Nee maar Femme heeft er een besteld.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:23 schreef longinus het volgende:
Heb ik wat gemist of heeft Danny een nieuwe auto gekocht.
Nog meer kloonkansquote:Op maandag 6 maart 2006 13:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Google is een toffe kandidaat.
Dan kan je mooi met je Google Account inloggen. En dan kan er een search gaan komen.
Er is al een search, alleen jij kan er niet bij.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Google is een toffe kandidaat.
Dan kan je mooi met je Google Account inloggen. En dan kan er een search gaan komen.
Dan moeten we Donner en tha gang eerst leren hoe het moetquote:Op maandag 6 maart 2006 13:22 schreef ScienceFriction het volgende:
De PvdA gaat Fok! overnemen om Fok! een "sociaal gezicht" te geven...
Praat voor jezelfquote:Op maandag 6 maart 2006 13:40 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ons overnemen? Wij nemen de rest over
Zie het steun Danny topicquote:Op maandag 6 maart 2006 14:10 schreef ThE_ED het volgende:
Wat voor merchandise zou er eigenlijk komen? Geen hetepoepshirts lijkt me?
Ik denk een sleutelhanger, diverse piercingssets, een eigen tattoo persoon die van die toffe tribals maakt met FOK er in verwerkt. Ik denk een eigen kledinglijn voor Knorretje, Danny zijn eigen golfclub, Yvonne haar eigen biermerk enzoquote:Op maandag 6 maart 2006 14:10 schreef ThE_ED het volgende:
Wat voor merchandise zou er eigenlijk komen? Geen hetepoepshirts lijkt me?
iets in leer zeker?quote:Op maandag 6 maart 2006 14:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik denk een eigen kledinglijn voor Knorretje
Oh, dacht een beetje Wendy van Dijk look-a-like.quote:
nou zegquote:Op maandag 6 maart 2006 13:37 schreef Roöaän het volgende:
Er is al een search, alleen jij kan er niet bij.
En dat vertel je me nu pasquote:Op maandag 6 maart 2006 13:37 schreef Roöaän het volgende:
[..]
Er is al een search, alleen jij kan er niet bij.
Ok. ik neem Fok! wel weer over.quote:
Dan is het goedquote:Op maandag 6 maart 2006 14:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ok. ik neem Fok! wel weer over.![]()
nou zegquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 14:24 schreef SeLang het volgende:
Het keldertje wordt verkocht aan een betaalde pr0n site.
En PUB wordt verkocht aan martijn.org
Betaalde abbo's voor users met twee maal een 0 in hun nick aanmaaktquote:
Joh..quote:Op maandag 6 maart 2006 14:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik denk dat we worden overgenomen door tubgirl :S
dan krijgen we nog meer mensen die de park gaan checkenquote:Op maandag 6 maart 2006 14:35 schreef Bupatih het volgende:
De overheid.
Als Verdonk 10 miljoen uittrekt om de &-campagne te starten, zijn ze ook bereid om zoveel geld te pompen in een al bestaand forum waarin allerlei verschillende (sub)culturen door elkaar lopen.
*Jambers stem* Dit is Sebasser.. Overdags een nette kantoorklerk, maar 's avonds als de schemering valt over het Nederlandsche [insert woonplaats], komen de speeltjes uit de kast en transformeert bij in een leipekuisheidsgordelhatendevrouwmenquote:Op maandag 6 maart 2006 14:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
nou zeg
ik ben anders Overdags een Kerel..
Maar snachts ben ik een leipekuisheidsgordelhatendevrouwmens ..
quote:Op maandag 6 maart 2006 14:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
*Jambers stem* Dit is Sebasser.. Overdags een nette kantoorklerk, maar 's avonds als de schemering valt over het Nederlandsche [insert woonplaats], komen de speeltjes uit de kast en transformeert bij in een leipekuisheidsgordelhatendevrouwmen
preciesquote:Op maandag 6 maart 2006 14:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
*Jambers stem* Dit is Sebasser.. Overdags een nette kantoorklerk, maar 's avonds als de schemering valt over het Nederlandsche [insert woonplaats], komen de speeltjes uit de kast en transformeert bij in een leipekuisheidsgordelhatendevrouwmen
Mannee kan wel inpakken danquote:Op maandag 6 maart 2006 14:35 schreef Bupatih het volgende:
Als Verdonk 10 miljoen uittrekt om de &-campagne te starten, zijn ze ook bereid om zoveel geld te pompen in een al bestaand forum waarin allerlei verschillende (sub)culturen door elkaar lopen.
Aanmaakt dus niet al hebben?quote:Op maandag 6 maart 2006 14:28 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Betaalde abbo's voor users met twee maal een 0 in hun nick aanmaakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |