Helemaal gelijk. Net zoals dat ze het hier bij een saaie 0-0 wedstrijd over Italiaanse taferelen hebben. In de serie A eindigd zelden een wedstrijd in 0-0quote:Op maandag 3 april 2006 12:34 schreef pfaf het volgende:
Mag ik hier ook weer even kotsen op Tom Egbers! "3-3 erg onItaliaans" daar gaan we weer hoor. In de Serie A wordt veel meer gescoord dan in bjiv Spanje en het overal ze geliefde Engeland, wat een stemmingmakerij toch telkens.
Moet je eens de Franse competitie zien, 12 van de 20 clubs scoren niet meer dan 1,00 keer per wedstrijd, er is maar 1 ploeg die meer dan 1,5 maal per wedstrijd weet te scoren en met 34 goals sta je er met gemak 2e.quote:Op maandag 3 april 2006 12:34 schreef pfaf het volgende:
't Is net als vorig seizoen kei-spannend onderin zeg. 4 punten verschil tussen Sampdoria en Udinese!
Mag ik hier ook weer even kotsen op Tom Egbers! "3-3 erg onItaliaans" daar gaan we weer hoor. In de Serie A wordt veel meer gescoord dan in bjiv Spanje en het overal ze geliefde Engeland, wat een stemmingmakerij toch telkens.
Wat heeft dat kutventje van een Cassano daar mee te maken MONTANA?quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:43 schreef M0NTANA het volgende:
Zaterdag over een week dus Lazio - Livorno op Talpa, leuke wedstrijd wordt dat.
[afbeelding]
Je zal iig moeten winnen, Lazio is thuis sterk en Livorno verliest momenteel alles.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:43 schreef M0NTANA het volgende:
Zaterdag over een week dus Lazio - Livorno op Talpa, leuke wedstrijd wordt dat.
Buiten het sportieve aspect zal het ook op de tribunes gezellig worden.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je zal iig moeten winnen, Lazio is thuis sterk en Livorno verliest momenteel alles.
Livorno kom je geloof ik niet voor de leuke omgeving...quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:23 schreef DIGGER het volgende:
Misschien dat ik zaterdag wel naar Livorno - Udinese ga, en dan zondag Siena - Lazio, kan ik beide ploegen al aan het werk zien
Ligt er een beetje aan wie de nieuwe trainer/coach wordt van Real Madrid, want als die meer ziet in de alternatieven (Ronaldo, Robinho, Raúl e.d.) zal Antonio Cassano niet de hoofdprijs kosten. Juventus is altijd al een slimme onderhandelaar geweest, betalen nooit teveel.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Kan Juve meteen de jackpot betalen bij Real Madrid
Wat denk je dan dat Real voor Zlatan zal moeten neertellen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Als ze slim waren dan hadden ze het zo gedaan dat hij gratis was geweest
Schitterende foto's, mooi die eensgezindheid. Maar heb ik wat gemist, is hij overleden?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:43 schreef DIGGER het volgende:
Nog een foto overzichtje van afgelopen weekend:
Inter - Messina :
[afbeelding]
Milan - Bologna :
[afbeelding]
Fiorentina - Roma :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lazio - Empoli :
[afbeelding]
[afbeelding]
Palermo - Ascoli :
[afbeelding]
A Reggio :
[afbeelding]
Viareggio - Impavida:
[afbeelding]
Sampdoria - Cagliari :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Udinese - Parma :
[afbeelding]
Palermo :
[afbeelding]
Napoli - Chieti:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Fiorentina - Roma:
[afbeelding]
[afbeelding]
Protesterende Lazio fans:
[afbeelding]
En deze nog bij Viareggio - Impavida
[afbeelding]
Afgelopen zaterdagavond werden alle Italiaanse TV Programma's onderbroken met de mededeling dat de bouwvakker bezig met het huis van de familie de ontvoering bekend had, en had bekend dat Tomasso dood was, hij had de begraafplek gegeven.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Schitterende foto's, mooi die eensgezindheid. Maar heb ik wat gemist, is hij overleden?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |