Het is meer dat de mensen die zo lyrisch waren na die goals tegen de kleintjes toen een beetje te hard van stapel hebben gelopen...quote:Op zondag 12 maart 2006 15:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Huntelaar scoort een keer niet en het is meteen geen topspits meer?? Wat een onzin...
Kom op MM...quote:Op zondag 12 maart 2006 15:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, dat was goed. Maar gisteren kon hij de verwachtingen dus niet inlossen. En dat was er juist wel een duel voor. Scoren tegen de club die je weggeschopt heeft. Kon ie niet.
Dus de verering van de laatste weken moet weer wat in perspectief gezet worden.
Van mij mag 'ie 'm na 2 minuut 57 blessuretijd maken. Je weet het nooit met die Italianen.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:03 schreef Urquhart het volgende:
Als hij dinsdag 1 minuut voor tijd de winnende 0-1 maakt is alles weer vergeten en vergeven
1 keer niet scoren tegen PSV is natuurlijk eenzelfde non-argument. Want dan zijn er wel heel erg veel topspitsen prutsers. Inzaghi heb ik nog niet zien scoren tegen PSV, volgens mij.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:04 schreef H.Flick het volgende:
Je bent pas een topspits als je structureel belangrijke goals maakt en dat moet Huntelaar nog bewijzen. 1 goal tegen Inter zegt natuurlijk nog niks, dus om dat telkens als argument aan te dragen is onzin.
Ik zeg ook niet dat Huntelaar geen topspits is, ik zeg alleen dat hij dat nog moet bewijzen en dat hij daarvoor eerst wat meer grote wedstrijden moet spelen.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:06 schreef twi het volgende:
[..]
1 keer niet scoren tegen PSV is natuurlijk eenzelfde non-argument. Want dan zijn er wel heel erg veel topspitsen prutsers. Inzaghi heb ik nog niet zien scoren tegen PSV, volgens mij.
Dus duurt het nog even voordat je een definitief oordeel kunt vellenquote:Op zondag 12 maart 2006 16:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Tja het is niet dat Ajax elke week tegen een topclub speelt waarin hij dat kan bewijzen
Dacht dat huntelaar ook in zijn eerste CL-optreden had bewezen een topspits te zijn!quote:Op zondag 12 maart 2006 16:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het is meer dat de mensen die zo lyrisch waren na die goals tegen de kleintjes toen een beetje te hard van stapel hebben gelopen...
Tegen Feyenoord en Inter scoorde hij ook hoor.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het is meer dat de mensen die zo lyrisch waren na die goals tegen de kleintjes toen een beetje te hard van stapel hebben gelopen...
Toen verloren ze en speelden ze gelijk. Afwachten hoe hij het in de return doet. Dan gaat het erom.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord en Inter scoorde hij ook hoor.
Het ging niet om de uitslag toch.. Maar om het scoren van Huntelaar. En hoe hij speelde. Volgens mij deed hij dat prima in die duels!quote:Op maandag 13 maart 2006 12:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Toen verloren ze en speelden ze gelijk. Afwachten hoe hij het in de return doet. Dan gaat het erom.
Dat zijn geen kampioenenquote:Op maandag 13 maart 2006 12:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord en Inter scoorde hij ook hoor.
Dat doet er niet toe wat mij betreft en op de return kun je hem ook niet afrekenen, wat de uitslag en zijn presteren ook zal zijn.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Toen verloren ze en speelden ze gelijk. Afwachten hoe hij het in de return doet. Dan gaat het erom.
Ik ben het helemaal met je eens, maar er waren alweer enkele lieden die hem "beter dan Ibrahimovic" vonden op basis van zijn goals tegen Inter en Feyenoord (2 stuks) en tegen de kleintjes. Dan overdrijf je gewoon. Neemt niet weg dat ie op weg is om een hele grote te worden.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:49 schreef tha_dark het volgende:
Wat een gezeik dat hij niet gescoord heeft. Er zegt toch ook niemand dat hij er al helemaal is? Hij is alleen op de goede weg om een grote spits te worden. En 1x niet scoren tegen psv betekend dus ook helemaal niks. En bijvoorbeeld Farfan heeft ook niet gescoord dus zou hij dan ook geen grote speler worden?
Het had een mooi visitekaartje geweest, een goal tegen PSV. Mooier dan goals tegen Sparta en RBC. Dat was mijn hele insteek.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:49 schreef tha_dark het volgende:
Wat een gezeik dat hij niet gescoord heeft. Er zegt toch ook niemand dat hij er al helemaal is? Hij is alleen op de goede weg om een grote spits te worden. En 1x niet scoren tegen psv betekend dus ook helemaal niks. En bijvoorbeeld Farfan heeft ook niet gescoord dus zou hij dan ook geen grote speler worden?
net als ado en heracles thuisquote:Op maandag 13 maart 2006 19:48 schreef Zwansen het volgende:
Ik vind een goede spits iemand die er op de belangrijke momenten staat. Iemand die beslissende doelpunten maakt in belangrijke wedstrijden. Niet persé iemand die 3 keer kan scoren in een wedstrijd die toch wel gewonnen wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |