Dat is ook mijn grootste bezwaar bij BN-ers....quote:Op zondag 5 maart 2006 22:03 schreef ItaloDancer het volgende:
- BN-ers zullen meer de neiging voelen zich te profileren in het programma, Wie Is De Mol is buiten een spel ook promotie/reclame voor henzelf.
Dat vond ik zo'n trieste actie...quote:Op maandag 6 maart 2006 22:27 schreef alwaysthebest het volgende:
En die hulpmollen sloegen nergens op vorige keer.
Nederland 2, 20:30quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:18 schreef Eveli het volgende:
Maar hoe laat begint het nou? Misschien ook handig om in de OP de zetten, net als de zender. Anders moet het telkens gevraagd worden.
Die posters zijn leuk jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:34 schreef Stratagem het volgende:
Toen ik gisteren op Nederland 2 de reclame zag voor 't programma begon het wel weer een beetje te kriebelen![]()
Ook leuk al die posters door het hele land!
Die posters gaven me juist een kriebelgevoel.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:34 schreef Stratagem het volgende:
Toen ik gisteren op Nederland 2 de reclame zag voor 't programma begon het wel weer een beetje te kriebelen![]()
Ook leuk al die posters door het hele land!
Ik zag er laatst een op het treinstation. Ik heb er geen foto van..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:54 schreef MrManiak het volgende:
Posters? Heeft iemand een foto o.i.d. van die posters?![]()
Enigzins "gerestyled"quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:39 schreef Yeahinho het volgende:
Mja, 'nieuw'......
Ah, die tekeningen waren wel leuk vorige keer ja.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:03 schreef MrManiak het volgende:
Pimp my Mol
btw...
[afbeelding]
Bron: WieIsDeMol.com
Leuk die tekeningen weerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:03 schreef MrManiak het volgende:
Pimp my Mol
btw...
[afbeelding]
Bron: WieIsDeMol.com
Hij had het niet gekund.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:33 schreef Maja-de-bij het volgende:
Marc-Marie![]()
Het had toch wel erg leuk geweest als hij de mol was...
Yvonne vond ik wel zuigen als Mol...quote:
Waarschijnlijk niet, maar het had wel een stunt geweest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |