Was jijzelf laatst niet bang dat je korsakov had ofzoquote:Op zondag 5 maart 2006 21:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
http://www.stoppen.be/wiki_Korsakov.htm
Succes ermee !
+ doe de groeten aan Patty Brard als je haar ziet in het afkickcentrum
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:40 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Was jijzelf laatst niet bang dat je korsakov had ofzo?
Dus proost zou ik zeggen. Drink er nog een op je gezondheid.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
En ben ervoor naar de dokter geweest en die zei dat het niet ernstig was. Dus.
Eigenlijk zou je je weer helemaal beter moeten voelen na de overwinning van Feyenoord, tenzij je voor Utrecht bent, dan kan ik begrijpen dat je er ziek van bent...quote:Op zondag 5 maart 2006 21:10 schreef renz0r het volgende:
Gvd heb ik weer
Gisteravond na het stappen (bezopen) in bed gestapt om 05.00u. Om 11.00u weer de wekker...Pfffff knallende koppijn, duizelig lichaam zo zwaar als beton, Kou en hitte wisselingen.
Zo (gek of goed) als ik ben ga als een zombie naar de Kuip. Ondanks de overwinning stond ik er 90 min als een zombie bij. Koude wind en hagel/sneeuwbuien kreeg ik over mn kop. Dacht dat ik gek werd.
Nadat ik dat gelukkig heb overleefd naar huis gegaan. Voor het eerst in mn leven naar fruit gezocht. Ik eet dat eigenlijk nooit op de zondagmorgen na. Geen fruit...Damnit! Trillend van de kou nog ff volgehouden, maar het doek was voor mij gevallen. Ik kon niet meer.
Nu heb ik ff geslapen. In bed een half uur liggen trillen en hoesten totdat ik eindelijk weer warm werd met moeite uit bed gekropen. Duizelend en als een ijsspegel naar benee en geprobeerd om ff wat te eten.
Dit ook overleefd en nu weer mn bed in. Wat haat ik dit
knipquote:Op zondag 5 maart 2006 21:49 schreef ScienceFriction het volgende:
Je hebt Korsakov!
Zo, die kan je niet meer editten.quote:
Nee hoor, ik heb KitKat...quote:
Tja je doet het jezelf aan, ik heb er geen medelijden mee.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:10 schreef renz0r het volgende:
Gvd heb ik weer
Gisteravond na het stappen (bezopen) in bed gestapt om 05.00u. Om 11.00u weer de wekker...Pfffff knallende koppijn, duizelig lichaam zo zwaar als beton, Kou en hitte wisselingen.
Zo (gek of goed) als ik ben ga als een zombie naar de Kuip. Ondanks de overwinning stond ik er 90 min als een zombie bij. Koude wind en hagel/sneeuwbuien kreeg ik over mn kop. Dacht dat ik gek werd.
Nadat ik dat gelukkig heb overleefd naar huis gegaan. Voor het eerst in mn leven naar fruit gezocht. Ik eet dat eigenlijk nooit op de zondagmorgen na. Geen fruit...Damnit! Trillend van de kou nog ff volgehouden, maar het doek was voor mij gevallen. Ik kon niet meer.
Nu heb ik ff geslapen. In bed een half uur liggen trillen en hoesten totdat ik eindelijk weer warm werd met moeite uit bed gekropen. Duizelend en als een ijsspegel naar benee en geprobeerd om ff wat te eten.
Dit ook overleefd en nu weer mn bed in. Wat haat ik dit
Dat was Nicky hofs (of zo).quote:Op zondag 5 maart 2006 22:08 schreef furanku het volgende:
Bij "de wedstrijden" lag bij feyenoord - utrecht ook 1 persoon te slapen die ze in beeld hadden (of het kan ook een andere wedstrijd zijn offcourse)...
wellicht dat jij dat geweest bent ?
Precies hetzelfde vorige week gehad.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:53 schreef renz0r het volgende:
Pfff Zwetende nacht gehad en mn heel kut gevoeld.
Nu al wat beter maar nog lang niet beter. Duizelig als ik mn bed uitkom en heb het meteen zo koud als een ijspegel
Leuk als je morgen een presentatie hebt.
Is het geen migraine-aanval geweest?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:00 schreef renz0r het volgende:
Ik heb trouwens ook 'zere' ogen. Wanneer ik mn ogen snel beweeg voel ik mn oogspieren trekken. Soort van oogspierpijn hehe. Supervaag!
Nope, ook nooit gehadquote:Op maandag 6 maart 2006 18:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is het geen migraine-aanval geweest?
Wel;quote:Op maandag 6 maart 2006 18:40 schreef Yozzz het volgende:
Als je nog fut hebt om je computer aan te zetten, te surfen naar het forum, een topic te openen en daarin gaat klagen ben je niet ziek, aansteller!
Waarom hebben we hier geen onderscheid tussen ziek en minder ziek zoals de Engelsen dat ook hebben in ill en sick?![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:17 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Paracetamolletje nemen. HEEL warm aankleden. Volledige pyama, vest, dubbele sokken, sloffen, sjaal. In bed gaan liggen met een warme kruik. Slapen, kreng!
Volgens mij ook. Ik heb het ook steeds warmkoud en ben chronisch moe. Zo'n dof gevoel in mijn hoofd, ik kan me normaal heel goed concentreren en goed uit mijn bed komen: heb er nu de grootste moeite mee. Daarnaast snottert alles, maar voor mij is dat inherent aan de winter. Bah, ik wil echt niet thuisblijven: moet ik weer toetsen in mijn eigen tijd gaan inhalen en bouw ik een achterstand op enzo.quote:
quote:
Sommige meisjes ookquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:03 schreef cinnamongirl het volgende:
En ik ben nog zieliger want ben ook nog eens ongesteld, dus die ellende heb ik er ook nog eens bij.
Mag het eens per jaar een keertjequote:
Me 2quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:47 schreef renz0r het volgende:
Ik voel me weer beter!
Alleen nog verkouden, maar dat komt goed
Waar het betrappen van je zusje wel niet allemaal goed voor isquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:47 schreef renz0r het volgende:
Ik voel me weer beter!
Alleen nog verkouden, maar dat komt goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |