quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:55 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Haha geloof je het zelf, weet je wel wat dat zou kosten? De 4 grote clubs live? Ze sluiten in Italie contracten af voor ca. 60 a 80 miljoen per jaar per club. En hoe wou Talpa dat A: ooit neertellen en B: Ooit terugverdienen?
Heeft weer alles te maken met de dag van vandaag...

Het lijkt toch waar te zijn inderdaad, maa rik vraag me dan wel e.e.a. af. Want vanuit Italie kun je niet makkelijk TV beelden van Talpa zien via de schotel (kaart en abonnement nodig). Maar je kan wel dan via de website makkelijk kijken. En dat terwijl SKY / Mediaset echt gigantische bedragen neertellen voor de uitzendrechten, waarbij een Italiaan straks gewoon via de Talpa website makkelijk en in goede kwaliteit kan kijken.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Prima beeld zeg op Talpa, ik ga er gebruik van maken zolang het kan.
8 minuten blessuretijd is niet zo opzienbarend hoor in Italie, en ik vind dat ze nog gelijk hebben ook.quote:8 minuten blessuretijd bij Treviso - Juve, vind ik wel erg veel. Wel opvallend dat ze daar punten laten liggen.

Er zullen dan veel Italianen naar talpa.tv gaanquote:Op zondag 2 april 2006 11:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het lijkt toch waar te zijn inderdaad, maa rik vraag me dan wel e.e.a. af. Want vanuit Italie kun je niet makkelijk TV beelden van Talpa zien via de schotel (kaart en abonnement nodig). Maar je kan wel dan via de website makkelijk kijken. En dat terwijl SKY / Mediaset echt gigantische bedragen neertellen voor de uitzendrechten, waarbij een Italiaan straks gewoon via de Talpa website makkelijk en in goede kwaliteit kan kijken.

Kut inderdaad, maar hoe was het beeld op Talpa?quote:Op zondag 2 april 2006 16:56 schreef -Wolf- het volgende:
3-3 door een eigen doelpunt in de allerlaatste seconde... wtf

goed beeld zie ook het andere topic daaroverquote:Op zondag 2 april 2006 22:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kut inderdaad, maar hoe was het beeld op Talpa?

Toch is dat apart, je zag het met Celta, je ziet het dit jaar met Betis en Udinese en wel meerquote:Op zondag 26 maart 2006 17:07 schreef Afunados het volgende:
Udinese toch. CL spelen en nu vechten tegen degradatie![]()

quote:Mazzone in live TV row
Livorno boss Carlo Mazzone was last night involved in an amazing live television bust-up after phoning a show to defend himself from criticism.
The incident occurred during RAI’s legendary ‘Domenica Sportiva’ broadcast after Giorgio Tosatti, a well-known football writer, expressed his opinions on the Livorno situation.
Tosatti questioned the decision of the club to replace Roberto Donadoni with the veteran – whose Bologna side were relegated last season – after the Tuscan outfit fell to their fifth straight loss earlier in the day.
Unhappy with what he was hearing, Mazzone picked up the phone and his call was broadcast as part of the show.
“I want to intervene because Mr Tosatti doesn’t waste an opportunity to criticise me,” Mazzone said.
“You should act with respect. It’s not serious, honest or correct for you to comport yourself like that to a Coach who has worked for 39 years in this game. It’s time to stop.”
Tosatti responded by insisting his comments were fair. “Mine were only technical considerations,” he said.
Yet Mazzone hit back with a personal attack on the writer and broadcaster, one which filled the airwaves with tension.
“I have to thank my perseverance for my career, while you are only where you are today because of your father,” said Mazzone after collecting just six points in nine game in charge. “You should have respect.”
Mazzone was referring to the fact that Tosatti’s father was a journalist, for the Gazzetta del Popolo, who tragically died in the Superga air disaster which wiped out the Grande Torino side of the 1940s.
“If I was as old as you then I would be ashamed to say such things,” Tosatti responded before presenter Paola Ferrari interrupted the heated exchange.

ajax !quote:Op maandag 3 april 2006 08:59 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Toch is dat apart, je zag het met Celta, je ziet het dit jaar met Betis en Udinese en wel meer![]()

Helemaal gelijk. Net zoals dat ze het hier bij een saaie 0-0 wedstrijd over Italiaanse taferelen hebben. In de serie A eindigd zelden een wedstrijd in 0-0quote:Op maandag 3 april 2006 12:34 schreef pfaf het volgende:
Mag ik hier ook weer even kotsen op Tom Egbers! "3-3 erg onItaliaans" daar gaan we weer hoor. In de Serie A wordt veel meer gescoord dan in bjiv Spanje en het overal ze geliefde Engeland, wat een stemmingmakerij toch telkens.

Moet je eens de Franse competitie zien, 12 van de 20 clubs scoren niet meer dan 1,00 keer per wedstrijd, er is maar 1 ploeg die meer dan 1,5 maal per wedstrijd weet te scoren en met 34 goals sta je er met gemak 2e.quote:Op maandag 3 april 2006 12:34 schreef pfaf het volgende:
't Is net als vorig seizoen kei-spannend onderin zeg. 4 punten verschil tussen Sampdoria en Udinese!
Mag ik hier ook weer even kotsen op Tom Egbers! "3-3 erg onItaliaans" daar gaan we weer hoor. In de Serie A wordt veel meer gescoord dan in bjiv Spanje en het overal ze geliefde Engeland, wat een stemmingmakerij toch telkens.

Wat heeft dat kutventje van een Cassano daar mee te maken MONTANA?quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:43 schreef M0NTANA het volgende:
Zaterdag over een week dus Lazio - Livorno op Talpa, leuke wedstrijd wordt dat.
[afbeelding]

Je zal iig moeten winnen, Lazio is thuis sterk en Livorno verliest momenteel alles.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:43 schreef M0NTANA het volgende:
Zaterdag over een week dus Lazio - Livorno op Talpa, leuke wedstrijd wordt dat.

Buiten het sportieve aspect zal het ook op de tribunes gezellig worden.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je zal iig moeten winnen, Lazio is thuis sterk en Livorno verliest momenteel alles.

Livorno kom je geloof ik niet voor de leuke omgeving...quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:23 schreef DIGGER het volgende:
Misschien dat ik zaterdag wel naar Livorno - Udinese ga, en dan zondag Siena - Lazio, kan ik beide ploegen al aan het werk zien

Ligt er een beetje aan wie de nieuwe trainer/coach wordt van Real Madrid, want als die meer ziet in de alternatieven (Ronaldo, Robinho, Raúl e.d.) zal Antonio Cassano niet de hoofdprijs kosten. Juventus is altijd al een slimme onderhandelaar geweest, betalen nooit teveel.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Kan Juve meteen de jackpot betalen bij Real Madrid

Wat denk je dan dat Real voor Zlatan zal moeten neertellen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Als ze slim waren dan hadden ze het zo gedaan dat hij gratis was geweest

Schitterende foto's, mooi die eensgezindheid. Maar heb ik wat gemist, is hij overleden?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:43 schreef DIGGER het volgende:
Nog een foto overzichtje van afgelopen weekend:
Inter - Messina :
[afbeelding]
Milan - Bologna :
[afbeelding]
Fiorentina - Roma :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lazio - Empoli :
[afbeelding]
[afbeelding]
Palermo - Ascoli :
[afbeelding]
A Reggio :
[afbeelding]
Viareggio - Impavida:
[afbeelding]
Sampdoria - Cagliari :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Udinese - Parma :
[afbeelding]
Palermo :
[afbeelding]
Napoli - Chieti:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Fiorentina - Roma:
[afbeelding]
[afbeelding]
Protesterende Lazio fans:
[afbeelding]
En deze nog bij Viareggio - Impavida
[afbeelding]

Afgelopen zaterdagavond werden alle Italiaanse TV Programma's onderbroken met de mededeling dat de bouwvakker bezig met het huis van de familie de ontvoering bekend had, en had bekend dat Tomasso dood was, hij had de begraafplek gegeven.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Schitterende foto's, mooi die eensgezindheid. Maar heb ik wat gemist, is hij overleden?![]()
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |