quote:Ajax - PSV
Eredivisie
Zaterdag 11 maart, 19.30 uur
Ja alle lof voor die jongen. Was erg goed. Had wel een doelpunt verdiendquote:
Nee ajax wil hem niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:14 schreef ZaphodBeeblebroX het volgende:
[..]
Wou die niet ofzo? en tsja wat is duur.
Ik zou hem wel kopen, en meteen weer verhuren aan NAC en als hij goed genoeg is trug halen.quote:
Maar als je Sneijder niet de nummer 10 positie geeft is het straksquote:Op zondag 5 maart 2006 17:20 schreef twi het volgende:
Ik vind Maduro rechts op het midden zetten gewoon echt zonde van de mogelijkheden van die jongen om het spel te verdelen. Dan gooi je gewoon de helft van z'n mogelijke aanspeelpunten weg. Bovendien wordt Sneijder op het middenveld gigantisch overlopen als 'ie centraal speelt.
Als je Sneijder straks niet de nummer 10 positie geeft en hij gaat mekkeren, dan mag hij van mij gewoon opdonderen. Vast wel iemand die er 10 miljoen voor geeft, wat genoeg moet zijn om een Landzaat te halen, of iemand anders die wel graag rechtshalf speelt (De Jong misschien?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:25 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Maar als je Sneijder niet de nummer 10 positie geeft is het straksen kapitaalvernietiging
ik heb er nooit aan getwijfeld ....quote:Op zondag 5 maart 2006 17:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga er wel vanuit dat er nu niemand meer is die nog aan de kwaliteiten van Rosenberg twijfelt
Als hij niet goed genoeg is komt hij gewoon niet op de 10 hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 17:25 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Maar als je Sneijder niet de nummer 10 positie geeft is het straksen kapitaalvernietiging
ik dus ook niet maar ik werd aan alle kanten weggehoond in het begin....quote:Op zondag 5 maart 2006 17:30 schreef ZaphodBeeblebroX het volgende:
[..]
ik heb er nooit aan getwijfeld ....
Nooit aan getwijfeld.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga er wel vanuit dat er nu niemand meer is die nog aan de kwaliteiten van Rosenberg twijfelt
1 2 3 4 5 | Heitinga Stam Vermaelen Urby Maduro Sneijder Perez Rosales Huntelaar Rosenberg |
ik ook, vooral door mn pa.. "hijs net zo erg als charisteas enz'quote:Op zondag 5 maart 2006 17:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik dus ook niet maar ik werd aan alle kanten weggehoond in het begin....
Idd, dat had ik ookquote:Op zondag 5 maart 2006 17:33 schreef ZaphodBeeblebroX het volgende:
[..]
ik ook, vooral door mn pa.. "hijs net zo erg als charisteas enz'![]()
:D
Geen idee, maar wel een kuttijd gewoon...quote:Op zondag 5 maart 2006 17:35 schreef methodmich het volgende:
Ajax - PSV echt op zaterdagavond? Waarom dat?
Vanwege Inter-Ajaxquote:Op zondag 5 maart 2006 17:35 schreef methodmich het volgende:
Ajax - PSV echt op zaterdagavond? Waarom dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |