Zeker doen, het gaat om track 10 "The Chase".quote:Op zondag 5 maart 2006 19:49 schreef Knip het volgende:
Een duet van Tate en Dio?? Wow, dat ga ik zeker even beluisteren. Bedankt voor de tip.![]()
en terecht, want ze hebben al jaren geen goeie plaat meer afgeleverd.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:04 schreef fripper het volgende:
Ik ben wel beniewd , ik was ze ook al jaren uit het oog verloren.
Laat maar, het is iets beter dan de ultieme crap die ze de laatste jaren gemaakt hebben, maar het heeft buiten de titel geen enkel raakvlak met operation mindcrime.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:09 schreef Lamon het volgende:
Aaargh! Ik word gek.
Mijn favoriete metal album aller tijden heeft een vervolg!!
Ik heb em bijna binnen, ik en mijn buren gaan zo genieten het komende uur!
ik vind de eerste helft eigenlijk de minste, in het 2e stuk wordt het ietsjes beter naar mijn smaak.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:19 schreef Un4 het volgende:
Heb hem ook al een aantal keren gehoord maar kan er nog steeds niet echt heel warm voor lopen. heb ook sterk het gevoel dat de plaat flink inzakt op een gegeven moment itt tot deeltje 1 waar eigenlijk een aantal van de sterkste nummers aan het einde staan.
vetgedrukte is toch wel het grootste misbaksel op heel de schijf, wat mij betreft.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:20 schreef Fwanker het volgende:
Operation: Mindcrime 2 heeft een aantal ongelofelijk goede songs, zoals Speed Of Light, One Foot In Hell, Re-Arrange You & The Chase.
Ben ik het wel mee eens ja.. erg matig in vergelijking met de rest.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:35 schreef Tokus het volgende:
[..]
vetgedrukte is toch wel het grootste misbaksel op heel de schijf, wat mij betreft.
Hier sluit ik me volledig bij aan.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
CD: Queensrÿche - Operation: Mindcrime II
bronquote:Op 31 maart brengt Queensrÿche een nieuwe studioplaat uit, getiteld American Soldier. Het is een conceptalbum dat vanuit het eerste persoon perspectief de oorlog bekijkt, van de Tweede Wereldoorlog tot Irak. Zanger en voornaamste songwriter Geoff Tate heeft daartoe uitgebreide gesprekken gevoerd met Amerikaanse oorlogsveteranen. Hij kwam mede op het idee door de verhalen van zijn eigen vader, die zowel in Korea als Vietnam heeft gevochten, maar tot voor kort niet met zijn zoon over zijn verleden als beroepsmilitair praatte. Op American Soldier zullen ook enkele oorlogsveteranen te horen zijn, evenals Tate's tienjarige dochter Emily. Zij vertolkt in het duet Home Again de rol van het kind dat door vader soldaat thuis is achtergelaten.
Tracklist:
1. Sliver
2. Unafraid
3. Hundred Mile Stare
4. At 30,000 Ft.
5. A Dead Man's Words
6. The Killer
7. Middle Of Hell
8. If I Were King
9. Man Down!
10. Remember Me
11. Home Again
12. The Voice
Klinkt WEER onwijs interessant, maar gaat t me niet weer onwijs tegenvallen, net als OM2, ben ik dan bang voor.quote:Op maandag 2 maart 2009 08:49 schreef Tokus het volgende:
bij gebrek aan een centraal topic, een kick in deze.
[..]
bron
Goede vergelijking. Mijn eerste indruk is positief, hoewel ik niet omver geblazen ben. Redelijk laag tempo, maar wel veel sfeer. Zo'n typische groeiplaat. Tate zingt nu wel definitief in de lagere regionen, maar dan loop je niet het risico dat zijn zang weer wat lelijke uithalen heeft, zoals in Paradiso.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:36 schreef Tokus het volgende:
sinds gister draait de cd rondjes in m'n speler, en ik vind 'm erg goed. Niet super, maar wel erg goed. Wie van het melancholische, depressieve geluid van Promised Land houdt zal dit album ook kunnen waarderen, denk ik.
Hm, dat klinkt interessant, want Promised Land vond ik toch een sterke plaat. Toch maar even checken bij de platengigant danquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:36 schreef Tokus het volgende:
sinds gister draait de cd rondjes in m'n speler, en ik vind 'm erg goed. Niet super, maar wel erg goed. Wie van het melancholische, depressieve geluid van Promised Land houdt zal dit album ook kunnen waarderen, denk ik.
Na dag werken weer geluisterd. Het is goed....quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:25 schreef Mark het volgende:
[..]
Hm, dat klinkt interessant, want Promised Land vond ik toch een sterke plaat. Toch maar even checken bij de platengigant dan
we zijn nu ruim een half jaar later. heb je 'm gecheckt?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:25 schreef Mark het volgende:
[..]
Hm, dat klinkt interessant, want Promised Land vond ik toch een sterke plaat. Toch maar even checken bij de platengigant dan
Ik wel iig, al vroeg je het niet aan mij, en beter dan OM en Empire wordt het toch nooit meer...ik koester die geniale albums, met name OM.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:57 schreef Tokus het volgende:
[..]
we zijn nu ruim een half jaar later. heb je 'm gecheckt?
Eerlijk gezegd is het er niet van gekomenquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:57 schreef Tokus het volgende:
[..]
we zijn nu ruim een half jaar later. heb je 'm gecheckt?
Mijn persoonlijke Queenryche hoogtepunt en meest gedraaide nummer:quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:04 schreef Tokus het volgende:
nee je hebt wel gelijk.
Na Mindcrime ging het naar beneden (en na Promised Land snel bergafwaards) maar de meeste dingen voor Mindcrime zijn toch ook niet slecht, en American Soldier is weer een stap in een goeie richting.
No more Geoff, naar het schijnt. Aan de andere kant, als ze alleen nog maar nummers spelen van de eerste paar platen, dan is dat goed bier drinken.quote:
Klinkt goed.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:24 schreef Tokus het volgende:
ik zie 'm niet op de foto
maar goed, met die knakker van Crimson Glory waren de overige Queensr che bandleden dus Rising West gestart, maar nu is Geoff weg (of eruit geknikkerd?) en noemen ze Rising West gewoon Queensr che. en laten we eerlijk zijn, deze nieuwe zanger klinkt wel erg als Tate op de oude platen deed.
al is deze opname niet zo super
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |