Grasmaaier ongelukje lijkt het welquote:Op zondag 5 maart 2006 20:53 schreef H.Flick het volgende:
Hij mag wel eens naar de kapper... de ene zijkant van zijn hoofd is kaal en de andere heeft nog haar. Vreemd.
Zuurpruim.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:55 schreef SCH het volgende:
Nou eens kijken of ie het tegen PSV en Milan ook waar kan maken.
Wel grappig die verering ineens terwijl het allemaal tegen staartploegen is. En ineens moet ie zonodig in Oranje. Ja, dat riepen wij al een tijdje
Vind je? Ik vind die plotselinge verering een beetje raar. Vooral dat geroep om Oranje. HIj speelt niks beter dan in oktober hoor.quote:
Ach, vind je dat vreemd? Hij speelt bij SCH goed, gaat naar Ajax waar de aankopen de laatste jaren niets tot weinig klaarmaken, in een slecht team en hij scoort nu 5 wedstrijden op rij ofzo.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind die plotselinge verering een beetje raar. Vooral dat geroep om Oranje. HIj speelt niks beter dan in oktober hoor.
Tuurlijk, maar ik heb het over dat geroep dat hij ineens in Oranje zou moeten.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Mogen we blij zijn dat we weer eens een scorende spits hebben?
Ja, maar dan nog. Kansloze als/als situatie aangezien hij de bal niet 10 meter overschoot, maar in de kruising.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Had je dat ook gevonden als hij 10 meter over had geschoten?
hij scoorde ook tegen Feyenoord, is dat een degradatie clubje? hij scoorde tegen Heerenveen,is dat een degradatie clubje? hij scoorde tegen Inter is dat een degradatie clubje???quote:Op zondag 5 maart 2006 21:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik heb het over dat geroep dat hij ineens in Oranje zou moeten.
Voor jullie is het leuk, ik vind het mooi om te zien dat Ajax weer wat beter draait want dat was voor niemand leuk. Maar wees reeel: het waren wel degradatieclubjes tot nu toe, al won Ajax daar tot voor kort ook amper van idd![]()
Inter thuis vergeten?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:55 schreef SCH het volgende:
Nou eens kijken of ie het tegen PSV en Milan ook waar kan maken.
Wel grappig die verering ineens terwijl het allemaal tegen staartploegen is. En ineens moet ie zonodig in Oranje. Ja, dat riepen wij al een tijdje
ach rot toch op.. hij heeft er al zo'n 27 inliggen en dat waren dus absoluut niet alleen goals tegen degradatieclubs....hij is topscoorder van Nederland dit jaar dus een plekje in de WK-selectie zou niet mis zijn voor 'mquote:Op zondag 5 maart 2006 21:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik heb het over dat geroep dat hij ineens in Oranje zou moeten.
Voor jullie is het leuk, ik vind het mooi om te zien dat Ajax weer wat beter draait want dat was voor niemand leuk. Maar wees reeel: het waren wel degradatieclubjes tot nu toe, al won Ajax daar tot voor kort ook amper van idd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |