Waar heb je het over?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jij was zeker lekker respectvol tegenover KJH, flikker op joh. En nog te triest om je ongelijk over hem toe te geven.
Dan moeten jullie toch nog een stuk beter gaan voetballen. Feyenoord was wel heel sterk zo in de samenvatting te zien.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:17 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
En feyenoort uit de voorronde CL houden
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:16 schreef devv05 het volgende:
Die wil zn revancheMaar ik reken niet op een overwinning, gelijkspel als we geluk hebben. Ach, zolang we de playoffs maar halen en fnoord geen kampioen wordt.
Tuurlijk.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dit noemen ze geen oogkleppen meer, maar complete staalplaten.
Ajax was ook vrij sterk zo in de Arena te zienquote:Op zondag 5 maart 2006 22:21 schreef Loesj het volgende:
[..]
Dan moeten jullie toch nog een stuk beter gaan voetballen. Feyenoord was wel heel sterk zo in de samenvatting te zien.
Shit..helemaal vergeten...quote:
Ajax speelde een prima pot vandaag.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:21 schreef Loesj het volgende:
[..]
Dan moeten jullie toch nog een stuk beter gaan voetballen. Feyenoord was wel heel sterk zo in de samenvatting te zien.
Het gaat een stuk beter idd. Maar het is zo moeilijk om te zien tegen 5 tegenstanders waar je van te voren al van wist dat je daar van ging winnen hoe je er voor staat. De komende 3 wedstrijden is een testcase. Als je daar 6 punten in haald dan sta je er redelijk goed voor.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:24 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ajax was ook vrij sterk zo in de Arena te zien
Kijk, dat lijkt er meer op. We gaan van staalplaat naar perspex.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wel jammer dat jullie geen kampioen meer kunnen worden, jullie verdienden het wel, met jullie oogstrelende voetbal van de laatste weken.
Ajax walst zaterdag over PSV heen. Die stinkboertjes hebben geen schijn van kans en Huntelaar knalt er 27 in, binnen 4 minuten. Daarna maakt ie expres - want ajacieden doen zoiets oneerbaars niet - een schwalbe voor de ogen van Farfán (dat zal hem leren, de vuile hond met zijn onsportioeve gedrag) waarna The Hunter achter zijn standbeen die Braziliaanse clown voor schut zet.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kijk, dat lijkt er meer op. We gaan van staalplaat naar perspex.
Maar ook hij reageert tegen de pers..echt respect hoe hij die interview gaf bij De Wedstrijdenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:32 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja idd. Speelde goed vandaag. Gelukkig is hij tegen PSV geschorst...
Foei, wat een hoop frustratie in één post.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:33 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ajax walst zaterdag over PSV heen. Die stinkboertjes hebben geen schijn van kans en Huntelaar knalt er 27 in, binnen 4 minuten. Daarna maakt ie expres - want ajacieden doen zoiets oneerbaars niet - een schwalbe voor de ogen van Farfán (dat zal hem leren, de vuile hond met zijn onsportioeve gedrag) waarna The Hunter achter zijn standbeen die Braziliaanse clown voor schut zet.
En dat alles in een altijd bomvolle kolkende Arena verlicht door Philips-lampen. Die nog maar eens duidelijk maken dat Markus de beste aankoop van Ajax is sinds het terughalen van Nourdin Boukhari die na 6 seconden de openingstreffer al op z'n naam heeft staan. Ondertussen zitten ( op hun verwarmde stoelenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:33 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ajax walst zaterdag over PSV heen. Die stinkboertjes hebben geen schijn van kans en Huntelaar knalt er 27 in, binnen 4 minuten. Daarna maakt ie expres - want ajacieden doen zoiets oneerbaars niet - een schwalbe voor de ogen van Farfán (dat zal hem leren, de vuile hond met zijn onsportioeve gedrag) waarna The Hunter achter zijn standbeen die Braziliaanse clown voor schut zet.
Oh was het maar zo. Zucht. There are some things money cannot buy...quote:Op zondag 5 maart 2006 22:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
En dat alles in een altijd bomvolle kolkende Arena verlicht door Philips-lampen. Die nog maar eens duidelijk maken dat Markus de beste aankoop van Ajax is sinds het terughalen van Nourdin Boukhari die na 6 seconden de openingstreffer al op z'n naam heeft staan. Ondertussen zitten ( op hun verwarmde stoelen) de scouts van inter in hun broek te poepen van angst.
Weet je zeker dat je geen Ajax-hart hebt?
God vergeeft ook aan het kruis, het is nooit te laat!quote:Op zondag 5 maart 2006 22:38 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Oh was het maar zo. Zucht. There are some things money cannot buy...![]()
Erg druk de laatste tijd, ik was het vorige week al vergeten en aangezien ik niet zo heel veel meer in VBL post ben ik bang dat het ngo een keer gebeurd ( was al een paar keer eerder of nét op tijd, of te laat voor de zaterdagmatches )quote:(Goede overwinning van Parma vandaag. Waarom stop je met de toto? Geen zin meer?)
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:37 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Foei, wat een hoop frustratie in één post.
Vooral z'n sleur/vennegoor gehalte bevalt me inderdaad erg goed. Met Inter als hoogtepunt natuurlijk. Vliegen, rennen, kruipen, draaien, leunen, trekken, sleuren, duwen, vallen en daarbij ook nog eens scoren. Ik was fel tegen zijn komst in de winterstop, maar m'n mond is keihard gesnoerd de afgelopen weken.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:38 schreef Againzender het volgende:
Al moet ik zeggen dat Huntelaar mij zeer positief verrast: hij maakt ruimte voor anderen, is zelf zeer doelgericht: een echte spits
ik ken het gevoelquote:Op zondag 5 maart 2006 22:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik was fel tegen zijn komst in de winterstop, maar m'n mond is keihard gesnoerd de afgelopen weken.
Opeens last van geheugenverlies? Je wenste KJH nou niet bepaald veel succes bij Ajax en vond 'm altijd al niets, daar kwam het op neer.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Maar jij hoort bij die fluiters toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |