Betere aangeversquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hij speelt nu gewoon in een beter team. Met betere spelers, betere aangevers, meer kansen, etc. Alleen maar logisch dat ie meer gaat scoren.
Das onzin, heb er al een paar gezien waar hij een doelpunt met het hoofd maaktquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:36 schreef orchideusstuifmeelsnuiver het volgende:
[..]
Betere aangevers![]()
![]()
![]()
Volgens mij maakt KJH bij Ajax bijna alle goals uit zelf gecreërde kansen en niet echt vanuit voorzetten waaruit je dan een mooie goal ziet zoals bij SCH![]()
Waaronder zijn belangrijkste tot nu toe.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:38 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Das onzin, heb er al een paar gezien waar hij een doelpunt met het hoofd maakt
Bullshit! Zag alleen al de geweldige assists vanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:36 schreef orchideusstuifmeelsnuiver het volgende:
[..]
Betere aangevers![]()
![]()
![]()
Volgens mij maakt KJH bij Ajax bijna alle goals uit zelf gecreërde kansen en niet echt vanuit voorzetten waaruit je dan een mooie goal ziet zoals bij SCH![]()
Onder welke steen heb jij geleefd?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:36 schreef orchideusstuifmeelsnuiver het volgende:
[..]
Betere aangevers![]()
![]()
![]()
7 goals.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:04 schreef methodmich het volgende:
Klaas moet in een wedstrijd als van vandaag bewijzen hoeveel die 6 goals tegen de kleintjes waard zijn geweest.
Waaromquote:Op zondag 12 maart 2006 15:46 schreef methodmich het volgende:
Nou, die zijn na gisteren wel ietsje minder waard geworden natuurlijk.
Toch speelde Klaas-Jan gisteren niet slecht. Er moeten nu ook niet direct wonderen worden verwacht.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:50 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, gisteren was een grote wedstrijd. Dan moet je er ook staan. Het is leuk, allemaal van die goals tegen kleinere teams, maar de duels tegen PSV en Inter zijn betere graadmeters natuurlijk.
Nee, maar dat zijn wel duels waarin ik een spits liever zie scoren dan tegen RBC. Zlatan was daar een meester in.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:52 schreef Suijk het volgende:
Tegen Inter is dus een 'dubbele' goal ofzo? Beetje onzin, geen enkele spits scoort tegen elk team.
Die zijn in grote wedstrijden ook niet echt top, net als Klaas.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:52 schreef twi het volgende:
Inderdaad, dan is de voerhoede van PSV gelijk ook niks waard?
Hij scoorde toch tegen Inter ?quote:Op zondag 12 maart 2006 15:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, maar dat zijn wel duels waarin ik een spits liever zie scoren dan tegen RBC. Zlatan was daar een meester in.
Da's ook maar relatief, die weet tegen Rapid Boekarest niet eens te scoren. In z'n eerste seizoen ook maar eentje tegen Ajax.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:54 schreef methodmich het volgende:Die zijn in grote wedstrijden ook niet echt top, net als Klaas.
Conclusie is dus dat Dirk Kuijt voorlopig de belangrijkste spits in de eredivisie is.
Ja, dat was goed. Maar gisteren kon hij de verwachtingen dus niet inlossen. En dat was er juist wel een duel voor. Scoren tegen de club die je weggeschopt heeft. Kon ie niet.quote:
En besliste de bekerfinale!quote:Op zondag 12 maart 2006 15:54 schreef twi het volgende:
Zlatan scoorde in z'n eerste Ajax-seizoen een keertje tegen Feyenoord. That's it.
Rapid Boekarest blijkt nog best goed te zijn ook, die zitten nog steeds in de UEFA cupquote:Op zondag 12 maart 2006 15:55 schreef twi het volgende:
[..]
Da's ook maar relatief, die weet tegen Rapid Boekarest niet eens te scoren. In z'n eerste seizoen ook maar eentje tegen Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |