quote:Op zondag 5 maart 2006 22:45 schreef Gamedemon het volgende:
Thomper Girlmore Girls is een meidenserie...
Ontkenners.quote:
* Sharkdoggie zet HD-player aan en gaat meteen naar de juiste scene.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:43 schreef Retuobak het volgende:
Dat verknippen van die ep bij SBS6, wat matig sharkdoggie, ZO hard was die scene toch ook weer niet?
quote:
The O RLY owl doesn't question chuck norrisquote:
Beterquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:48 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
* Sharkdoggie zet HD-player aan en gaat meteen naar de juiste scene.
fijn slaapvoerquote:Op zondag 5 maart 2006 23:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tss, dat ze daarvoor tegenwoordig al gaan knippen.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, ik miste al wat stukjes.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat was niet eens alles.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Tss, dat ze daarvoor tegenwoordig al gaan knippen.
dat ziet er brak uit...quote:Op zondag 5 maart 2006 23:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
FIPOquote:
In de gezelligste, zinvolste, spannendste deel van het forum.quote:
Nog niets gezien.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:04 schreef Fliepke het volgende:
Hmm zien jullie ook een rare banner af en toe
Als iedereen nou gewoon van avatar veranderd...quote:Op maandag 6 maart 2006 00:12 schreef Quack_of_Doom het volgende:
wel eentonig zo
Jij ben uitgesloten van deelname. Net als de nieuwe toekomstige mod, welke net zijn avatar wil veranderen.quote:
Verkeerde avatar.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb echt de hele avond zitten gamen met mn huisgenootjeHeerlijk schieten in Timesplitters 2 en verder 3 uur lang Monkey Target uit Monkey Bal. We halen al 320 punten
He, ik blijf een Nederlander ja.quote:
Warmte kan mijn kachel ook voor zorgen.quote:Op maandag 6 maart 2006 08:41 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jaja, en genieten van die Xbox 360 dat ie zal doen als ie wint
Jaja, maar als je wint ben je zeker ineens helemaal om en vind je de 360 geweldigquote:Op maandag 6 maart 2006 08:47 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Warmte kan mijn kachel ook voor zorgen.
Zeker!quote:Op maandag 6 maart 2006 08:47 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Warmte kan mijn kachel ook voor zorgen.
Idd, maar als ik straks blauw ben dan val ik al weer wat meer op heh, dat scheeldquote:
Vast, net als dat jij het PC gamen afgezworen hebt door die 360quote:Op maandag 6 maart 2006 08:51 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jaja, maar als je wint ben je zeker ineens helemaal om en vind je de 360 geweldig
quote:Op maandag 6 maart 2006 08:56 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Vast, net als dat jij het PC gamen afgezworen hebt door die 360
1987... toen had ik alleen een C64...quote:Op maandag 6 maart 2006 09:04 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Daarom, 1 gaming platform is zoooooo 1987
En idd, zwaar irritant die icoontjes
quote:Op maandag 6 maart 2006 09:11 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]Heel irritant die icoontjes, uit protest werk ik nu anders, met mijn eigen icon links
quote:Op maandag 6 maart 2006 09:14 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding] Ja, als toekomstige mod moet je soms wel met goede ideeën komen. Anders boek je geen vooruitgang![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 09:15 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
[afbeelding] Wanneer wordt het officieel bekened gemaakt?![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 09:22 schreef philipnorth het volgende:
[afbeelding] Maar het wordt wel spannend hoor
quote:Op maandag 6 maart 2006 09:26 schreef disjfa het volgende:
[afbeelding]Het is toch ook gewoon moeilijk om je eigen icoon op te zoeken dus waarom niet lui zijn
quote:Op maandag 6 maart 2006 09:29 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]Tip jonges, gebruik de [limg] tag![]()
![]()
Okay, okay,quote:Op maandag 6 maart 2006 10:19 schreef speknek het volgende:
Ik ben nog nooit beloond voor al die jaren trouwe dienst.
Handige features zijn zo 1999quote:Op maandag 6 maart 2006 10:21 schreef speknek het volgende:
Vroeger kon je trouwens die webicons uitzetten, waarom hebben ze dat nu weggehaald?.
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:12 schreef Laniboekje het volgende:
Ik doe ook maar mee met die prijsvraag, zal mijn broer wel tof vinden mocht ik die XBox winnen.
Oke, mocht mijn broer hem niet willen dan krijg jij hem. Of ik uberhaupt ooit iets win..quote:Op maandag 6 maart 2006 10:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[afbeelding]Ik zou het ook tof vinden
Met nu al 600 reacties wordt die kans steeds kleinerquote:Op maandag 6 maart 2006 10:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oke, mocht mijn broer hem niet willen dan krijg jij hem. Of ik uberhaupt ooit iets win..
![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oke, mocht mijn broer hem niet willen dan krijg jij hem. Of ik uberhaupt ooit iets win..
![]()
Jij staat dan ook niet op de blacklist.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[afbeelding]Tsja ik deed ook altijd aan prijsvragen mee onder het motto : Ik win toch niet maar wat zou het?
vervolgens een stuk of 8 prijsvragen gewonnen op games.fok
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:03 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Jij staat dan ook niet op de blacklist.
Woei, gelukkig post je op je eigen manier waardoor ik het herkenquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Woei, gelukkig post je op je eigen manier waardoor ik het herken
Maar das teveel werkquote:
quote:
Je herkent me aan de manier waarop ik post?!quote:Op maandag 6 maart 2006 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Woei, gelukkig post je op je eigen manier waardoor ik het herken
Tekstquote:Op maandag 6 maart 2006 11:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je herkent me aan de manier waarop ik post?!
![]()
![]()
Je begint de dag altijd hetzelfde zeg maar : Goedemorgen/middag beste/lieve GAM"SCersquote:Op maandag 6 maart 2006 11:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je herkent me aan de manier waarop ik post?!
![]()
![]()
Ik moet onwijs veel copy pasten voor FOK!games natuurlijk, dus dat werkt niet tussendoorquote:Op maandag 6 maart 2006 11:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[afbeelding] 1 keer kopieren en blijven plakken, zo moeilijk is dat niet
Ik hoop dat ze die shit uit GAM latenquote:
Het is omdat een aantal jankzakken geen kliekje heeft waar ze mee mogen posten en dus altijd lopen te zeiken op reeksenquote:Op maandag 6 maart 2006 12:14 schreef Roi het volgende:
Ik snap ook niet waarom ze dat hebben gedaan, het zoeken door de AT gaat niet opeens sneller ofzo
Kutidee, slotjequote:Op maandag 6 maart 2006 12:26 schreef speknek het volgende:
Prima als ze SC reeksen onderaan zetten, die weten de vaste bezoekers toch wel te vinden. Maar hier hebben we Centrale topics regelmatig sticky gemaakt omdat mensen ze juist niet weten te vinden.
Ik vind van niet. Bernie, blijf maar lekker hier. Dat is gezellig.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:43 schreef RaymanNL het volgende:
ik zal afkicken
Dat typte een klasgenoot, hij vindt dat ik van fok moet afkicken![]()
Kijk.. bananen zijn gezond, veel vitamientjes enzo. Maar alleen van een banaan eten wordt je niet per direct gezonder.. bewegen is ook goed. Dusss.. om de mens in beweging te houden zitten er van die draadjes op (die niet lekker zijn), die de mens er dus af gaat pulken (1 voor 1) en zo blijft de mens in beweging. Zijn alle draadjes eraf, dan kan je de banaan opeten en krijg je naast voldoende lichaamsbeweging ook nog eens vitamientjes binnen.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet iemand waarom er in HEMELSNAAM altijd van die vieze draden op een banaan zitten? Ik had er net een in mn mond
Oh mijn God... Wat een theoriequote:Op maandag 6 maart 2006 13:00 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Kijk.. bananen zijn gezond, veel vitamientjes enzo. Maar alleen van een banaan eten wordt je niet per direct gezonder.. bewegen is ook goed. Dusss.. om de mens in beweging te houden zitten er van die draadjes op (die niet lekker zijn), die de mens er dus af gaat pulken (1 voor 1) en zo blijft de mens in beweging. Zijn alle draadjes eraf, dan kan je de banaan opeten en krijg je naast voldoende lichaamsbeweging ook nog eens vitamientjes binnen.
![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 13:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Niks geen theorie, het is gewoon de waarheid.
Maar dan zou achter de PC zitten ook gezond zijnquote:Op maandag 6 maart 2006 13:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Niks geen theorie, het is gewoon de waarheid.
Daar zit weer een nadeel aan. Veel mensen zitten niet ergonomisch achter de pc, hierdoor belasten ze schouders en nek en deze vorm van slechte bewegingen maken is dus niet goed. Overigens zitten mensen vaak ook ziekelijk lang achter een pc, steeds zelfde muisbewegingen maken etc.. Probeer maar eens uren achtereen een banaan te pellen en op te eten, wordt je ook niet lekker van.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dan zou achter de PC zitten ook gezond zijnJe vingers tikken een hoop tekst en je beweegt de muis heen en weer?
De mongolen die een Xbox360 weggeven, zo mongolisch zijn ze dus ook weer niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:15 schreef Xrenity het volgende:
Welke mongool heeft bedacht dat iedereen even die kutavatar gaat gebruiken?
Moet dan iedereen maar zo'n avatar hebben?quote:Op maandag 6 maart 2006 13:18 schreef Laniboekje het volgende:
De mongolen die een Xbox360 weggeven, zo mongolisch zijn ze dus ook weer niet.
Jawelquote:Op maandag 6 maart 2006 13:27 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Moet dan iedereen maar zo'n avatar hebben?
Je kunt er niet eens echt op klikken
Damn girl! Je hebt je antwoorden wel goed klaarstaan vandaagquote:Op maandag 6 maart 2006 13:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Daar zit weer een nadeel aan. Veel mensen zitten niet ergonomisch achter de pc, hierdoor belasten ze schouders en nek en deze vorm van slechte bewegingen maken is dus niet goed. Overigens zitten mensen vaak ook ziekelijk lang achter een pc, steeds zelfde muisbewegingen maken etc.. Probeer maar eens uren achtereen een banaan te pellen en op te eten, wordt je ook niet lekker van.
Zag laatst een filmpje van ze dat ze ook echt aan het optreden waren.. Die gasten zijn in hun land echt helemaal bekend vanwege dat webcamfilmpje.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:20 schreef Tain het volgende:
http://www.googleidol.com/
Filmpje rechtsonder
ohquote:Op maandag 6 maart 2006 13:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
JawelDat werkt wel, ik vraag me af hoe ze dat geflikt hebben
![]()
En dat terwijl ik thuis zit met een hoofd dat op ontploffen staat. Hier kan ik uiteraard een conclusie uittrekken.. dat ik alleen scherp kan nadenken als ik echt fysieke pijn aan mijn hoofd beleef.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Damn girl! Je hebt je antwoorden wel goed klaarstaan vandaag
Dat is de prijsvraag heh, slim bedacht trouwens, want als iemand die meedoet, dat instelt, en rondhuppelt (quote:Op maandag 6 maart 2006 13:31 schreef Xrenity het volgende:
[..]
oh
Nouja, boeiend. Dat de crew er mee loopt, ok, MAAR HET HELE FOKKING FORUM!?![]()
![]()
Zullen ze vast wel wat in de code van het forum hebben aangepastquote:Op maandag 6 maart 2006 13:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
JawelDat werkt wel, ik vraag me af hoe ze dat geflikt hebben
![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 13:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat is de prijsvraag heh, slim bedacht trouwens, want als iemand die meedoet, dat instelt, en rondhuppelt () op het forum, maarkt die gene reclame voor de prijsvraag
Zo doen er heel veel mensen mee
Auwquote:Op maandag 6 maart 2006 13:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
En dat terwijl ik thuis zit met een hoofd dat op ontploffen staat. Hier kan ik uiteraard een conclusie uittrekken.. dat ik alleen scherp kan nadenken als ik echt fysieke pijn aan mijn hoofd beleef.
1 |
Ja slim hequote:Op maandag 6 maart 2006 13:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat is de prijsvraag heh, slim bedacht trouwens, want als iemand die meedoet, dat instelt, en rondhuppelt () op het forum, maarkt die gene reclame voor de prijsvraag
Zo doen er heel veel mensen mee
Gelukkig welquote:Op maandag 6 maart 2006 13:40 schreef mordradead het volgende:
Gelukkig ben ik nog geen mod en kan ik nog net meedoen
niet dat ik win maarja
Jahquote:Op maandag 6 maart 2006 13:43 schreef Xrenity het volgende:
De trouwe Fok!games bezoeker wordt natuurlijk wel weer hard genaait nu.
maarja
Als je binnenkort crew zou worden en je hebt net meegedaan met een prijsvraag kan je sowieso je prijs wel vergetenquote:Op maandag 6 maart 2006 13:40 schreef mordradead het volgende:
Gelukkig ben ik nog geen mod en kan ik nog net meedoen
niet dat ik win maarja
Valt mod op fok! dan ook onder FokGamescrew?quote:Op maandag 6 maart 2006 13:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je binnenkort crew zou worden en je hebt net meegedaan met een prijsvraag kan je sowieso je prijs wel vergeten
Crew == crewquote:Op maandag 6 maart 2006 13:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Valt mod op fok! dan ook onder FokGamescrew?
iddquote:Op maandag 6 maart 2006 13:46 schreef BMH het volgende:
Demente patiënten van een Japans ziekenhuis krijgen nu DSjes met Brain Training voorgeschoteld
Nintendo's nieuwe strategie gaat nog werken ook
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet iemand waarom er in HEMELSNAAM altijd van die vieze draden op een banaan zitten? Ik had er net een in mn mond
Homo'squote:
Whehehe. Dank je Mordraquote:
Ik denk dat ik er bang voor ben, omdat toen ik klein was ik s'nachts wakker werd en er een spin op m'n hoofd zatquote:Op maandag 6 maart 2006 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind spinnen ook maar smerige beesten en wil ze altijd zo snel mogelijk dood zienMaar bang, nee
Ik weet nog wel vroeger (nou komt er een mooi verhaal), toen gingen we altijd in de buurtzandbak een arena/colleseum bouwen en dan spinnen vangen. Deze spinnen lieten we in de arena tegen elkaar vechten. Het bloed spoot in het rond toen
Eigenlijk deden ze meestal niet veel in kropen ze in elkaar ter verdediging
Ik moet ze altijd weghalen/doodmaken voor Cutie, want die is er ook bang voorquote:Op maandag 6 maart 2006 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind spinnen ook maar smerige beesten en wil ze altijd zo snel mogelijk dood zienMaar bang, nee
quote:Op maandag 6 maart 2006 14:36 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Ik moet ze altijd weghalen/doodmaken voor CutieT-A, want die is er ook bang voor
quote:Op maandag 6 maart 2006 14:36 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Ik moest ze altijd weghalen/doodmaken voor Cutie MMaRsu, want die is er ook bang voor
Plaatjes vind ik niet eng hoorquote:
'Komt er zo snel mogelijk aan, excuses voor de late levering, we doen er alles aan om mensen zo tevreden mogelijk te houden. Hou in de tussentijd nintendo.nl in de gaten voor nieuwe sterrencatalogus updates'quote:Op maandag 6 maart 2006 15:30 schreef Chanty87 het volgende:
Net even een vriendelijk doch formeel mailtje verstuurd naar Nintendo Benelux met de vraag waar mijn fokking t-shirt blijft
+10 voorspelbaarquote:Op maandag 6 maart 2006 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
'Komt er zo snel mogelijk aan, excuses voor de late levering, we doen er alles aan om mensen zo tevreden mogelijk te houden. Hou in de tussentijd nintendo.nl in de gaten voor nieuwe sterrencatalogus updates'
Met vriendelijke groet,quote:
Ja hey, alleen MMaRsu he, die is bang voor ienimini spinnen!quote:Op maandag 6 maart 2006 15:48 schreef Xrenity het volgende:
Stelletje arachnofoben!
Ken je IT, de film en/of het boek?quote:Op maandag 6 maart 2006 15:57 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ben ook ontieglijk bang voor spinnen. Geen spinnen als in ieniemienies en van die langpootspinnen. Maar die grote, harige.. kan ik echt totaal hysterisch van worden. En ik weet dat het tussen mijn oren zit..
![]()
Het is zelfs zo erg dat mijn pa kan zeggen: Ik heb gisteren nog 2 van die menseneters als spinnen voor je geruimd zodat je ze niet tegen zou komen. En dan ben ik nog bang.. terwijl ze al dood zijn!
![]()
Ja. Wat is daar mee?quote:Op maandag 6 maart 2006 15:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ken je IT, de film en/of het boek?
Dat einde moet je ergste nachtmerrie zijnquote:
Ik kijk geen Harry Potter, dat boeit me niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:00 schreef Tain het volgende:
Vond je die scene van Harry Potter zeker ook heel leuk of niet?
Nah.. Ik vond dat wel een vermakelijke film. Dat was zo onrealistisch. Een film als arachnophobia.. en dan 's avonds kijken en dan dus overal schaduwen zien lopen over de muur enzoquote:Op maandag 6 maart 2006 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat einde moet je ergste nachtmerrie zijn
Best grappig, misschien hoor je Gieling ook nogquote:Op maandag 6 maart 2006 16:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik kijk geen Harry Potter, dat boeit me niet.
Arachnophobia is een leuke filmquote:[..]
Nah.. Ik vond dat wel een vermakelijke film. Dat was zo onrealistisch. Een film als arachnophobia.. en dan 's avonds kijken en dan dus overal schaduwen zien lopen over de muur enzo![]()
Onschuldig my ass, ze zijn er om me te vermoorden!quote:Op maandag 6 maart 2006 16:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Best grappig, misschien hoor je Gieling ook nog
[..]
Arachnophobia is een leuke filmMaking of ervan is ook erg interessant, helemaal omdat die spinnen zo onschuldig zijn als wat
Roy, is het een hobby van je om mij altijd dit te laten denken:quote:Op maandag 6 maart 2006 16:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Arachnophobia vond ik zelfs enigszins eng
Nee,quote:Op maandag 6 maart 2006 16:05 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Roy, is het een hobby van je om mij altijd dit te laten denken:
quote:Op maandag 6 maart 2006 15:57 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ben ook ontieglijk bang voor spinnen. Geen spinnen als in ieniemienies en van die langpootspinnen. Maar die grote, harige.. kan ik echt totaal hysterisch van worden. En ik weet dat het tussen mijn oren zit..
![]()
Het is zelfs zo erg dat mijn pa kan zeggen: Ik heb gisteren nog 2 van die menseneters als spinnen voor je geruimd zodat je ze niet tegen zou komen. En dan ben ik nog bang.. terwijl ze al dood zijn!
![]()
Dat klinkt echt te triest! Daarom ook maar mijn bijdrage..quote:Op maandag 6 maart 2006 16:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee,is gewoon de perfecte samenvatting van mn hele leven eigenlijk...
Ik ben sadistischerquote:Op maandag 6 maart 2006 16:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[afbeelding]Ge neemt een lege [afbeelding]
Als de Spin op het plafond hangt dan pak je er een [afbeelding]
Ge mept met de onderkant van de lege [afbeelding] tegen de [afbeelding]
En hij is dood
vervolgens loop je naar de [afbeelding] en gooi je de resten van de [afbeelding]
erin.
Zo doe ik het altijd
Kom jij dat dan maar voor mij doen. Ik word al misselijk bij het idee van mis slaan, dat ze nog snel naar een onbereikbaar plekje racen (of ze vallen naar beneden! op je voeten!).. en het plaatje van de spin laat mijn maag ook draaienquote:
Dank jequote:Op maandag 6 maart 2006 16:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat klinkt echt te triest! Daarom ook maar mijn bijdrage..
Dat gebruik ik op mijn broer, daar is dat ding toch voor?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben sadistischer
[afbeelding]
Die dingen pas ik vooral op mensen toe.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben sadistischer
[afbeelding]
quote:Op maandag 6 maart 2006 16:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben sadistischer
[afbeelding]
Hou je nog geen dag vol.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:26 schreef Laniboekje het volgende:
Roy, ik ben vanaf nu even negatief over jou!
![]()
Hulp nodig?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:26 schreef Laniboekje het volgende:
Roy, ik ben vanaf nu even negatief over jou!
![]()
Sure, bring it on.quote:
Wat een arrogantie, ik zou het niet pikken Laniboekje.quote:
quote:
quote:
quote:Beste Chantal,
De T-shirts zullen deze week verstuurd worden. Excuses voor de vertraging.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
quote:
Dat is de nieuwe ibookquote:
Dat je meteenquote:
Je hebt gelijk, ik kan maar beter gewoon met haar meeleven.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat je meteennaar lani bent, zij kan er ook niks aan doen dat ze als een blok voor Roy valt
quote:Op maandag 6 maart 2006 16:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik kan maar beter gewoon met haar meeleven.
Dat hoort toch bij een "Chantal"quote:Op maandag 6 maart 2006 16:47 schreef capibar het volgende:
Alle Chantallen die ik ken zijn typische Chantal-dozen...
Neuh...quote:Op maandag 6 maart 2006 16:48 schreef Retuobak het volgende:
Chanty
Doe je niet mee aan de 360 prijsvraag?
Ben je weer lekker neutraal. Ying en yang weer in balans.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:49 schreef Chanty87 het volgende:
Bedankt voor de beledigingen hier, staat gelijk weer quitte met het aantal complimenten en sjans dat ik vandaag heb gehad
Psies...quote:Op maandag 6 maart 2006 16:50 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ben je weer lekker neutraal. Ying en yang weer in balans.
Chantal is een prima naam hoor 14.gifquote:Op maandag 6 maart 2006 16:49 schreef Chanty87 het volgende:
Bedankt voor de beledigingen hier, staat gelijk weer quitte met het aantal complimenten en sjans dat ik vandaag heb gehad
Aaah, heb je liefde nodig?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:49 schreef Chanty87 het volgende:
quote:
Liefdesverklaring?! Wat leuk! Vertel!quote:Op maandag 6 maart 2006 17:13 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja. Die complimenten over mijn ogen (door een stel paupers in de metro, dat wel) en grappige liefdesverklaring van een klasgenoot van mij zijn nu compleet weggevaagd door die beledigingen over mijn naam
![]()
wat is er mis met de naam Chantal?quote:Op maandag 6 maart 2006 17:13 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja. Die complimenten over mijn ogen (door een stel paupers in de metro, dat wel) en grappige liefdesverklaring van een klasgenoot van mij zijn nu compleet weggevaagd door die beledigingen over mijn naam
![]()
Ik weet het wel, die ouwe snoeperd.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:15 schreef Chanty87 het volgende:
Het was een grapje hoor, want hij heeft al een vriendin die ook bij ons op school rondlooptIk weet alleen niet wat ie met 'Ik ben verliefd op je Chantal!" wilt bereiken maargoed.
Een harem?quote:Op maandag 6 maart 2006 17:15 schreef Chanty87 het volgende:
Het was een grapje hoor, want hij heeft al een vriendin die ook bij ons op school rondlooptIk weet alleen niet wat ie met 'Ik ben verliefd op je Chantal!" wilt bereiken maargoed.
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:13 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
![]()
warezquote:Op maandag 6 maart 2006 17:25 schreef Game_Error het volgende:
weet iemand ff een site waar ik 30mb gratis kan uploaden, moetnamelijk iets ff makkelijk naar een vriend sturen...
Dat zeg ik elke dag tegen een ander meisje.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:15 schreef Chanty87 het volgende:
Ja, inderdaad het begint hier wel extreme vormen aan te nemen.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:45 schreef RaymanNL het volgende:
Goedenavond
Wanneer word het nou eens bekend wie die nieuwe mod word![]()
Vandaag echt als het goed is.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:45 schreef RaymanNL het volgende:
Goedenavond
Wanneer word het nou eens bekend wie die nieuwe mod word![]()
Hehe dies grappigquote:Op maandag 6 maart 2006 17:46 schreef Doppertje het volgende:
[afbeelding]
Waarschijnlijk alleen leuk voor de mensen die bekend zijn met de manga/anime.
Wie stuurt zoiets? En verder: wie stuurt zoiets aan mij?!?quote:liefe thomas.
wil je alsjeblieft verkeering met me.
je weet wel van wie
kus hhvvj mii
Iemand die veel spelfouten maakt.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:13 schreef Thomper het volgende:
Ik ontving net een anonieme e-card.
http://www.gotya.nl/ecards05/getcard2.php?cardID=114166829614941
[..]
Wie stuurt zoiets? En verder: wie stuurt zoiets aan mij?!?![]()
Misschien valt ze op je snorquote:Op maandag 6 maart 2006 19:13 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ruzbeh?quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Misschien valt ze op je snor
Of ze heeft er zelf ook één!
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:13 schreef Thomper het volgende:
[..]
Het is geen snor, het is een donsjequote:Op maandag 6 maart 2006 19:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Misschien valt ze op je snor
Of ze heeft er zelf ook één!
dat klopt! kwaliteits film 14.gifquote:
Wij hadden ook zo iemandquote:Op maandag 6 maart 2006 19:32 schreef mordradead het volgende:
[..]
Het is geen snor, het is een donsje
Bij mij in de klas zit zo'n figuur die het ook vertikt om te scheren en dat hoort hij iedere dag aan, ik ben benieuwd of hij het er uberhaupt een keer afhaald![]()
Morgen zijn er bij mij op school foto's van de examenklasesn ofzo dus een mooi moment om hem erop te attenderen
* zich ook meldtquote:Op maandag 6 maart 2006 19:36 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Wij hadden ook zo iemand
Als hij hem eraf haalt is het elke dag 'Zooo, je snor eraf?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |