En nog een geweldige goal ook. Strak hard hoekie, klassequote:Op zondag 5 maart 2006 23:02 schreef Jasza het volgende:
Ik vond dat moment van die vrije trap wel uber, dat Huntelaar ze gewoon afhield
Best verdienende speler van de gehele club..quote:Op zondag 5 maart 2006 23:12 schreef Jasza het volgende:
Whaahaha De Jong verdient 2 miljoen per jaar bij HSV
Is toch een schande dat zeg, VDV verdient dus minderquote:Op zondag 5 maart 2006 23:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Best verdienende speler van de gehele club..
Hij verdient meer dan Boulahrouz, Van Buyten, Barbarez en Van der Vaart? Schandaligquote:Op zondag 5 maart 2006 23:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Best verdienende speler van de gehele club..
Als je de winnende maakt tegen Bayern dan zit men daar meestal niet zo mee in Duitslandquote:Op zondag 5 maart 2006 23:12 schreef Jasza het volgende:
Whaahaha De Jong verdient 2 miljoen per jaar bij HSV
Zeker voor een middelmatige voetballer die nooit speler van het jaar zal worden.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij verdient meer dan Boulahrouz, Van Buyten, Barbarez en Van der Vaart? Schandalig.
Materazzi is wél langzaam, daar moet Klaas de winst zien te pakken.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:33 schreef VoreG het volgende:
Ik zie materazzi net weer een overtreding maken. Ik vrees voor Klaas
Nee, maar niet de snelheid van Frons de Boer, een snelheid waar Materazzi alleen van kan dromen.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:36 schreef VoreG het volgende:
Klaas is ook de snelste niet
Deed ie wel knap die Materazzi, twee-in-één.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:33 schreef VoreG het volgende:
Ik vrees er ook voor. Die Italianen bekijken die samenvattingen ook. Marco moet van de trainer een gele kaart pakken tegen Huntelaar als de scheids net niet kijkt en zal op z'n enkel of scheenbeen invliegen.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:33 schreef VoreG het volgende:
Sneijder breekt z'n been als ie dat probeert tegen een been van Materazzi.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:49 schreef Radegast het volgende:
Wesley pakt een gele kaart en trapt Materazzi wel uit de wedstrijd. Deed ie met Ballack en Nedved ook...
Waar baseer je dat op? Hij is fysiek niet bepaald een Alex of zo.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:56 schreef jna het volgende:
Huntelaar doet het zelf gewoon, die is volgens mij voor niemand bang.
Als je in het veld de duels aangaat met types als Materazzi wel ja. Tenzij je van zelfcastijding houdt, maar daar zie ik KJH niet voor aan.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Moet je fysiek sterk zijn om niet bang te zijn?
Klaassie heeft toch eens iemand een paar hoeken verkocht in een shoarma-tent?quote:Op maandag 6 maart 2006 00:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Hij is fysiek niet bepaald een Alex of zo.
Ja, ik zo vaak.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:02 schreef Radegast het volgende:
[..]
Klaassie heeft toch eens iemand een paar hoeken verkocht in een shoarma-tent?
Die is voor niemand bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |