nee sinds uitmaken helemaal niks meer van haar vernomen. Nu al 5 maanden uit, lijkt zo lang alweer. Gaat het een tijd goed en dan heb ik een soort van een wekelijkse dip. Alsof je na een maand weer een terugval beleefd binnen een week. Das wel vreemd.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:45 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Why? Hebben jij en je ex dan ook totaal geen contact meer?
Hij is nu aan het doorgaan met zn leven. Hij denkt niet veel aan je. Iig is het niet sterk genoeg om contact met je op te nemen. Hij is nu aan het rond kijken. Kijken naar andere meisjes en die zal hij ook ontmoeten, is het niet deze maand dan misschien volgende maand.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Pff ik ken die zwakke momenten.
Zoals nu. Wat zou hij aan het doen zijn??
Pfff help me
quote:
Neej, kheb hem net nog gesproken en wat ik dacht wat hij aan het doen zou zijn was ook zo.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hij is nu aan het doorgaan met zn leven. Hij denkt niet veel aan je. Iig is het niet sterk genoeg om contact met je op te nemen. Hij is nu aan het rond kijken. Kijken naar andere meisjes en die zal hij ook ontmoeten, is het niet deze maand dan misschien volgende maand.
Klinkt misschien hard maar zo zit het nou eenmaal.
Doe hetzelfde zou ik zeggen![]()
Nogmaals hij zal doorgaan en jij blijft achter... Gewoon kwestie van oogkleppen afdoen. Het is niet voor niets uit. Hij wilt blijkbaar liever niet bij je zijn dan wel anders was het wel aanquote:Op zondag 26 maart 2006 15:31 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Neej, kheb hem net nog gesproken en wat ik dacht wat hij aan het doen zou zijn was ook zo.
Hij is thuis in de tuin bezig (Woont nog bij zijn ouders, maar heeft de hele tuin overhoop gehaald dus moet ie nu ook weer terugbrengen nara oude staat)
Wat een opbeurende woorden hier.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nogmaals hij zal doorgaan en jij blijft achter... Gewoon kwestie van oogkleppen afdoen. Het is niet voor niets uit. Hij wilt blijkbaar liever niet bij je zijn dan wel anders was het wel aan
Daarvoor zijn we hier toch met zn allenquote:
Ja dat is ook wel zo. Blijven hangen heeft ook geen zin, dat maakt het einde alleen maar ingewikkelder.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daarvoor zijn we hier toch met zn allen![]()
Waarheid mag ook best gezegd worden.
Hij jankte of jijquote:Op zondag 26 maart 2006 15:54 schreef gurlie het volgende:
En dan opeens, op een helder moment, kijk je terug en bedenk je wat een enorme loser het eigenlijk was.Lees: jankend zijn moeder bellen als je ruzie hebt.
Je moet niet zo bang zijn dat je het fout doet. Als hij met je door wil komt hij wel terug, zo niet dan niet. Waarschijnlijk hebben jouw woorden daar nu weinig invloed op. Oh en ga niet oeverloos zitten wachten, dat werkt niet.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:00 schreef Twinkle20 het volgende:
Verzonden ..
Kben zo bang dat ik hem voor het hoofd stoot.. want dat wil ik absoluut niet.
Maar hij moet gewoon weten dat we er zo allebei niets mee opschieten.
Waarom zou ik?quote:Op zondag 26 maart 2006 17:04 schreef jagermeister1 het volgende:
Gurlie... je kunt je posts ook editten![]()
Hmmm misschien moeten wij ons al neukend op video zetten en naar hm opsturenquote:Op zondag 26 maart 2006 16:08 schreef gurlie het volgende:
Ik heb wel medelijden met het meisje die dit gezeur nu ook mee moet gaan maken, net zoals ik en zijn ex voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |