Uberhaupt is er een behoorlijk risico op rommel die meekomt uit de bus, NIET doen dus. Loszittend stof: zacht modelschilderkwastje gebruiken, vastzittende rommel (1x per half jaar hier): wattenstaafje met zo puur mogelijke alcohol gebruiken (>96%)quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:43 schreef ChatChewbacca het volgende:
je moet GEEN perslucht gebruiken, hou je perslucht een beetje scheef, dan kan dit een enorm koude laag lucht over je sensor 'uitspuiten' en kan dit schade veroorzaken. Je kan beter een sensor swab of ietwat zachter balgje gebruiken, veel beterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zou ik niet doen...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:05 schreef Elefes het volgende:
Even vraag; kan ik de sensor ook een beetje schoonmaken met een brillendoekje? Of is het niet verstandig er met een doekje aan te zitten..
Heb na een week al 3 vrij grote stofjes verzameld, en wil die graag toch even gauw en voorzichtig verwijderenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
net ook eens geopend.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:43 schreef minolta het volgende:
Heb de "na" foto eens opengedaan in photoshop elements 3.0 auto levels.
Ik wil u niet ontmoedigen maar verschiet niet .
Ik doe het ook heel voorzichtig, maar in de winkel voor ik 'm kocht is er al een paar keer de lens gewisseld, en ik vrees dat er toen 1 van de stofjes al op is gekomen..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:11 schreef lostminds het volgende:
nog belangrijker, zorg dat er geen stof in je camera komt
ik heb mensen gezien die buiten of in een stoffige omgeving hun lens van de camera halen, alles open neerzetten, vervolgens op hun gemakkie een andere lens uit hun tas halen, in de tussentijd lekker kletsend met iemand
da's vragen om problemen
wat ik altijd doe is de camera om m'n nek hangen, de te plaatsen lens pakken en dop verwijderen en terwijl ik die in m'n linkerhand hou draai ik met m'n rechterhand de lens van de camera en plaats met m'n linkerhand meteen de andere lens er op
de camera is dan niet langer dan 1 of 2 seconden open
daarna de dop op de andere lens
en altijd uit de wind staan of op z'n minst met je rug ernaartoe
scheelt me een hoop schoonmaak werk sindsdien
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:06 schreef lostminds het volgende:
voor de mensen die er net een gekocht hebben of gaan kopen is het misschien verstandig om meteen na aankoop te controleren, dan kan je em kostenloos schoon laten maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop