quote:Op zondag 5 maart 2006 22:45 schreef Gamedemon het volgende:
Thomper Girlmore Girls is een meidenserie...
Ontkenners.quote:
* Sharkdoggie zet HD-player aan en gaat meteen naar de juiste scene.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:43 schreef Retuobak het volgende:
Dat verknippen van die ep bij SBS6, wat matig sharkdoggie, ZO hard was die scene toch ook weer niet?
quote:
The O RLY owl doesn't question chuck norrisquote:
Beterquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:48 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
* Sharkdoggie zet HD-player aan en gaat meteen naar de juiste scene.
fijn slaapvoerquote:Op zondag 5 maart 2006 23:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tss, dat ze daarvoor tegenwoordig al gaan knippen.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, ik miste al wat stukjes.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat was niet eens alles.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Tss, dat ze daarvoor tegenwoordig al gaan knippen.
dat ziet er brak uit...quote:Op zondag 5 maart 2006 23:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
FIPOquote:
In de gezelligste, zinvolste, spannendste deel van het forum.quote:
Nog niets gezien.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:04 schreef Fliepke het volgende:
Hmm zien jullie ook een rare banner af en toe
Als iedereen nou gewoon van avatar veranderd...quote:Op maandag 6 maart 2006 00:12 schreef Quack_of_Doom het volgende:
wel eentonig zo
Jij ben uitgesloten van deelname. Net als de nieuwe toekomstige mod, welke net zijn avatar wil veranderen.quote:
Verkeerde avatar.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb echt de hele avond zitten gamen met mn huisgenootjeHeerlijk schieten in Timesplitters 2 en verder 3 uur lang Monkey Target uit Monkey Bal. We halen al 320 punten
He, ik blijf een Nederlander ja.quote:
Warmte kan mijn kachel ook voor zorgen.quote:Op maandag 6 maart 2006 08:41 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jaja, en genieten van die Xbox 360 dat ie zal doen als ie wint
Jaja, maar als je wint ben je zeker ineens helemaal om en vind je de 360 geweldigquote:Op maandag 6 maart 2006 08:47 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Warmte kan mijn kachel ook voor zorgen.
Zeker!quote:Op maandag 6 maart 2006 08:47 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Warmte kan mijn kachel ook voor zorgen.
Idd, maar als ik straks blauw ben dan val ik al weer wat meer op heh, dat scheeldquote:
Vast, net als dat jij het PC gamen afgezworen hebt door die 360quote:Op maandag 6 maart 2006 08:51 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jaja, maar als je wint ben je zeker ineens helemaal om en vind je de 360 geweldig
quote:Op maandag 6 maart 2006 08:56 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Vast, net als dat jij het PC gamen afgezworen hebt door die 360
1987... toen had ik alleen een C64...quote:Op maandag 6 maart 2006 09:04 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Daarom, 1 gaming platform is zoooooo 1987
En idd, zwaar irritant die icoontjes
quote:Op maandag 6 maart 2006 09:11 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]Heel irritant die icoontjes, uit protest werk ik nu anders, met mijn eigen icon links
quote:Op maandag 6 maart 2006 09:14 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding] Ja, als toekomstige mod moet je soms wel met goede ideeën komen. Anders boek je geen vooruitgang![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 09:15 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
[afbeelding] Wanneer wordt het officieel bekened gemaakt?![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 09:22 schreef philipnorth het volgende:
[afbeelding] Maar het wordt wel spannend hoor
quote:Op maandag 6 maart 2006 09:26 schreef disjfa het volgende:
[afbeelding]Het is toch ook gewoon moeilijk om je eigen icoon op te zoeken dus waarom niet lui zijn
quote:Op maandag 6 maart 2006 09:29 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]Tip jonges, gebruik de [limg] tag![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |