Vooral Markus, hoe: steekpassje, voorzet van links, krullend van rechts. Schit-te-rend.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:35 schreef zjroentje het volgende:
Rosales met 2 assists, Rosenberg met 3 assists.![]()

3? Rosenberg had er 2 hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 20:35 schreef zjroentje het volgende:
Rosales met 2 assists, Rosenberg met 3 assists.![]()

Bullshit, pak mijn posts van toen er maar bij, want ik was heel erg boos op mijn mede-'supporters'. Slaat dus compleet nergens op wat je zegt.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:26 schreef S-Two het volgende:
[..]
Drie wedstrijden geleden werd ie nog constant uitgefloten en na Inter moest ie volgens sommigen zelfs dood, nu speelt ie weer een keer goed en moet hij direct blijven. Heerlijk weer al die kortzichtige reacties (deze reactie is niet specifiek op jouw post of het feit of die moet blijven of niet gericht hoor...)

Mee eens. Die jongen heeft helemaal niets meer in de basis te zoeken. Zeker niet aangezien ie weg gaat, misschien maar goed ook. Niet meer opstellen.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Slechtste man van het veld: Pienaar

Topscorersklassement in 2006:quote:Klaas-Jan Huntelaar is sinds de jaarwisseling van uitmuntende klasse. Voor de 'winterstop' speelde 'The Hunter' in dienst van sc Heerenveen, maar sinds zijn overgang deze winter naar Ajax is de doelpuntenmachine er zeker niet minder op geworden.
De spits van Jong Oranje scoorde in negen duels al 10 (!) keer en staat hierdoor onbedreigd aan de leiding van het topscorersklassement van de Eredivisie, waar hij na 27 duels op 27 goals staat. Maar ook in de topscorersranking van doelpunten na de 'winterstop' staat de oud-PSV'er ruim bovenaan.
Hij wordt in dat klassement op gepaste afstand gevolgd door mede-Ajacied Markus Rosenberg, PSV'er Jefferson Farfan en AZ-spits Shota Arveladze. Dat drietal scoorde al zevenmaal in 2006 wat Eredivisie-verband betreft.

Alsof dat zo slim zou zijn geweest.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:57 schreef SCH het volgende:
die een dikke neus tegen het publiek kan maken maar daar te groot voor is. Hulde

Anders lees je mijn stukje ff en zie je dus ook dat ik het niet speciaal over jou heb.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
Bullshit, pak mijn posts van toen er maar bij, want ik was heel erg boos op mijn mede-'supporters'. Slaat dus compleet nergens op wat je zegt.

Ik bedoel het meer overdrachtelijk, hij gedraagt zich zo netjes terwijl hij door het publiek natuurlijk op een onvoorstelbaar schandalige manier is behandeld. Er is nooit een reden geweest om juist deze speler uit te fluiten, als je dat uberhaupt al zou moeten doen, want bij de meeste clubs worden eigen spelers niet uitgefloten. Dat doe je misschien als een speler zich negatief over de eigen club uitlaat of zo of een echte matennaaistreek uithaalt maar in dit geval blijt het een raadsel.quote:

die stonden nu allemaal voor hem te juichen hoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik bedoel het meer overdrachtelijk, hij gedraagt zich zo netjes terwijl hij door het publiek natuurlijk op een onvoorstelbaar schandalige manier is behandeld. Er is nooit een reden geweest om juist deze speler uit te fluiten, als je dat uberhaupt al zou moeten doen, want bij de meeste clubs worden eigen spelers niet uitgefloten. Dat doe je misschien als een speler zich negatief over de eigen club uitlaat of zo of een echte matennaaistreek uithaalt maar in dit geval blijt het een raadsel.
En die jongen zeikt niet maar schiet er een paar weken later gewoon 2 in. Ze hadden al die eikels die toen stonden te fluiten nu stuk voor stuk in beeld moeten brengen![]()

had dan ook een dubbelshot moeten zijn met hoe ze toen stonden te fluiten en dan ondertiteld met huichelaar 1 tot en met negenhonderzoveelquote:Op zondag 5 maart 2006 21:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
die stonden nu allemaal voor hem te juichen hoor.![]()

neemt niet weg dat ik hem nog steeds niet mag.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:08 schreef SCH het volgende:
[..]
had dan ook een dubbelshot moeten zijn met hoe ze toen stonden te fluiten en dan ondertiteld met huichelaar 1 tot en met negenhonderzoveel

Hij mag nog steeds opdonderenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik bedoel het meer overdrachtelijk, hij gedraagt zich zo netjes terwijl hij door het publiek natuurlijk op een onvoorstelbaar schandalige manier is behandeld. Er is nooit een reden geweest om juist deze speler uit te fluiten, als je dat uberhaupt al zou moeten doen, want bij de meeste clubs worden eigen spelers niet uitgefloten. Dat doe je misschien als een speler zich negatief over de eigen club uitlaat of zo of een echte matennaaistreek uithaalt maar in dit geval blijt het een raadsel.
En die jongen zeikt niet maar schiet er een paar weken later gewoon 2 in. Ze hadden al die eikels die toen stonden te fluiten nu stuk voor stuk in beeld moeten brengen![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |