2 woorden : medische staf..quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 16:59 schreef Jasza het volgende:
Wat ik nog het grappigste vond, zaterdag is Ajax-PSV, hoor Floortje:
ALLEMAAL KIJKEN NAAR IDOLS HE
Da's waar. Bovendien moet Perez gewoon op 10 straks.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2 woorden : medische staf..
je kan geen speler teveel hebben...
Rosenberg - Huntelaar - Rosalesquote:Op zondag 5 maart 2006 17:03 schreef VoreG het volgende:
Rosenberg - Huntelaar - Rosales (als hij blijft, anders hier Rosenberg en Perez links)
Perez - Sneijder - Maduro
Urb - Stam - Vermaelen - Heitinga
Klinkt goed
Met Stam - Vermaelen en Heitinga zou ik toch 3-4-3 gaan spelen, met ruit. Waarom Sneijder niet eens vanaf rechts?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:03 schreef VoreG het volgende:
Rosenberg - Huntelaar - Rosales (als hij blijft, anders hier Rosenberg en Perez links)
Perez - Sneijder - Maduro
Urb - Stam - Vermaelen - Heitinga
Klinkt goed
Heeft danny toch iets goed gezien.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:00 schreef HeatWave het volgende:
Rosenberg is goed op zijn plek lijkt het wel ja.
quote:Op zondag 5 maart 2006 17:05 schreef twi het volgende:
[..]
Met Stam - Vermaelen en Heitinga zou ik toch 3-4-3 gaan spelen, met ruit. Waarom Sneijder niet eens vanaf rechts?
1 2 3 4 5 | Perez Urb Sneijder Maduro Vermaelen Stam Heitinga |
Binnen 8 dagen was het tochquote:
is die niet wat duur.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:12 schreef ZaphodBeeblebroX het volgende:
Had AJax geen interesse in Ricardo Quaresma of Jenner. Anders 1 van die rechtsvoor zetten bij voorkeur Quaresma. Damn die is goed!!
En waar is Rosenberg? Die verdient een basisplek.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:11 schreef Nashje het volgende:
Stekelenburg
Heitinga - Stam - Vermaelen
Sneijder - Maduro - Davids - Urby
Rosales - Huntelaar - Perez.
Wou die niet ofzo? en tsja wat is duur.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:12 schreef stefmans het volgende:
[..]
is die niet wat duur.Jenner komt NIET.
![]()
Als je zo over Sparta heenloopt vind ik het toch wel goed hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 17:14 schreef Suijk het volgende:
Leuke wedstrijd hoor. Het was 'maar' Sparta, maar in Rotterdam hadden we toen de nodige moeite. En KJH, dat vind ik echt leuk voor hem!
Rosenberg zit op de bank. En 3 verdedigers is zat, zeker met een Heitinga en Vermaelen op de zijkant. Die komen weinig op. En je hebt Maduro nog op het middenveld.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
En waar is Rosenberg? Die verdient een basisplek.
En is 3 verdedigers niet erg positief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |