IS JOUW SCHULD!
Want je bent lief.
GGT is de andere kant opquote:Op maandag 6 maart 2006 13:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
* Vikingsmeisje schuift langzaam haar schouder wat weg zodat Litso tegen haar borst zit
Eensch.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
nou om eerlijk te zijn vind ik stofje best een toffe mod eigenlijk
Gelukkig heeft Lupa er een heul mooi alternatief voor gemaakt.quote:
Haar ervaringen vind ik niet zo interessant... die van mij zijn veel leukerquote:Op maandag 6 maart 2006 13:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Lupa er een heul mooi alternatief voor gemaakt.
Tuuk wel!! Dat zeg ik echt niet tegen/over iedereen!quote:Op maandag 6 maart 2006 13:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat zegt vrij weinig, als jij dat zegt!
Je vergeet iets.. ik zit hier voor en door jou!!!quote:Op maandag 6 maart 2006 13:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
ow wacht natuurlijk, daarom zitten jij en Mt hier
wel als ze blauw zijnquote:Op maandag 6 maart 2006 13:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tuuk wel!! Dat zeg ik echt niet tegen/over iedereen!
kloptquote:Op maandag 6 maart 2006 13:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Alleen tegen modjes en FA'tjesquote:Op maandag 6 maart 2006 13:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
GMTAquote:Op maandag 6 maart 2006 13:14 schreef killswitch het volgende:
[..]
klopt
ze moeten toch minimaal blauw zijn
Dat is níet waar!! Toevallig zijn de ONZ mods tof. En Litso.quote:
maar sinds ggt dicht is zitten jullie hier wel veel meerquote:Op maandag 6 maart 2006 13:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je vergeet iets.. ik zit hier voor en door jou!!!
Maar ja, de liefde komt van één kant begrijp ik??
Ik zat hier toen al redelijk veel hoor, skeet, maar ach.. dat heeft dus geen indruk gemaaktquote:Op maandag 6 maart 2006 13:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
maar sinds ggt dicht is zitten jullie hier wel veel meer
en de rest van de crew niet begrijp ik hier uit?quote:Op maandag 6 maart 2006 13:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is níet waar!! Toevallig zijn de ONZ mods tof. En Litso..
quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 13:14 schreef killswitch het volgende:
[..]
klopt
ze moeten toch minimaal blauw zijn
je hebt wel een reputatie zegquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 13:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik zat hier toen al redelijk veel hoor, skeet, maar ach.. dat heeft dus geen indruk gemaakt
tis nou ook niet bepaald of ze moeite doet om het stiekem te doen ofzo hequote:Op maandag 6 maart 2006 13:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
[..]
je hebt wel een reputatie zeg
werksequote:Op maandag 6 maart 2006 13:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
EINDELIJK!!!
![]()
![]()
*gaat nu op zoek naar wat werk, pauze is om
Klopt. Niks mis met een beetje inlikken.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
tis nou ook niet bepaald of ze moeite doet om het stiekem te doen ofzo he
Wat wil je met van die posts als "en een kusje voor alle blauwen!quote:Op maandag 6 maart 2006 13:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
[..]
je hebt wel een reputatie zeg
quote:Op maandag 6 maart 2006 13:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klopt. Niks mis met een beetje inlikken.![]()
mooi, binnenkort ben ik hoofd van je doelgroep.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klopt. Niks mis met een beetje inlikken..
Dream on.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
mooi, binnenkort ben ik hoofd van je doelgroep.
Ik heb geen plannen/dromen om Fok! over te nemen.quote:
zo bedoelde ik hem nietquote:Op maandag 6 maart 2006 13:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb geen plannen/dromen om Fok! over te nemen..
Dan moet je duidelijker zijn. Je maakt het me nu wel erg makkelijk namelijk.quote:
sowwyquote:Op maandag 6 maart 2006 13:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan moet je duidelijker zijn. Je maakt het me nu wel erg makkelijk namelijk..
Better luck next time.quote:
kusje terugquote:Op maandag 6 maart 2006 13:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Een kusje voor KS!! En alle andere niet-blauwen!!!!
Je voelt je geïntimideerd. Begrijpelijk.quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 13:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Een kusje voor KS!! En alle andere niet-blauwen!!!!
Peace mên!quote:Op maandag 6 maart 2006 13:38 schreef JDude het volgende:
Stelletje hippies!
free love baby, free lovequote:Op maandag 6 maart 2006 13:38 schreef JDude het volgende:
Stelletje hippies!
Wat moet ik vandaag nou op het station?quote:Op maandag 6 maart 2006 13:43 schreef Litso het volgende:
Is 'ie al bijna vol?
Dan kan ik de nieuwe op Centraal zetten!
voel je je ook een keer nuttigquote:Op maandag 6 maart 2006 13:43 schreef Litso het volgende:
Is 'ie al bijna vol?
Dan kan ik de nieuwe op Centraal zetten!
Ik hoop inderdaad voor DL dat 'ie niet hoeft te betalen!quote:
Een trein koppen?quote:Op maandag 6 maart 2006 13:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat moet ik vandaag nou op het station?
Goed plan!quote:
quote:NOS-TT P751
Breda - Roosendaal/Lage Zwaluwe
In verband met een aanrijding rijden er geen treinen
tussen Breda en Roosendaal en tussen Breda en
Lage Zwaluwe.
Doorgaande reizigers tussen Breda en Rotterdam wordt
aangeraden via Utrecht te reizen.
waneer is die meet nou eigenlijk, hij was al een keer verschoven nammelijkquote:Op maandag 6 maart 2006 13:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik hoop inderdaad voor DL dat 'ie niet hoeft te betalen!
Een spelfout uit een TT halen?quote:Op maandag 6 maart 2006 13:45 schreef Litso het volgende:
Ik heb anders in SES net ook al wat moeten doen hoor!
Kijken of je eerder verhongert dan dat de trein er weer is.quote:
Zal wel weer bij L. op zolder zijnquote:Op maandag 6 maart 2006 13:48 schreef killswitch het volgende:
waneer is die meet nou eigenlijk, hij was al een keer verschoven nammelijk
Dat weet jij vast beter dan ik.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:49 schreef killswitch het volgende:
wat is er mis met der slaapkamer?
volgende week vrijdag, Delft!quote:Op maandag 6 maart 2006 13:48 schreef killswitch het volgende:
[..]
waneer is die meet nou eigenlijk, hij was al een keer verschoven nammelijk
"je huiswerk maak je maar zelf" onder ctrl-v en dan continu slotjes zetten dusquote:Op maandag 6 maart 2006 13:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat heeft Renesite gedaan
Ik heb de huiswerktopics gedaan
en terechtquote:Op maandag 6 maart 2006 13:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
"je huiswerk maak je maar zelf" onder ctrl-v en dan continu slotjes zetten dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |