nee precies, we moeten ook niet TE optimistisch worden. Inter is eigenlijk al een verloren pot natuurlijk...quote:Op zondag 5 maart 2006 16:42 schreef zjroentje het volgende:
PSV thuis, Inter uit en Groningen uit.
Dat is nou niet echt een lekkere serie ...
Wel als je ze alle drie wintquote:Op zondag 5 maart 2006 16:42 schreef zjroentje het volgende:
Ach ja, zo hebben we net een lekkere serie achter ons gelaten. Vroeg of laat moet er dan een moeilijke volgen, anders kan de afgelopen serie nooit makkelijk zijn geweest. Als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zondag 5 maart 2006 16:42 schreef zjroentje het volgende:
Had ie daar wel zin in?quote:Op zondag 5 maart 2006 16:34 schreef HeatWave het volgende:
juanfran had dan ook niet veel te doen, kwam zelfs mee naar de 16.
Hij kon het opbrengen die 10 min ofzoquote:
Valt me al weer mee dan. Misschien wil hij volgende keer wel een kwartier meespelen, wie zal het zeggen?quote:Op zondag 5 maart 2006 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij kon het opbrengen die 10 min ofzo.
Als ie een bakkie paella extra krijgt bij de lunch..quote:Op zondag 5 maart 2006 16:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Valt me al weer mee dan. Misschien wil hij volgende keer wel een kwartier meespelen, wie zal het zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |